Logo
0 800 30 11 77

Відгук від Юлія 07.11.2024

Жахлива, хамовита лікарка❗ Ніколи раніше не була у цій мережі клінік, зазвичай звертаюся до ін. Потрібен був ренген, бажано якнайшвидше і сьогодні. Записалася о 10:10 (07.11.2024). Менеджер одразу зателефонувала, відповіда на всі питання, записала✅ На прийомі все пройшло добре, гарна приємна у спілкуванні, спокійна, доброзичлива жіночка зробила мені знімок. У клініці було охайно, чисто, нормальный дизайн. Я вирішила одразу звернутися до терапевта. І це було найбільшою помилкою. Лікар: Катвицька Дар'я Іванівна. Діагноз та деякі рекомендації доречні. Але!  СПІЛКУВАННЯ ЖАХЛИВЕ! Вона спілкувалася нахабно, зверхньо, неприємно, перебивала. Не слухала те, що я їй говорю, хоча я була налаштована не вороже. Вона в рекомендації написала мені гінеколога(я звернулася з кашлем), я просто хотіла сказати, що в мене була операція і вже більше року я відвідую його майже кожен місяць, в мене є виписки, з цим все добре.  Я незмогла цього договорити, вона почала нахабно та різко перебивати, гучно та з "пренебрежением" говорити що вона це всім пише, це потрібно робити регулярно. "-Бачите я вам флюрографію не написала, а чого? Та тому що в вас є уже ренген і це потрібно." Чому неможна було просто спокійно відповісти: "Це стандартні поради, які потрібні бути в рекомендаціях, нам так потрібно", або хочаб нормально дослухати, що це в мене є. Максимально нахальне спілкування було протягом всього прийому! Те що я молода і виглядаю стомлено(бо багато працюю та до того ж захворіла), не означає, що зі мною можно так розмовляти. Одразу після прийому, я запитала книгу скарг та пропозицій, вони запропонували мені цей Qr код, тому пишу сюди. Сподіваюся, мені більше не доведеться до вас звертатися! Якщо у вас є такі сильні проблеми у спілкуванні з клієнтами, то зробіть хочаб якийсь тренінг з маркетологом, психологом як спілкуватися з людьми, щоб залишилися приємні враження та захотіли звернутися ще. А надалі про професійне вигорання, про подолання емоцій, доречність інтонації. Або хочаб просто запровадьте систему таємного клієнта, щоб вони хочаб трішки звертали увагу на своє спілкування.
Юлія
Харків, 07.11.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Нам шкода, що Вам не сподобався прийом лікаря і перепрошуємо за дискомфорт, якщо Ви його відчули під час візиту. Хочемо зазначити, що всі процеси в клініці стандартизовані на підставі вимог нормативної документації МОЗ і чинного законодавства. Нами перевірено інформацію по візиту і зазначаємо, що об'єм лікувально-діагностичної тактики обгрунтований і повністю відповідає вимогам та об'єктивним клінічним даним на день огляду. Кожен лікар має право на свою професійну думку, кожен пацієнт має право погоджуватись або ні з професійною думкою лікаря стосовно плану лікувально-діагностичної тактики. Всі призначення носять рекомендований характер, в тому числі і профілактичні. Якщо не сподобався лікар і не підійшов за психотипом — в клініці завжди можна змінити лікаря, кожне відділення представлено кількома спеціалістами. При виникненні додаткових питань — можна звертатись до Служби контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Ми завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо Вам добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік

Відгуки про лікаря Катвицька Дар‘я Іванівна

Звернулась до Дар'ї Іванівни з діагнозом ковід, слава богу у легкій формі, відразу почали лікування, протягом 5ти днів, усі симптоми пішли, стало набагато краще...
Вероніка , 27.12.2023. Показати відповідь
Оцінка:
Зверталась з приводу пневмонії, яка виникла як ускладнення після грипу. Доктор Катвицька Дар'я Іванівна швидко і точно поставила діагноз, призначила ефективне л...
Надія Сбітнєва , 02.02.2023. Показати відповідь
Оцінка:
Хочу висловити велику подяку лікареві Катвіцькій Дарії Іванівні, за високий рівень професіоналізму, позитивний настрій, терпіння та індивідуальний підхід! Лікув...
Ірина , 18.01.2022. Показати відповідь
Оцінка:
Я вже вкотре приходжу здавати аналізи і хочу подякувати за чуйність персоналу, високий клас обслуговування. Дякуємо великому всьому персоналу клініки, а також К...
Тетяна , 29.12.2021. Показати відповідь
Оцінка:
Катвіцька Дарина Іванівна дуже уважний і турботливий фахівець! Крім грамотного лікування, я отримувала повну розгорнуту консультацію по результатам аналізів, п...
Ольга , 07.08.2021. Показати відповідь
Оцінка:
Потрапила до Катвіцкої Дарини Іванівни з 16%-м ураженням легень на КТ на тлі ковіда. Спочатку мене збентежила молодість і малий стаж роботи лікаря. Але за резул...
Наталія , 14.04.2021. Показати відповідь
Оцінка:
Потрапила до лікаря з ураженням легень 35%, було швидке і кваліфіковане лікування, чуйне ставлення. Дуже задоволена і щіро вдячна за одуження!
Анна Ворошиліна , 05.03.2021. Показати відповідь
Оцінка:
Дуже чуйний і уважний лікар. Мамі поставили діагноз двостороння пневмонія. Призначила правильне лікування, мамі допомогло. Рекомендую.
Катерина , 29.12.2020. Показати відповідь
Оцінка:
У листопаді 2020 року я звернулася в клініку на Пушкінській для запису до терапевта. Записали до Катвіцкої Дарини Іванівні. Враження чудові! Лікар хоч і молода...
Вікторія , 07.12.2020. Показати відповідь
Оцінка:
Читати всі відгуки

Лікарі-терапевти в Харкові (м. Ярослава Мудрого)

Послуги терапевта в Харкові

Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.