Хочу висловити ВЕЛИЧЕЗНУ подяку лікарю Мангушевій В.Ю. !
У мене було акне понад 10 років.
Все, що говорили дерматологи/косметологи, було з розряду «ну користуйся дігтярним милом», «тільки дорогою косметикою для догляду», «тобі потрібно плазмотерапію та лазерне шліфування раз 20». Після 10-річних походів найрізноманітнішими псевдодерматологами акне загострилося до такої міри, що торкаючись до шкіри, я не відчувала жодного чистого місця.
Дивитися в дзеркало було нестерпно.
Еффезел спалював шкіру, ретинол не допомагав, всі ці хвалені кислоти/пудри зробили краще, може, на 10% за 1,5 року. Я взагалі не бачила поліпшень.
Останньою надією стала Онклінік, за порадою знайомих наприкінці грудня минулого року записалася на прийом у себе в місті, лікаря не пам'ятаю. Усе, що сказав тоді дерматолог: «ти користуєшся еффезелом уже півроку? ну ще стільки ж користуйся і норм». Перекладаю: «йди додому, я не хочу розбиратися, у чому проблема, витрать ще півроку-рік на всілякі порожні мазі та препарати». Руки зовсім опустилися. Ну і я вирішила, давай останній ривок, раптом допоможе?
За порадою знайомої записалася на онлайн-прийом до харківського фахівця Мангушевої В.Ю. Вона РЕАЛЬНО уважно поставилася до моєї ситуації, розпитала детально кожен момент і призначила аналізи. Щомісяця була консультація, аналізи, коригували дозу препарату і О ЧУДО! буквально на 3 місяць прийому на шкірі не було жодного висипання, тільки постакне. ШКІРА СТАЛА ГЛАДЕНЬКОЮ! Вперше за 10 років у мене була чиста і гладка шкіра) Після і від постакне не залишилося і сліду. До цього моменту взагалі не вірила, що у мене коли-небудь буде, не побоюся цього слова, ідеальна шкіра)
Побічних ефектів, крім, звичайно, сухості губ, не було завдяки грамотному розрахунку дози препарату від лікаря, що дуже важливо, бо препарат серйозний.
Нарешті, дивлячись у дзеркало, я розумію, що ідеальна шкіра буває не тільки в глянцевих журналах -- і це все завдяки Вам, Вікторія Юріївна! Від душі дякую.
Марія
Харків, 26.09.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Маріє. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря Мангушевої Вікторії Юріївни. Нам приємно, що Ви публічно виказали щиру подяку та поділилися своїм позитивним досвідом звернення до фахівця. Для нас важливо знати, що з допомогою нашого лікаря Вам вдалося вирішити проблему зі здоров'ям, яка турбувала тривалий час, і Ви залишилися задоволені результатом лікування. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже розчарована дерматологом Мангушевої Вікторії. Останнім часом коли приходжу в цю клініку і заходжу до лікаря, в мене таке відчуття ніби я потрапила до державної лікарні, ставлення до пацієнтів таке ж саме. Не знаю, може це особисто у мене, бо мені 19 років і вони думають що можуть собі дозволити вести себе так наче я винна їм щось. Наче спеціально коли я прошу пояснити що означають деякі терміни, вона робить такий вигляд наче я грошей прошу, і не пояснює, типу розбирайся сама. Взагалі дерматолог взял аналіз в мене, не питаючи дозволу, а просто поставивши перед фактом. Я заплатила за проведенням цифрової дерматоскопії, але її мені не зробили, а взяли якісь мазки з моїх висипань, але то я ж подумала може це воно і є, але ні, після цього мені дають чек щоб я оплатила 300 гривень за цей аналіз. Ви з глузду з їхали? Я звичайно не збиралася за це платити, бо мене навіть не попередили скільки це коштує!!!!! І взагалі дерматолог не єдиний лікар з таким ставленням, але інші лікарі хочаб можуть пояснити нормально все. І я вважаю що за 500 гривень можна провести нормальну консультацію а не 8 хвилин! Це була остання крапля, більше не буду просто ходити в цю клініку.
Діана
Харків, 07.09.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Діано. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важливий кожен відгук від наших пацієнтів. Зазначаємо, що перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Безумовно, взаєморозуміння та комфорт у спілкуванні між лікарем та пацієнтом є важливими для досягнення успіху у лікуванні. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт. Якщо у пацієнта не виникло контакту та порозуміння з лікарем, то завжди є можливість звернутися до іншого фахівця цього профілю, оскільки усі напрямки у клініці представлені кількома спеціалістами. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Ми раді, що інформація для Вас прийнятна. Завжди готові допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
5.08.24р
Не пишу прізвища лІКАРЯ (дерматолог), але воно згадується в негативних відгуках.
Встановила діагноз і виписала ліки, які протипоказані при її ж діагнозі.
Після моєї скарги, її ( скаргу) направили на цього ж лікаря. Не важко здогадатись про відповідь ( не визнаю).
Мова навіть не про гроші, мова про репутацію закладу і довіру клієнтів.
М'яко кажучи - НЕ РЕКОМЕНДУЮ
Місіньов Андрій
Харків, 05.08.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Андрію. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нам важливо розібратися у кожному зверненні від наших пацієнтів. Метою кожного лікаря є надання допомоги пацієнту. Зазначаємо, що будь-які незрозумілі питання з приводу призначень та рекомендацій пацієнт може задати лікарю особисто на прийомі або через операторів контактного центру. Право пацієнта погоджуватися або ні з рекомендаціями лікаря. Більш детальну інформацію Ви отримали у телефонному режимі. Зичимо Вам здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Зимою була на прийомі у лікаря Мангушевої В.Ю., вона виявила у мене злоякісну меланому. Дуже вчасно я поїхала до лікарів на операцію в Інститут радіології, все було зроблено вчасно. Лікар високої кваліфікації, за її рекомендації я їй вдячна.
Галина
Харків, 29.07.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Галино. Дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що наш лікар Мангушева Вікторія Юріївна допомогла Вам у вирішенні проблеми зі здоров'ям. Завжди раді допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
08.06.2024 року звернулася на косультацію до лікаря-дерматолога Слюсаренко В. В. зі скаргами алергії на мазь на колінах ( алергічний контактний дерматит). Ситуація була не важка, але був страх, що залишиться пігментні плями. Лікарка, повернувши один раз голову, подивилася на висип і почала швиденько призначати лікування. ( Наголошую, жодного аналізу чи скребка не було взято). Назначені медакементи: пігулки, уколи ( 3 різні на 10 днів), дві різні примочки, крем, та косметологічний лосьйон за 500 грн.( загальна сума ліків 2000 грн + 500 консультація). Лікарка сказала відразу почати лікування, що я і зробила. До вечора ситуація стрімко почала погіршуватися. Висипи почали зростати на очах, також зʼявлятися в інших місцях, локально по ногам, ступням та долоням, спині, обличчі. На ранок я зателефонувала в клініку та попрохала зʼєднати з лікарем, повідомивши про ситуацію. Мною не однократно було наголошено, що ситуацію є КРИТИЧНОЮ і ускладнення почалися після лікування призначеного в Он клінік. Лікарка, будучи вихідною вислухала мене, перезапитала своє на значення, та вирішила половину препаратів відмінити, половину залишити ( уколи, пігулки), та ще на «авось» до призначила в телефонному режимі 2 мазі. Також сказала, що я можу підійти на наступний ранок в клініку, без запису, вона подивиться: «возможно и вправду надо было взять соскоб».(Всі розмови записуються!!!!). Як виявилося пізніше, один із уколів міг призвести взагалі до коми, і призначати такі припарати без жодного аналізу взагалі противозаконно!!!
Своєю поведінкою порушила всі можливі норми МОЗ.
Але на ранок я була вже срочно госпіталізована до лікарні, вже з набряком легень. Дякуючи лікарям за добу мене привели до тями, знявши нестерпимі муки.
14 днів я знаходилась в лікарні під крапельницями, все це завдяки одній одній некваліфікованій людині, яка вирішила погратися чужим життям.
Реабілітація буде тривати не один місяць, так як залишилися страшні опіки після 5 мазів та компресів напризначених Слюсаренко.
Також хочеться відмітити службу контролю якості Он Клінік, яка знала за ситуацію, ( докази, відео та скрін лікарняного я їм надала), та за місяць не надала ні моральної ні фінансової підтримки.
Ця контора знімає з себе будь яку відповідальність, навіть якщо доведуть до СМЕРТІ. Тому і не пускають до лікарів без купи підписаних бумажок, щоб прикрити потім свою д**у.
Але саме страшне, що ця недокваліфікована особа Слюсаренко продовжує працювати, та ламати долі людям, ще й "лікує " дітей. Скарга до до Міністерства охорони здоровʼя України надіслана та лист до міського голови Терехова І. О.
Юлія
Харків, 02.07.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що вся лікувально-діагностична тактика в нашій клініці проводиться на підставі вимог нормативної документації МОЗ України і чинного законодавства. Нами перевірена інформація стосовно Вашого звернення на первинну консультацію до лікаря. В рамках прийому проведено весь необхідний профільний огляд спеціалістом, на підставі об'єктивних клінічних даних встановлено попередній діагноз, визначена програма додаткового обстеження згідно нозології і призначена відповідна симптоматична терапія. Після виконання додаткових обстежень за необхідності лікар може вносити корективи в план лікувальних дій. Наразі недоліків з боку лікаря по об'єму первинного прийому немає. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу, зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
08.06.2024 року звернулася на косультацію до лікаря-дерматолога Слюсаренко В. В. зі скаргами алергії на мазь на колінах ( алергічний контактний дерматит). Ситуація була не важка, але був страх, що залишиться пігментні плями. Лікарка, повернувши один раз голову, подивилася на висип і почала швиденько призначати лікування. ( Наголошую, жодного аналізу чи скребка не було взято). Назначені медакементи: пігулки, уколи ( 3 різні на 10 днів), дві різні примочки, крем, та косметологічний лосьйон за 500 грн.( загальна сума ліків 2000 грн + 500 консультація). Лікарка сказала відразу почати лікування, що я і зробила. До вечора ситуація стрімко почала погіршуватися. Висипи почали зростати на очах, також зʼявлятися в інших місцях, локально по ногам, ступням та долоням, спині. На ранок я зателефонувала в клініку та попрохала зʼєднати з лікарем, повідомивши про ситуацію. Мною не однократно було наголошено, що ситуацію є КРИТИЧНОЮ. Лікарка, будучи вихідною вислухала мене, перезапитала своє на значення, та вирішила половину препаратів відмінити, половину залишити ( уколи, пігулки), та ще на «авось» до призначила в телефонному режимі 2 мазі. Також сказала, що я можу підійти на наступний ранок в клініку, без запису, вона подивиться: «возможно и вправду надо было взять соскоб».(Всі розмови записуються!!!!)
Але на ранок я була вже в лікарні під крапельницями. Дякуючи лікарям за добу мене привели до тями, знявши нестерпимі муки.
11 день я знаходжусь в лікарні під крапельницями, все це завдяки одній одній некваліфікованій людині, яка вирішила погратися чужим життям.
Реабілітація буде тривати не один місяць, так як залишилися опіки після 4 мазів та компресів, напризначених Слюсаренко.
Також хочеться відмітити службу контролю якості Он Клінік, яка знала за ситуацію, ( докази, відео та скрін лікарняного я їм надала), та за 11 днів не надала ні моральної ні фінансової підтримки.
Звісно, після одужання мною буде направлена скарга до головного лікаря Он Клінік, та до Міністерства охорони здоровʼя України.
Юлія
Харків, 21.06.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що вся лікувально-діагностична тактика в нашій клініці проводиться на підставі вимог нормативної документації МОЗ України і чинного законодавства. Нами перевірена інформація стосовно Вашого звернення на первинну консультацію до лікаря. В рамках прийому проведено весь необхідний профільний огляд спеціалістом, на підставі об'єктивних клінічних даних встановлено попередній діагноз, визначена програма додаткового обстеження згідно нозології і призначена відповідна симптоматична терапія. Після виконання додаткових обстежень за необхідності лікар може вносити корективи в план лікувальних дій. Наразі недоліків з боку лікаря по об'єму первинного прийому немає. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу, зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
08.06.2024 року звернулася на косультацію до лікаря-дерматолога Слюсаренко В. В. зі скаргами алергії на мазь на колінах ( алергічний контактний дерматит). Ситуація була не важка, але був страх, що залишиться пігментні плями. Лікарка, повернувши один раз голову, подивилася на висип і почала швиденько призначати лікування. ( Наголошую, жодного аналізу чи скребка не було взято). Назначені медакементи: пігулки, уколи ( 3 різні на 10 днів), дві різні примочки, крем, та косметологічний лосьйон за 500 грн.( загальна сума ліків 2000 грн + 500 консультація). Лікарка сказала відразу почати лікування, що я і зробила. До вечора ситуація стрімко почала погіршуватися. Висипи почали зростати на очах, також зʼявлятися в інших місцях, локально по ногам, ступням та долоням, спині. На ранок я зателефонувала в клініку та попрохала зʼєднати з лікарем, повідомивши про ситуацію. Мною не однократно було наголошено, що ситуацію є КРИТИЧНОЮ. Лікарка, будучи вихідною вислухала мене, перезапитала своє на значення, та вирішила половину препаратів відмінити, половину залишити ( уколи, пігулки), та ще на «авось» до призначила в телефонному режимі 2 мазі. Також сказала, що я можу підійти на наступний ранок в клініку, без запису, вона подивиться: «возможно и вправду надо было взять соскоб».(Всі розмови записуються!!!!)
Але на ранок я була вже в лікарні під крапельницями. Дякуючи лікарям за добу мене привели до тями, знявши нестерпимі муки.
11 день я знаходжусь в лікарні під крапельницями, все це завдяки одній одній некваліфікованій людині, яка вирішила погратися чужим життям.
Реабілітація буде тривати не один місяць, так як залишилися опіки після 4 мазів та компресів, напризначених Слюсаренко.
Також хочеться відмітити службу контролю якості Он Клінік, яка знала за ситуацію, ( докази, відео та скрін лікарняного я їм надала), та за 11 днів не надала ні моральної ні фінансової підтримки.
Звісно, після одужання мною буде направлена скарга до головного лікаря Он Клінік, та до Міністерства охорони здоровʼя України.
Юлія
Харків, 20.06.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що вся лікувально-діагностична тактика в нашій клініці проводиться на підставі вимог нормативної документації МОЗ України і чинного законодавства. Нами перевірена інформація стосовно Вашого звернення на первинну консультацію до лікаря. В рамках прийому проведено весь необхідний профільний огляд спеціалістом, на підставі об'єктивних клінічних даних встановлено попередній діагноз, визначена програма додаткового обстеження згідно нозології і призначена відповідна симптоматична терапія. Після виконання додаткових обстежень за необхідності лікар може вносити корективи в план лікувальних дій. Наразі недоліків з боку лікаря по об'єму первинного прийому немає. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу, зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже дякую своєму лікарю Мангушевій В.Ю. за лікування. Процес лікування мені дуже допоміг., дуже вдячний Вам.
Георгій
Харків, 18.06.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Георгію. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу нашого лікаря Мангушевої Вікторії Юріївни. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити велику подяку лікарю Мангушевій Вікторії Юріївні за великий професіоналізм у своїй справі. За вчасно виявлену пухлину. Дякую Вам велике!!!
Михайло
Харків, 14.06.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Михайле. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу нашого лікаря Мангушевої Вікторії Юріївни. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
08.06.2024 звернулася на консультацію до лікаря Слюсаренко В.В. зі скаргами алергії на мазь на колінах. Лікарка один раз подивилася на висип і відразу, без жодного аналізу почала виписувати препарати для лікування. Призначила 8 препаратів ( уколи, пігулки, мазі, лосьйон та примочки). На все це я витратила більше 2500 грн. Після лікування ситуація різко почала погіршуватися, висипи збільшувались на очах, також почали зʼявлятися нові. Ніч була тяжка, і на ранок я зателефонувала в Он клінік і попрохала з’єднати з лікаркою. Через оператора нам вдалося поспілкуватися, я сказала що ситуація КРЕТИЧНА, що висипи збільшуються на очах, що стає гірше з кожною годиною. Лікарка перезапитала що саме вона мені назначила, та сказала, половину препаратів відмінити, але продовжити колоти уколи та пити пігулки, іще докупити дві мазі і мазати. ( наголошую, без жодного аналізу, знаючи що мені стає все гірше і гірше). Мені було дуже погано і в шоковому стані я продовжую лікування призначене лікаре, докупивши ще 2 препарати. Вночі я вже втратила свідомість, а на ранок потрапила в лікарню.
Тепер лікування займе не мало часу, кожного дня крапельниці, дорогі препарати.
Служба контролю якості Он клінік вже 3 дні не може розібратися з цим випадком, хоча всі розмови записуються, і всі розуміють, що лікарь почувши що пацієнту критично погано після її призначення , повинна була припинити лікування, а не навпаки продовжити, та на «авось» до призначити ще ліків.
Юлія
Харків, 14.06.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що вся лікувально-діагностична тактика в нашій клініці проводиться на підставі вимог нормативної документації МОЗ України і чинного законодавства. Нами перевірена інформація стосовно Вашого звернення на первинну консультацію до лікаря. В рамках прийому проведено весь необхідний профільний огляд спеціалістом, на підставі об'єктивних клінічних даних встановлено попередній діагноз, визначена програма додаткового обстеження згідно нозології і призначена відповідна симптоматична терапія. Після виконання додаткових обстежень за необхідності лікар може вносити корективи в план лікувальних дій. Наразі недоліків з боку лікаря по об'єму первинного прийому немає. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу, зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Склалося погане враження від візиту до Мангушевої Вікторії Юріївни. На уточнювальні запитання весь час повторювала, що не читатиме лекцію і переадресовувала шукати відповіді в Інтернеті. Просто хотіла швидше звільнитися від пацієнта.
Дмитро
Харків, 31.05.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Дмитро. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контролю якості. Зазначаємо, що всі послуги в нашій клініці надаються згідно встановленим стандартам і у відведений регламентний час. На прийомі пацієнт отримує професійну думку лікаря і рекомендації з подальшої тактики. Вся необхідна інформація і рекомендації зафіксовані у консультативному заключенні, яку пацієнт отримує на руки. Більш детальна інформація Вам надана телефоном. Завжди готові допомогти, зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Шановна Вікторія Юріївна, Ви дуже добрий і уважний лікар! Я приношу Вам подяку за Вашу увагу.
Валентина Степанівна
Харків, 18.04.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Валентино Степанівно. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємні Ваші щирі слова подяки на адресу нашого лікаря Мангушевої Вікторії Юріївни. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Консультація лікарів в «ОН Клінік Харків»
Проктологія
Лікування геморою і інших проктологічних захворювань за допомогою малоінвазивних методик.
Детальніше про відділення
Хірургія
Видалення доброякісних підшкірних новоутворень малоінвазійними методами. Консультації хірурга.
Детальніше про відділення
Урологія
Чоловіча та жіноча урологія. Лікування проблем з потенцією. Консультація андролога.
Детальніше про відділення
Гінекологія
Діагностика і лікування патологій шийки матки, запальних та незапальних захворювань.
Детальніше про відділення
Дерматологія
Діагностика і лікування дерматологічних захворювань. Видалення шкірних новоутворень.
Детальніше про відділення
Пластична хірургія
Усунення косметичних дефектів, а також деформацій тканин і органів.
Детальніше про відділення
Гастроентерологія
Ефективне лікування захворювань шлунково-кишкового тракту. Консультації з питань харчування.
Детальніше про відділення
Ендокринологія
Діагностика і лікування захворювань ендокринної системи: ожиріння, сахарного діабету і щитовидної залози.
Детальніше про відділення
Адреса: Харків, пр. Героїв Харкова, 257
ОН Клінік Харків Палац Спорту
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 18:00, Сб: 8:00 - 17:00, Нд: 9:00 - 14:00
Запис по телефону:
0 800 30 11 77
цiлодобово.
- По мапі
- Аеропанорама