Відгук від Тетяна 16.01.2020

Лікар під час прийому сидить в телефоні, спокійно, не звертаючи уваги на паціента. До скарг неуважна. Загалом різниці між відвідуванням "безкоштовної" полікліники і цього прийому за 300 грн ніякої.
Тетяна
Харків, 16.01.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Тетяна. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що обсяг медичних послуг з первинного прийому фахівця виконаний в повному обсязі, до якості медичної допомоги питань немає, що також підтверджено Вами. У будь-якому випадку, якщо Ви відчули дискомфорт при зверненні в клініку - приносимо вибачення. Бажаємо здоров'я і гарного настрою, завжди готові допомогти.
Служба контролю якості ОН Клінік