Відгук від Марія 16.04.2021
Рожкова Н.В. - дерматолог хам
Але ось як настав момент огляду, то вона навіть не наділа рукавички і оглядала мене, хоча переді мною був у неї пацієнт.
У розмові у неї проскакували якісь незрозумілі для мене фрази, так на моє запитання "що мені робити?" Вона мені відповіла "НЕКАКАТИ", чесно кажучи, я спочатку не повірила свої вухам і перепитала у неї, щоб вона повторила ще раз, але вона просто сказала стійте.
Я була в шоці!!!! Після вона призначила мені ліки, крем, якого немає ні в аптеках, ні в інтернеті, скрізь написано, що закінчився на складі.
І ще мене збентежило, що вона поставила діагноз, призначила лікування і після цього всього призначила здавати аналізи.
Навіщо здавати аналізи після призначення ліків? Як на мене це потрібно робити до ...
Марія
Суми, 16.04.2021
Показати відповідь
Добрий день, Марія. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що першочерговим завданням лікаря є надання кваліфікованої медичної допомоги. Кожен лікар має право на свою думку за вибору лікувально-діагностичної тактики і рекомендує пацієнту найбільш доцільний варіант. Будь-які незрозумілі питання, зокрема щодо призначення і рекомендацій, пацієнт завжди може поставити лікарю на прийомі або через операторів контактного центру. Безумовно, важливими є взаєморозуміння і комфорт в спілкуванні між лікарем і пацієнтом. Приносимо свої вибачення, якщо Ви відчули дискомфорт. Кожне відділення в медцентрі представлено декількома фахівцями і у пацієнта завжди є можливість змінити лікаря, якщо виникла така необхідність. Більш детальна інформація була Вам надана в телефонному режимі. Завжди готові допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік