Відгук від Наталія 22.04.2025
Була на прийомі у Грінченко Лариси декілька разів. Іноді з гарним настроєм, іноді з поганим, навіть накричала на мене через те що я не знаю що таке спринцювання. Хоча я прийшла до лікаря за допомогою, тим паче за не малі гроші. Методи лікування жахливі. Сода з водою, тисячі непотрібних свічок і під кінець неправильний діагноз. Дякую собі, що не послухала її і не зробила припікання, бо там навіть немає цієї хвороби. Просто викачка грошей та неприємні емоції
Наталія
Суми, 22.04.2025
Показати відповідь
Добрий день, Наталіє. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Нам шкода, що Вам не сподобався прийом лікаря і перепрошуємо за дискомфорт, якщо Ви його відчули під час візиту. Хочемо зазначити, що всі процеси в клініці стандартизовані на підставі вимог нормативної документації МОЗ і чинного законодавства. Кожен лікар має право на свою професійну думку, кожен пацієнт має право погоджуватись або ні з професійною думкою лікаря стосовно плану лікувально-діагностичної тактики. Всі призначення носять рекомендований характер, в тому числі і профілактичні. Якщо не сподобався лікар і не підійшов за психотипом - в клініці завжди можна змінити лікаря, кожне відділення представлено кількома спеціалістами. При виникненні додаткових питань - можна звертатись до Служби контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Ми завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо Вам добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік