Logo
0 800 30 11 77

Відгуки про лікарів-рентгенологів ОН Клінік

Дуже дякую дівчатам на ресепшн, а саме Постернак Наталі і всьому персоналу, також лікарю Фатєєву Олександру Олександровичу та рентгенлаборанту Анні Вотьканич за людяність та професіоналізм. Європейська якість! Але наші медики та медицина найкращі!
Олексій
Харків, 28.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олексію. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що Ви публічно висловили щирі слова подяки на адресу наших фахівців. Цінуємо Вашу думку. Завжди раді вітати та готові допомогти. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
жахливо незручний сайт, неможливо ні видалити помилково створений запис, ні перезаписатись на інший час. Не кажучи вже про те що зрозуміти де і в який філіал у Харкові тобі потрібно і де знаходиться той філіал до якого ти записуєшься. От як можна зрозуміти під якою кодовою назвою у вас у списку філіалів знаходиться філіал на Ярослава Мудрого???
Максим
Харків, 16.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Максиме. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалася така думка. Наш пріоритет — це комфорт пацієнтів на усіх етапах надання послуг. Над забезпеченням якісного обслуговування пацієнтів постійно працює команда спеціалістів. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт. Ми раді, що питання вирішено. Завжди готові допомогти. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сподобалися
Михайло
Харків, 22.04.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Михайле. Дякуємо за позитивний відгук. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
при замовленні онлайн - не було жодної інформації, що у вартість рентген-дослідження не входить вартість знимка на плівці! Для того, щоб отримати плівку з результатом - потрібно заплатити ще додатково 2/3 від вартості послуги. І відповідь від центра обробки звернень приголомшлива: ми не можемо врахувати всі побажання пацієнтів! Але ж повна інформація щодо вартості послуги - це не забаганка клієнта. З таким підходом вже краще не вказувати вартість на сайті, а на запити писати "відповіли в особисті". Ну а зараз вони вже зробили так, що в особистому кабінеті взагалі крім ФЛГ нічого не можна замовити. І це після того, як я від оператора 10 разів почула: ми живемо у цифровому столітті. Чудовий сервіс. Відгуки не публікують. Намагаюсь залишити вже другий відгук.
Наталія
Дніпро, 02.04.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Наталіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Всі відгуки від реальних пацієнтів є у публічному доступі на нашому сайті. Хочемо зазначити, що в нашій клініці вся обробка медичної інформації проводиться в цифровому форматі. Рентгендослідження проводяться на цифровому апараті і пацієнт за замовчуванням отримує протокол заключення з описом результату. За необхідності можна отримати цифрові знімки на електронну пошту безкоштовно, або спеціальні фото роздруківки по прайсовій вартості, в нас не використовується жодна рентген плівка. Питання гарантації додаткових послуг зазвичай пацієнт отримує в рамках договору зі своєю страховою компанією. Більш детальну інформацію Ви отримали телефоном. Завжди готові допомогти, зичимо добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
01.04.2024 прийшов у клініку зробити рентген грудного відділу хребта перед тим, як іти до лікаря на прийом, тому що турбують болі в хребті та болі між ребрами. Раніше в 7-річному віці в мене був компресійний перелом трьох хребтів, пролежав у лікарні близько 5 місяців. Болі стали турбувати з 2011 року до 44 року, тоді ж востаннє робив рентген, який підтвердив травму. На знімку було видно травмовані хребці з компресією 0,5 см і різні дегенеративні зміни. Сьогодні обстеження робив лікар Фатєєв. За результатами обстеження Фатєєв слідів травми не виявив. Коли я звернувся до нього, показав висновок і запитав, а де ж травма? Він відповів, що, мабуть, у мене була хороша реабілітація і взагалі він пише у висновку те, що бачить. Напрошуються запитання: як це може бути, що наслідки травми, отриманої в 7 років, на рентгені в 44 роки, через 37 років, було видно, а ще через 10 років, у 57, вони зникли? Видно у лікаря Фатєєва проблеми з професійною підготовкою або в даний час така політика щодо чоловіків, або молодильні яблучка їм.
Сергій
Харків, 01.04.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Сергію. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контролю якості. Нами перевірена медична документація і підтверджуємо коректність опису діагностичного дослідження згідно отриманих цифрових рентгензнімків. Всі цифрові рентген знімки автоматично ідентифікуються програмою і параметри фіксуються на самих знімках та доступні до візуалізації. Рентгендіагностика являється одним із додаткових методів досліджень і потребує подальшої консультації лікуючого лікаря для встановлення клінічного діагнозу і визначення подальшої тактики. Більш детальну інформацію Ви отримали телефоном. Завжди готові допомогти, зичимо Вам добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
При записи на процедуру рентгенографія через особистий кабінет - не було ніде інформації , що у вартість діагностики не входить вартість плівки. Виявляється вартість діагностики не актуальна, бо додатково потрібно платити ще 30% від зазначеного для отримання плівок. Це неповага до пацієнтів. В жодної іншої клініці такого немає.
Наталія
Дніпро, 19.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Наталіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Всі відгуки від реальних пацієнтів є у публічному доступі на нашому сайті. Хочемо зазначити, що в нашій клініці вся обробка медичної інформації проводиться в цифровому форматі. Рентгендослідження проводяться на цифровому апараті і пацієнт за замовчуванням отримує протокол заключення з описом результату. За необхідності можна отримати цифрові знімки на електронну пошту безкоштовно, або спеціальні фото роздруківки по прайсовій вартості, в нас не використовується жодна рентген плівка. Питання гарантації додаткових послуг зазвичай пацієнт отримує в рамках договору зі своєю страховою компанією. Більш детальну інформацію Ви отримали телефоном. Завжди готові допомогти, зичимо добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все сподобалось, дуже швидко
Lida
Харків, 08.02.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Чисто і сучасно Працюють без затримок Уважний персонал Дякую
Марина
Харків, 21.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Марино. Щиро дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Персонал доброзичливий та привітний
Тетяна
Харків, 06.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Щиро дякуємо Вам за позитивний відгук. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже незадоволена роботою адміністратора на Пушкінській. Я була на прийомі до отоларинголога на 11:00 і мені необхідно було зробити Рентген легенів і пазух носу. Я звернулася до адміністратора та попросила якнайшвидше пройти до рентгену, бо мій лікар завершувала прийом протягом години. Дівчина була крайньою з лівої сторони за стойкою. Отже, я чекала цілу годину і декілька разів підходила і питала чи не забули про мене. На що мені ця дівчина відповіла, що апарат не працює і потрібно чекати ще 40 хвилин, при тому що вже лікар за 10 хвилин збиралася закінчувати прийом пацієнтів. Якщо я б сиділа і чекала, мені б до вечора потрібно були сидіти? Що за така халатність? Адміністрація не зацікавлена у вирішенні питань і дівчина дуже неприємна. Дякую лікарю Колісник Анні Анатоліївні за оперативне та швидке вирішення проблеми (вона направила мене на рентген у інше місце і чекала протягом години поки я повернусь - тобто це був її неробочий час. ) Також я просила цю дівчину адміністратора прикріпити аналіз за проханням мого лікаря до особистого кабінету, отже, він не прикріплений досі! одна зірка через халатність адміністрації!
Наталія
Харків, 21.12.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка і перепрошуємо за дискомфорт. Хочемо зазначити, що всі послуги в нашій клініці надаються за попереднім записом згідно встановленого розкладу. У разі, якщо пацієнту призначаються додаткові діагностичні дослідження — то вони також надаються за попереднім записом, а не за замовчуванням. Наразі аналіз, який був надісланий в електронному вигляді, доданий до особистого кабінету пацієнта. Більш детальну інформацію Вам надано телефоном. Завжди готові допомогти, зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар рентгенолог дуже сподобалась,уважно, приємна,надала пояснення, відповіла на всі запитання. Дякую
Олена
Дніпро, 02.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Щиро дякуємо за відгук. Приємно знати, що Ви маєте позитивні враження від звернення до нашого фахівця. Завжди раді допомогти. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сьогодні відвідали Он клінік ,були на знімку . Після цього відали знімок та його опис ,забрали та поїхали додому ,на пів дорозі помітили не наше прізвище та вік. Дівчата на рецепції переплутали ,ми повернулися , ніхто навіть не вибачився та не подякував . Ми дуже не задоволені обслуговуванням
Віолета
Харків, 19.09.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Віолетто. Служба контролю якості проводить предметний розбір кожного зверненя від реальних пацієнтів, яким очевидно Ви не є в данному випадку. Ми намагались зв'язатись особисто з пацієнтом, на жаль, безуспішно. Якщо особисто у пацієнта є конкретні претензії - можна звертатись в Службу контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00), ми залюбки допоможемо. Зичимо здоров'я та гарного дня.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.