Добрий день!!!Хотіла б залишити відгук про лікаря Катвицьку Д. І., в якої я сьогодні була на прийомі!!!Лікарка високого рівня, уважна, чуйна, призначила мені грамотне лікування!!!Також хочу додати про ввічливе ставлення до пацієнтів, що в наш час не менш важливо!!!Спасибі Вам величезне за вашу роботу і професіоналізм! Також окремо хочу подякувати медсестрі Наташі, у якої я здавала кров з вени (боюся панічно), але мене заспокоїли і розташували до даної процедури, що для мене пройшло гладко і не страшно ))))! Прекрасна клініка, прекрасний і професійний підхід! Ще раз спасибі!!!!!
Інна
Харків, 09.11.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Інно. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам приємні Ваші щирі слова подяки на адресу наших фахівців. Для нас важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Катвицької Дар'ї Іванівни. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Жахлива, хамовита лікарка❗
Ніколи раніше не була у цій мережі клінік, зазвичай звертаюся до ін. Потрібен був ренген, бажано якнайшвидше і сьогодні. Записалася о 10:10 (07.11.2024). Менеджер одразу зателефонувала, відповіда на всі питання, записала✅
На прийомі все пройшло добре, гарна приємна у спілкуванні, спокійна, доброзичлива жіночка зробила мені знімок. У клініці було охайно, чисто, нормальный дизайн.
Я вирішила одразу звернутися до терапевта. І це було найбільшою помилкою.
Лікар: Катвицька Дар'я Іванівна.
Діагноз та деякі рекомендації доречні.
Але! СПІЛКУВАННЯ ЖАХЛИВЕ! Вона спілкувалася нахабно, зверхньо, неприємно, перебивала.
Не слухала те, що я їй говорю, хоча я була налаштована не вороже. Вона в рекомендації написала мені гінеколога(я звернулася з кашлем), я просто хотіла сказати, що в мене була операція і вже більше року я відвідую його майже кожен місяць, в мене є виписки, з цим все добре. Я незмогла цього договорити, вона почала нахабно та різко перебивати, гучно та з "пренебрежением" говорити що вона це всім пише, це потрібно робити регулярно. "-Бачите я вам флюрографію не написала, а чого? Та тому що в вас є уже ренген і це потрібно." Чому неможна було просто спокійно відповісти: "Це стандартні поради, які потрібні бути в рекомендаціях, нам так потрібно", або хочаб нормально дослухати, що це в мене є.
Максимально нахальне спілкування було протягом всього прийому!
Те що я молода і виглядаю стомлено(бо багато працюю та до того ж захворіла), не означає, що зі мною можно так розмовляти.
Одразу після прийому, я запитала книгу скарг та пропозицій, вони запропонували мені цей Qr код, тому пишу сюди.
Сподіваюся, мені більше не доведеться до вас звертатися!
Якщо у вас є такі сильні проблеми у спілкуванні з клієнтами, то зробіть хочаб якийсь тренінг з маркетологом, психологом як спілкуватися з людьми, щоб залишилися приємні враження та захотіли звернутися ще. А надалі про професійне вигорання, про подолання емоцій, доречність інтонації. Або хочаб просто запровадьте систему таємного клієнта, щоб вони хочаб трішки звертали увагу на своє спілкування.
Юлія
Харків, 07.11.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Нам шкода, що Вам не сподобався прийом лікаря і перепрошуємо за дискомфорт, якщо Ви його відчули під час візиту. Хочемо зазначити, що всі процеси в клініці стандартизовані на підставі вимог нормативної документації МОЗ і чинного законодавства. Нами перевірено інформацію по візиту і зазначаємо, що об'єм лікувально-діагностичної тактики обгрунтований і повністю відповідає вимогам та об'єктивним клінічним даним на день огляду. Кожен лікар має право на свою професійну думку, кожен пацієнт має право погоджуватись або ні з професійною думкою лікаря стосовно плану лікувально-діагностичної тактики. Всі призначення носять рекомендований характер, в тому числі і профілактичні. Якщо не сподобався лікар і не підійшов за психотипом — в клініці завжди можна змінити лікаря, кожне відділення представлено кількома спеціалістами. При виникненні додаткових питань — можна звертатись до Служби контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Ми завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо Вам добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Олена
Харків, 29.12.2023
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулась до Дар'ї Іванівни з діагнозом ковід, слава богу у легкій формі, відразу почали лікування, протягом 5ти днів, усі симптоми пішли, стало набагато краще. Велике дякую їй за її профісіаналізм та за допомогу! Усім рекомендую її!
Вероніка
Харків, 27.12.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Вероніко. Щиро дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам важливо знати, що наш лікар Катвицька Дар'я Іванівна допомогла вирішити проблему зі здоров'ям і Ви залишилися задоволені результатом лікування. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Найкращий терапевт з яким зустрілась наша родина Обуховська Світлана Олександрівка. Відповідає на будь-яке питання, стосовно здоров'я (не тільки терапія). Уважна,ввічлива, відповідальна, добра, з турботою контролює весь процес лікування. Не робить зайвих призначень, все по факту.
Наталія
Харків, 09.06.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Наталіє. Щиро дякуємо за відгук та теплі слова на адресу нашого лікаря Обуховської Світлани Олександрівни. Приємно знати, що Ви маєте позитивні враження від спілкування та задоволені результатом звернення до нашого фахівця. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже вдячна Обухівській С.А. за уважність, професіоналізм. Точні рекомендації послужили швидкому одужанню. Дуже рекомендую.
Ірина
Харків, 26.05.2022
Показати відповідь
Доброго дня, Ірино. Дякуємо за довіру та добрі слова на адресу нашого лікаря. Нам приємно, що рекомендації лікаря були корисними для Вас та настало швидке одужання. Гарного Вам здоров'я та миру.
Служба контролю якості ОН Клінік
Велике дякую Оксані Вікторівні Ревва, що поставила вірний діагноз і змогла впевнено розібратися в тому, чого не бачили інші лікарі, тим самим врятувала життя моїй тітці. Оксана Вікторівна справжній професіонал своєї справи, грамотний спеціаліст, упевнена у своїх знаннях, їй можна довірити своє життя та життя близьких людей.
Людмила
Харків, 15.02.2022
Показати відповідь
Добрий день, Людмило. Дуже дякуємо за позитивний відгук та теплі слова. Приємно дізнатися, що Ви так високо оцінюєте професійні якості спеціаліста медцентру. Завжди готові допомогти у разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити велику подяку лікареві Катвіцькій Дарії Іванівні, за високий рівень професіоналізму, позитивний настрій, терпіння та індивідуальний підхід! Лікувала ковид під її чуйним керівництвом, це було перше знайомство з клінікою! Завдяки цій прекрасній людині та чудовому лікарю, лікування пройшло тихо, спокійно, без форс мажорів та ускладнень! Думка про клініку в цілому теж найкраща! Аналізи та лікування призначаються виключно за показаннями відповідно до самопочуття та анамнезу пацієнта, зайвого лікар не призначає! Дуже грамотно та послідовно! Лікарю хочеться побажати здоров'я та кар'єрного зростання, клініці – процвітання!
Ірина
Харків, 18.01.2022
Показати відповідь
<p>Добрий день, Ірино. Дякуємо вам за залишений відгук та добрі слова про роботу спеціаліста та медичного центру в цілому. Дуже приємно, що Ви відзначили професіоналізм нашого лікаря Катвицької Дарії Іванівни, яка завжди знаходить індивідуальне рішення для кожного пацієнта. Вся команда нашої Мережі щодня докладає максимум зусиль, щоб кожна хвилина перебування пацієнтів у наших медичних центрах була комфортною. Завжди готові допомогти у разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я.</p>
Служба контролю якості ОН Клінік
Моментальна реакція кол центру! Дуже приємно та несподівано! У хорошому значенні цього слова!
Ірина
Харків, 05.01.2022
Показати відповідь
Добрий день, Ірино. Ми докладаємо максимум зусиль, щоб пацієнтам нашого медичного центру було надано якісні послуги. Дякуємо за відгук та бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити глибоку подяку лікарю Олійник Ірині Геннадіївні за високий професіоналізм у своїй справі. Вона вилікувала мою маму від Ковід-19, вчасно поставивши діагноз та призначивши лікування. Кожен прийом у цього лікаря - приносить оптимізм, позитивне ставлення до свого здоров'я та впевненість у якнайшвидшому одужанні. Хочу побажати ОН Клінік Харків мати у своєму штаті більше таких лікарів з великої літери. P.S. Велике дякую та здоров'я Вам, Ірина Геннадіївна!!!
Юрій
Харків, 23.12.2021
Показати відповідь
Добрий день, Юрію. Дякуємо за добрі слова на адресу нашого спеціаліста. Ми щиро раді, що лікар Олійник І.Г. виправдала довіру пацієнта. Згодні з Вами, у нас працюють лише кваліфіковані фахівці, які знаходять індивідуальний підхід до кожного пацієнта. Завжди готові допомогти у разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити величезну подяку Олійник Ірині Геннадіївні. Вона витягла мою маму з важкої течії Covid 19. З такою сатурацією-58 та ураженням легень 90% мама вижила! Адже у неї важка миготлива аритмія і перенесений інсульт. Не дивлячись ні на що, мама лікувалася вдома за допомогою концентратора кисню та такого чудового фахівця. Боролися з хворобою довго, але з Іриною Геннадіївною була впевненість у одужанні. І ми її перемогли! Велике вам спасибі!
Людмила
Харків, 12.12.2021
Показати відповідь
Доброго дня, Людмило. Дякуємо за відгук та теплі слова про спеціаліста Олійник І.Г. Пріоритети нашої команди – індивідуальний підхід до кожного пацієнта та надання медичних послуг високого рівня. Завжди готові надати якісну медичну допомогу у разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня. Хочу висловити подяку докторові Олійнику Ірині Геннадіївні. За надання висококваліфікованої допомоги. Я жінка в літньому віці, проблеми з серцем та іншими супутніми захворюваннями. Захворіла Covid 19. Спочатку не надала цьому значення і лікувалася самостійно, чим і посилила ситуацію. Викликала лікаря додому з ОН Клінік. Лікар порадила зробити КТ. На КТ було 80% ураження легень. Олійник Ірина Геннадіївна взялася за лікування тяжкого випадку захворювання. На той момент була вже поразка легень 90% і сатурація 58. Я була реанімаційною пацієнткою, але лікувалася вдома з концентратором, тому що лікарням я не довіряю, а будинки та стіни допомагають.
Лікар виписала грамотне лікування. Через 2 місяці набагато стало краще, сатурація прийшла в норму, поразка пішла і я вилікувалась! Дякуємо доктору Олійнику Ірині Геннадіївній за те, що я вижила!
Ольга Іванівна
Харків, 12.12.2021
Показати відповідь
Доброго дня, Ольго Іванівно. Дякуємо, що знайшли можливість поділитися своєю історією звернення до нашого фахівця. Одним із головних стандартів роботи медичних центрів нашої Мережі є індивідуальний підхід до кожного пацієнта та надання медичних послуг високої якості. Клінічний досвід лікаря у поєднанні із сучасними методиками, що використовуються у нашому медичному закладі, дозволяють знайти індивідуальне рішення для кожного пацієнта. У чому Ви змогли переконатись на власному досвіді? Завжди готові допомогти у разі потреби та бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Консультація лікарів в «ОН Клінік Харків»
Проктологія
Лікування геморою і інших проктологічних захворювань за допомогою малоінвазивних методик.
Детальніше про відділення
Хірургія
Видалення доброякісних підшкірних новоутворень малоінвазійними методами. Консультації хірурга.
Детальніше про відділення
Урологія
Чоловіча та жіноча урологія. Лікування проблем з потенцією. Консультація андролога.
Детальніше про відділення
Гінекологія
Діагностика і лікування патологій шийки матки, запальних та незапальних захворювань.
Детальніше про відділення
Дерматологія
Діагностика і лікування дерматологічних захворювань. Видалення шкірних новоутворень.
Детальніше про відділення
Пластична хірургія
Усунення косметичних дефектів, а також деформацій тканин і органів.
Детальніше про відділення
Гастроентерологія
Ефективне лікування захворювань шлунково-кишкового тракту. Консультації з питань харчування.
Детальніше про відділення
Ендокринологія
Діагностика і лікування захворювань ендокринної системи: ожиріння, сахарного діабету і щитовидної залози.
Детальніше про відділення
Адреса: Харків, вул. Ярослава Мудрого, 30а
ОН Клінік Харків Ярослава Мудрого
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 18:00, Сб: 9:00 - 16:00, Нд: 9:00 - 13:00
Запис по телефону:
0 800 30 11 77
Цiлодобово.
- По мапі
- Аеропанорама