Відгук від Марія 01.04.2024
Пришила на прийом до лікарки Томінець Оксани Василівни. Була потреба видалити бородавку на обличчі. На першому прийомі видалили, але (як я побачила вже вдома) не в повному обʼємі, частка бородавки залишилась невидаленою. Прийшовши на прийом вдруге, щоб отримати якісь пояснення, лікарка зі здивованим обличчям спочатку зробила вигляд, що нічого не бачить, а потім! зробивши дерматоскопію, ПОБАЧИЛА і сказала, що це нове новоутворення, яке виросло за кілька днів. По-перше, я жила з цією проблемою близько 3-х років і, можна сказати, на зубок знала силует своєї бородавки і це аж ніяк не було новим новоутворенням. В кабінеті клієнта також є 2 знімки: перший прийом( до маніпуляції) і другий(2 тижні після маніпуляції). На обох присутня невидалена частина, яка підтверджує факт того, що це не новоутворення, а неякісна робота спеціаліста. При повторному видаленні мені зробили знижку, ніби вказуючи на те, що це рецидив) але свою помилку так і не визнали, дуже шкода. Була б змога прикріпити сюди фотокартки - з задоволенням це зробила би.
Марія
Ужгород, 01.04.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Маріє. Служба контролю якості проводить предметний розбір по всім зверненням від реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли зв'язатись з Вами телефоном — абонент не відповідає. Для продовження діалогу за Вашим зверненням просимо звертатись за номером Служби контролю якості 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Ми залюбки допоможемо, зичимо добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік