«ДокторПРО» стал частью Международной сети «ОН Клиник»

«ДокторПРО» став частиною Міжнародної мережі «ОН Клінік»

Що це означає для пацієнтів? Дізнатися подробиці

Відгуки про лікарів-рентгенологiв ОН Клінік

Залишився дуже незадоволений!!!! Обслуговування погане, запис на конкретний час не працює, рентген не показав чужорідне тіло в стопі, що показав рентген в іншому місці. Консультація лікаря огидна, рекомендація звертатися в МКЛ, навіщо такий доктор. Керівництву клініки довів свою правоту, гроші за рентген і два прийоми доктора консультанта повернули, АЛЕ ХТО КОМПЕНСУЄ ЗДОРОВ'Я, НЕРВИ, ЧАС???? красива вивіска і реклама - результат нульовий !!!! КЛІНІКА У ЧОРНИЙ СПИСОК ДЛЯ МЕНЕ, БЛИЗКИХ, ЗНАЙОМИХ!!! Нікому не рекомендую!!!!
Ігор
Харків, 25.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ігоре. Дана ситуація вже була розглянута Службою контролю якості та Адміністрацією клініки спільно з Вами за фактом звернення. Визначено тактика подальших дій з максимальною лояльністю з боку клініки, з пропозиціями щодо якої Ви погодилися. Ми так і не отримали медичний документ з іншим думкою лікаря - рентгенолога за описом знімка. Не зрозуміле повторне звернення через більш, ніж пів року. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Карта 691093 Хотілося б відзначити оперативну роботу фахівців (Наталія та Ірина), на відміну від держустанови (де потрібно годинами, а то і днями чекати результатів). За 10 хвилин зробили рентген і описали проблему (робили рентген стопи підлітку). Навіть не для медпрацівника суть проблеми стала ясна. Упевнений, що не раз ще звернемося, та й знайомим обов'язково пораджу.
Олексій
Харків, 17.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Олексію. Ми прагнемо надати максимально комфортні умови на всіх етапах перебування в медичному центрі. У нас використовують сучасне цифрове рентгеноскопічне обладнання, яке успішно застосовують в передових країнах Європи. Завжди готові допомогти в разі потреби і бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все на вищому рівні. Дитина залишилася задоволена і спокійна. Лікар швидко знайшов підхід до дитини, і процедура пройшла добре і якісно! велике спасибі
Скіба
Харків, 26.08.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ірино. Раді, що в особі нашого лікаря Ви знайшли фахівця, якому довірили здоров'я своєї дитини. Дякуємо за відгук. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день, пару днів назад у дитини сильно стала боліти права рука, після того, як грали з молодшою ​​дитиною, не міг поворухнути кистю. Приїхали вранці зробити рентген 420 грн, добре! Хоча таких цін ніде немає, золотий рентген, сказали, що у нас перелом і потрібно їхати до іншого фахівця, щоб поставили гіпс. Ми в шоці, засмучені, сказали, що потрібні будуть знімки для травматолога. І знімки купили 120 грн, приїхали до травматолога в 17 лікарню і ЩО МИ ПОЧУЛИ, у дитини просто ВИВИХ! ЗНІМКИ ЗРОБЛЕНО НЕПРАВИЛЬНО! Що це за клініка, після якої потрібно звертатися ще до інших фахівців для підтвердження діагнозу? Плюс до всього даремно витратили гроші
Анжела
Харків, 28.05.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Анжело. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що всі послуги в клініці, в тому числі рентгендіагностика, надаються пацієнтам згідно із затвердженим прайсом. Пацієнт робить усвідомлений вибір установи з урахуванням прийнятності запропонованих умов і вартості. Оплата за надані послуги проводиться в добровільному порядку. Якщо є питання або претензії по медичній частині - ми завжди готові продовжити предметний діалог з урахуванням надання альтернативного медичного документа з іншою думкою фахівців. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Величезне спасибі лікарям і лаборантам рентгенвідділення "ОН Клінік" (м. Палац спорту). Мене звуть Логвінова Ольга Леонідівна - лікар і засновник клініки "Планета Педіатрія". В останні місяці наші лікарі направляють пацієнтів на рентгенограму і КТ в "ОН Клінік" (м. Палац Спорту) майже щодня, так як завжди задоволені швидкістю запису на дослідження, швидким отриманням результатів і кваліфікацією лікарів-рентгенологів. Але особливо хочеться відзначити неймовірно складний випадок проведення комп'ютерної томографії та описів результатів дівчинці з особливостями розвитку. У зв'язку з частими бронхітами і пневмоніями сім'я зверталася до багатьох імунологам і пульмонологам міста, а в останні 2 роки спостерігається у нас. Нам вдалося вивести маленьку пацієнтку в ремісію, що зумовило можливість проведення КТ легенів для виключення аномалії розвитку легень. Ми довго йшли до проведення цього дослідження! Практично всі діагностичні центри відмовлялися від її проведення, так як дитина не могла спокійно лежати (що необхідно), а під наркозом провести діагностику саме у цього пацієнта було неможливо. Нарешті попросили допомогти "ОН Клінік". Дитина була дуже оперативно записаний завдяки Волковій Тетяні Олександрівні, з урахуванням особливості виділено додатковий час. 22.05.2021 малятко прийшла з мамою на дослідження. Лікарі Хлоп'яник Олена Олександрівна і Шаповалова Вікторія Вікторівна після деякої підготовки і допомоги лаборантів Вікторії Козленко та Сергія, як розумію, з величезними зусиллями провели комп'ютерну томографію та допомогли встановити причину частих респіраторних інфекцій нижніх дихальних шляхів - аномалія розвитку бронхів. Результати допоможуть змінити тактику лікування та ведення пацієнта. За що велика подяка!
Ольга Логвінова
Харків, 26.05.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ольго Леонідівно. Раді чути об'єктивну думку колег, за що Вам вдячні. Завжди готові надати якісну медичну допомогу в разі потреби.
Служба контролю якості ОН Клінік
В 8 утра сделала рентген лёгких, заплатила за это 330 грн! Результат (снимок) обещали скинуть на почту сразу! Жду уже пол дня, никто ничего не высылает, звонила в клинику 3 раза, морочат голову, обещают, но никто ничего не высылает! Вопрос - за что я заплатила? Мне нужен результат, который ждёт врач, когда я записывалась на эту процедуру - мне сказали, что результат вышлют сразу !
Ольга
Харків, 11.04.2021
Оцінка:
За телефоном сказали, результат 15 хвилин. У підсумку ми з маленькою дитиною чекали одну годину результат. Звернулися з тим, що коли вже будуть результати, побачили невдоволення. Винесли і тицьнули з незадоволеним обличчям. А потім ще знімок чекали пару хвилин. Коротше ремонтом Європу не зробиш. Плати по-європейськи, а якість як завжди.
Віталій
Харків, 04.04.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Віталію. Комфорт для пацієнта на всіх етапах надання медичних послуг в нашій клініці - одне з пріоритетних завдань. Над забезпеченням поліпшення якості сервісу щодня працює команда фахівців медичного центру. У будь-якому випадку приносимо вибачення за дискомфорт. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Направив лікуючий лікар мою дружину Вікторію на рентген саме в "ОН Клінік", так як там, каже, наш лікар, роблять якісний рентген, віддадуть опис і знімок. Ми зателефонували "ОН Клінік" і нам підібрали вільний час і клініку на пр. Гагаріна 1.04.21 на 15:50, уточнивши яка вартість, нам відповіли 270 гр. Приїхали раніше за пів години, звернулися на ресепшен, дружину взяли так як був вільний час, пройшла швидко, в залі очікування прочекали недовго, винесли опис лікаря покликали дружину і віддали але без знімка, на питання "а де ще знімок" на ресепшені відповідному " ми не даємо знімки ", що значить не даємо," моєму лікареві потрібна виписка і знімок ". І сказали на ресепшені, що це за окрему плату, потрібно заплатити ще 60 гр. або на флешку або на пошту знімок. Але коли ми зідзвонювалися з оператором "ОН Клінік" подібних пояснень не було, я навіть не міг уявити, що таке можливо, опис одна ціна, а за знімок ще доплачувати, ні в одній клініці, де робив рентгени собі і рідним, я такого не зустрічав. Ми відмовилися доплачувати 60 гр. і погодилися, щоб скинули на пошту, будинки відкрили і були в шоці, скинули цю ж виписку яку дали на руки в "ОН Клінік", ну прям як на базарі кинули. Я не розумію тих самих лікарів і ресепшен "коли ви купуєте взуття в магазині вам продають без шнурків, а потім за окрему плату вам їх пропонують" ???
Олексій
Харків, 01.04.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Олексію. Ми аналізуємо всі відгуки тільки від реальних пацієнтів, яким Ви не є в даному випадку. Хочемо зазначити, усі послуги в медичному центрі оплачуються згідно з затвердженим прайсом, оплата проводиться в добровільному порядку. Пацієнт на свій розсуд може погоджуватися чи ні з запропонованими послугами і їх вартістю. Більш детальну інформацію пацієнт отримав особисто. Всього найкращого.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу сказати величезне спасибі за роботу Корабельниковій Юлії Олександрівні! Відмінний лікар-рентгенолог, чуйна людина, терпляче все пояснює і добре розбирається в знімках і їх описі. Вдячні всією сім'єю, звертаємося тільки до неї!
Ольга
Дніпро, 30.03.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ольго. Нам приємно, що Ви залишилися повністю задоволені результатом звернення в нашу клініку. У нас працюють тільки кваліфіковані фахівці, в розпорядженні яких знаходиться передове медичне обладнання. Дякуємо за відгук. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар - рентгенолог Видишева Н.М. і лаборант Салатовка О.А. прекрасні фахівці і душевні люди. Процедуру провели швидко, комфортно, професійно. Велике спасибі за чуйну роботу.
Зоя
Дніпро, 17.02.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Зоя. У нашій клініці використовують сучасне цифрове рентгеноскопічне обладнання, яке не тільки дозволяє отримати максимально інформативний результат, а й багаторазово знизити променеве навантаження. Дякуємо за добрі слова про наших фахівців і бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Не раджу робити тут Рентген. Викинуті гроші і чималі. Робили дитині рентген Тб суглобів. Неправильно поклали, і неправильно прочитали рентген. Написали, що все добре, а виявилося, що неправильно пораховані ацетабулярного кути і у дитини явний перекіс таза! А написано, що все симетрично.
Ірина
Харків, 30.01.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ірино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що наша клініка забезпечена сучасним цифровим діагностичним рентген-обладнанням та кваліфікованими фахівцями. Лікар-рентгенолог зі свого боку оцінює отриманий знімок, завдання лікаря - комплексний аналіз всіх клінічних даних пацієнта з урахуванням результатів додаткових обстежень а також визначення подальшої тактики. Більш предметна інформація Вам надано в телефонному режимі. Ми готові допомогти у вирішенні будь-яких питань, пов'язаних з обслуговуванням в наших клініках. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
27.12.20 робила рентген знімок тазостегнових суглобів дитини. У дочки ДЦП, тому попросила правильно вкласти дитину, щоб зробити хороший знімок для лікаря ортопеда. У відповідь почула, що роблять всім однаково. Коли показала попередні знімки, зроблені в Європі, лікар рентгенолог Фатєєв А.А. поставився до них з насмішкою, і навіть зробив собі фото. Я подумала, що для практичної роботи, щоб оцінити результат лікування, зміни. Але, лікар пояснив, що для себе і колег, і став критикувати європейську медицину. Не розібравшись, для якої мети робилися знімки. Всі ці обговорення були при дитині, доставили масу неприємних емоцій !! Устаткування звичайно гарне, а от кваліфікація лікаря і ставлення до пацієнта, сумнівні, залишають бажати кращого .. Сподіваюся, що Ви врахуєте мій відгук, щоб інші пацієнти не потрапляли в подібні ситуації. Р.S. У Європі лікарі своїх колег ніколи не критикують. Лікар сам приймає рішення як лікувати пацієнта і з його думкою рахуються інші лікарі. А мета проста - допомогти!
Світлана
Харків, 28.12.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Світлана. На жаль, з боку Служби контролю якості ми не змогли з Вами зв'язатися в телефонному режимі. Хочемо зазначити, що в клініках нашої мережі працює команда висококваліфікованих фахівців. Першочерговим завданням лікаря є надання кваліфікованої медичної допомоги. При виборі методики проведення додаткових видів дослідження фахівець діє в інтересах пацієнта і рекомендує найбільш оптимальний варіант. Безумовно, взаєморозуміння між лікарем і пацієнтом важливо для досягнення успіху в лікувально-діагностичному процесі. В даному випадку послуга була надана в повному обсязі і виконана відповідно до рекомендацій лікаря. Приносимо вибачення якщо Ви відчули дискомфорт при зверненні в клініку. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік