Відгук від Юлія 07.11.2024
Жахлива, хамовита лікарка❗
Ніколи раніше не була у цій мережі клінік, зазвичай звертаюся до ін. Потрібен був ренген, бажано якнайшвидше і сьогодні. Записалася о 10:10 (07.11.2024). Менеджер одразу зателефонувала, відповіда на всі питання, записала✅
На прийомі все пройшло добре, гарна приємна у спілкуванні, спокійна, доброзичлива жіночка зробила мені знімок. У клініці було охайно, чисто, нормальный дизайн.
Я вирішила одразу звернутися до терапевта. І це було найбільшою помилкою.
Лікар: Катвицька Дар'я Іванівна.
Діагноз та деякі рекомендації доречні.
Але! СПІЛКУВАННЯ ЖАХЛИВЕ! Вона спілкувалася нахабно, зверхньо, неприємно, перебивала.
Не слухала те, що я їй говорю, хоча я була налаштована не вороже. Вона в рекомендації написала мені гінеколога(я звернулася з кашлем), я просто хотіла сказати, що в мене була операція і вже більше року я відвідую його майже кожен місяць, в мене є виписки, з цим все добре. Я незмогла цього договорити, вона почала нахабно та різко перебивати, гучно та з "пренебрежением" говорити що вона це всім пише, це потрібно робити регулярно. "-Бачите я вам флюрографію не написала, а чого? Та тому що в вас є уже ренген і це потрібно." Чому неможна було просто спокійно відповісти: "Це стандартні поради, які потрібні бути в рекомендаціях, нам так потрібно", або хочаб нормально дослухати, що це в мене є.
Максимально нахальне спілкування було протягом всього прийому!
Те що я молода і виглядаю стомлено(бо багато працюю та до того ж захворіла), не означає, що зі мною можно так розмовляти.
Одразу після прийому, я запитала книгу скарг та пропозицій, вони запропонували мені цей Qr код, тому пишу сюди.
Сподіваюся, мені більше не доведеться до вас звертатися!
Якщо у вас є такі сильні проблеми у спілкуванні з клієнтами, то зробіть хочаб якийсь тренінг з маркетологом, психологом як спілкуватися з людьми, щоб залишилися приємні враження та захотіли звернутися ще. А надалі про професійне вигорання, про подолання емоцій, доречність інтонації. Або хочаб просто запровадьте систему таємного клієнта, щоб вони хочаб трішки звертали увагу на своє спілкування.
Юлія
Харків, 07.11.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Нам шкода, що Вам не сподобався прийом лікаря і перепрошуємо за дискомфорт, якщо Ви його відчули під час візиту. Хочемо зазначити, що всі процеси в клініці стандартизовані на підставі вимог нормативної документації МОЗ і чинного законодавства. Нами перевірено інформацію по візиту і зазначаємо, що об'єм лікувально-діагностичної тактики обгрунтований і повністю відповідає вимогам та об'єктивним клінічним даним на день огляду. Кожен лікар має право на свою професійну думку, кожен пацієнт має право погоджуватись або ні з професійною думкою лікаря стосовно плану лікувально-діагностичної тактики. Всі призначення носять рекомендований характер, в тому числі і профілактичні. Якщо не сподобався лікар і не підійшов за психотипом — в клініці завжди можна змінити лікаря, кожне відділення представлено кількома спеціалістами. При виникненні додаткових питань — можна звертатись до Служби контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Ми завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо Вам добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік