Logo
0 800 30 11 77

Відгуки про лікарів-рентгенологів ОН Клінік

Все сподобалось, дуже швидко
Lida
Харків, 08.02.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Чисто і сучасно Працюють без затримок Уважний персонал Дякую
Марина
Харків, 21.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Марино. Щиро дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Персонал доброзичливий та привітний
Тетяна
Харків, 06.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Щиро дякуємо Вам за позитивний відгук. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже незадоволена роботою адміністратора на Пушкінській. Я була на прийомі до отоларинголога на 11:00 і мені необхідно було зробити Рентген легенів і пазух носу. Я звернулася до адміністратора та попросила якнайшвидше пройти до рентгену, бо мій лікар завершувала прийом протягом години. Дівчина була крайньою з лівої сторони за стойкою. Отже, я чекала цілу годину і декілька разів підходила і питала чи не забули про мене. На що мені ця дівчина відповіла, що апарат не працює і потрібно чекати ще 40 хвилин, при тому що вже лікар за 10 хвилин збиралася закінчувати прийом пацієнтів. Якщо я б сиділа і чекала, мені б до вечора потрібно були сидіти? Що за така халатність? Адміністрація не зацікавлена у вирішенні питань і дівчина дуже неприємна. Дякую лікарю Колісник Анні Анатоліївні за оперативне та швидке вирішення проблеми (вона направила мене на рентген у інше місце і чекала протягом години поки я повернусь - тобто це був її неробочий час. ) Також я просила цю дівчину адміністратора прикріпити аналіз за проханням мого лікаря до особистого кабінету, отже, він не прикріплений досі! одна зірка через халатність адміністрації!
Наталія
Харків, 21.12.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка і перепрошуємо за дискомфорт. Хочемо зазначити, що всі послуги в нашій клініці надаються за попереднім записом згідно встановленого розкладу. У разі, якщо пацієнту призначаються додаткові діагностичні дослідження — то вони також надаються за попереднім записом, а не за замовчуванням. Наразі аналіз, який був надісланий в електронному вигляді, доданий до особистого кабінету пацієнта. Більш детальну інформацію Вам надано телефоном. Завжди готові допомогти, зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар рентгенолог дуже сподобалась,уважно, приємна,надала пояснення, відповіла на всі запитання. Дякую
Олена
Дніпро, 02.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Щиро дякуємо за відгук. Приємно знати, що Ви маєте позитивні враження від звернення до нашого фахівця. Завжди раді допомогти. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сьогодні відвідали Он клінік ,були на знімку . Після цього відали знімок та його опис ,забрали та поїхали додому ,на пів дорозі помітили не наше прізвище та вік. Дівчата на рецепції переплутали ,ми повернулися , ніхто навіть не вибачився та не подякував . Ми дуже не задоволені обслуговуванням
Віолета
Харків, 19.09.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Віолетто. Служба контролю якості проводить предметний розбір кожного зверненя від реальних пацієнтів, яким очевидно Ви не є в данному випадку. Ми намагались зв'язатись особисто з пацієнтом, на жаль, безуспішно. Якщо особисто у пацієнта є конкретні претензії - можна звертатись в Службу контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00), ми залюбки допоможемо. Зичимо здоров'я та гарного дня.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я була в клініці на палац спорту в дитячому відділенні він клінік із сином, болі в спині. Незадоволена всім. неадекватність лікаря, говорив грубо, сяк так подивився на проблему моєї дитини,, коротше направив зробити рентген, і швидко до нього мовляв, він на електричку запізниться, -це його слова. Приходжу знову до нього після рентгена, він тицяє мені аркуш, я типу все подивився, там на папері все написав і до побачення. Якщо ви поспішаєте на електричку, навіщо погодилися взяти людину на прийом? Це нормально? 450 грн прийом лікаря +600-650 грн точно не пам'ятаю рентген. Що ж будемо повторно йти в іншу клініку.
Юлія
Харків, 06.08.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, що у Вас склалось таке враження і перепрошуємо за дискомфорт, якщо Ви його відчули при візиті до клініки. Нами була перевірена інформація і підтверджуємо коректність визначеної лікарем лікувально-діагностичної тактики. За результатами прийому пацієнт на руки отримує консультативне заключення у друкованому вигляді, де розписана вся тактика подальших дій. Якщо є додаткові питання або не зрозумілі моменти — їх можна задавати лікарю на прийомі або через операторів контактного центру, які працюють цілодобово. В клініці є два варіанти отримання знімків рентген досліджень — в друкованому вигляді або на електронну пошту в цифровому форматі. Більш детальна інформація Вам надана телефоном. Завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Андрій
Харків, 26.07.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Задоволений обслуговуванням адміністратора зокрема Жулянової Світлани.
Олександр
Дніпро, 30.06.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олександре. Щиро дякуємо за відгук. Приємно знати, що Ви маєте позитивні враження від спілкування з нашим співробітником. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Привіт дуже добре в холі особливо коли заходиш з вулиці після жари
Олександр
Харків, 19.06.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олександре. Дякуємо за відгук. Приємно знати, що Ви маєте позитивні враження від візиту до клініки. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добре ввічливий медичний персонал
Віталій
Харків, 22.02.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Віталій. Вдячні Вам за відгук та добрі слова на адресу нашого персоналу. Ми раді, що Вам сподобалось обслуговування. Здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Очень благодарны за быструю флюорографию, врач очень замечательный! Все четко и ясно! Хороший персонал!
Наталія
Миколаїв, 21.01.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Вдячні Вам, що публічно відзначили роботу наших спеціалістів. Нам приємно, що Ви задоволені якістю обслуговування у клініці. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.