...
Юлія
Харків, 02.10.2024
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Герцун Катерина, дякую за уважість і турботу при роботі з моєю дитиною - він більше не боїться лікарів.
Михайло
Миколаїв, 26.09.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Михайле. Дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Екатерина Олександрівна, гарний діагност, все пояснила і допомогла з находженням причини болю у нозі, дякую.
Сергій
Миколаїв, 24.09.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Сергію. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую за швидке обслуговування
Анастасія
Миколаїв, 24.09.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Анастасіє. Дякуємо за позитивний відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Герцун Катерина Олександрівна Некомпетентна або навмисно мені як військовослужбовцю зробила висновок що я маю Повністю здорові суглоби хоча я попередньо проходив рентген дослідження у 2 різних рентген кабінетах з висновками де діагностовані хвороби !
Категорично Не рекомендую проводити рентген дослідження у Миколаївській філії де Вас за Ваші кошти введуть в оману стосовно вашого здоров'я !
Олександр
Миколаїв, 10.09.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Олександре. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нам прикро, що у Вас склалася така думка. В нашій клініці працюють кваліфіковані спеціалісти, які використовують у своїй роботі сучасне обладнання. Зазначаємо, що фахівець у висновку результату дослідження фіксує опис відповідно даним рентгенологічної картини на знімках. Більш детальну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Завжди готові допомогти в разі необхідності. Бажаємо Вам здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все сподобалось. Все на найкращому рівні )
Іван
Дніпро, 12.08.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Іване. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Не задоволена тим що завжди було все добре в обстеженні послідній раз робила ренген внутрішніх органів і в обстеженні написали що жовчний видалений а він є
Думаю що потрібно більш кваліфікований лікар для такого обстеження
Олена
Харків, 09.07.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Олено. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших реальних пацієнтів та завжди йдемо назустріч у вирішенні будь-яких питань щодо обслуговування в наших клініках. Перепрошуємо за ситуацію. Більш детальну інформацію стосовного Вашого звернення було надано у телефонному режимі. Бажаємо здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже приємна лікарка, все пояснила, під час процедури була уважно та чуйна.
Людмила
Харків, 28.06.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Людмило. Дякуємо за позитивний відгук, цінуємо Вашу думку. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже дякую дівчатам на ресепшн, а саме Постернак Наталі і всьому персоналу, також лікарю Фатєєву Олександру Олександровичу та рентгенлаборанту Анні Вотьканич за людяність та професіоналізм.
Європейська якість!
Але наші медики та медицина найкращі!
Олексій
Харків, 28.05.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Олексію. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що Ви публічно висловили щирі слова подяки на адресу наших фахівців. Цінуємо Вашу думку. Завжди раді вітати та готові допомогти. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
жахливо незручний сайт, неможливо ні видалити помилково створений запис, ні перезаписатись на інший час. Не кажучи вже про те що зрозуміти де і в який філіал у Харкові тобі потрібно і де знаходиться той філіал до якого ти записуєшься. От як можна зрозуміти під якою кодовою назвою у вас у списку філіалів знаходиться філіал на Ярослава Мудрого???
Максим
Харків, 16.05.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Максиме. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалася така думка. Наш пріоритет — це комфорт пацієнтів на усіх етапах надання послуг. Над забезпеченням якісного обслуговування пацієнтів постійно працює команда спеціалістів. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт. Ми раді, що питання вирішено. Завжди готові допомогти. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сподобалися
Михайло
Харків, 22.04.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Михайле. Дякуємо за позитивний відгук. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
при замовленні онлайн - не було жодної інформації, що у вартість рентген-дослідження не входить вартість знимка на плівці! Для того, щоб отримати плівку з результатом - потрібно заплатити ще додатково 2/3 від вартості послуги.
І відповідь від центра обробки звернень приголомшлива: ми не можемо врахувати всі побажання пацієнтів! Але ж повна інформація щодо вартості послуги - це не забаганка клієнта. З таким підходом вже краще не вказувати вартість на сайті, а на запити писати "відповіли в особисті".
Ну а зараз вони вже зробили так, що в особистому кабінеті взагалі крім ФЛГ нічого не можна замовити. І це після того, як я від оператора 10 разів почула: ми живемо у цифровому столітті. Чудовий сервіс.
Відгуки не публікують. Намагаюсь залишити вже другий відгук.
Наталія
Дніпро, 02.04.2024
Показати відповідь
Добрий день, Наталіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Всі відгуки від реальних пацієнтів є у публічному доступі на нашому сайті. Хочемо зазначити, що в нашій клініці вся обробка медичної інформації проводиться в цифровому форматі. Рентгендослідження проводяться на цифровому апараті і пацієнт за замовчуванням отримує протокол заключення з описом результату. За необхідності можна отримати цифрові знімки на електронну пошту безкоштовно, або спеціальні фото роздруківки по прайсовій вартості, в нас не використовується жодна рентген плівка. Питання гарантації додаткових послуг зазвичай пацієнт отримує в рамках договору зі своєю страховою компанією. Більш детальну інформацію Ви отримали телефоном. Завжди готові допомогти, зичимо добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік