Доброго ранку. Вчора робила рентген пазух носа, дівчина зробила двічі, так як з першого разу у неї не вийшло щось... Пізніше прийшов результат, що у мене все добре, але через декілька хвилин передзвонила дівчина і попросила прийти ще раз на ренген (безкоштовно), тому що минулі рентгени зроблені погано і лікар не може вірно виставити діагноз. Застерігаю від таких рентгенологів, тому що стільки разів робити ренген -це не дуже здорово.
Валентина
Ужгород, 10.09.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Валентино. Дякуємо за вибір клініки і висловлену думку. Нам шкода, що Ви отримали дискомфорт і перепрошуємо за незручність. Для отримання максимально якісного зображення завжди просимо пацієнта мінімізувати будь - який рух досліджуваної ділянки. Дії лікаря в першу чергу направлені в інтересах пацієнта, щоб видати найбільш точний опис по діагностичному дослідженню. Завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Перший раз звернулася до цієї організації і залишилася дуже засмучена. У п'ятницю 15.08 звернулася на гарячу лінію і записала маму на ренген КТ з барієм на неділю 17.08. Приїхавши з іншого кінця міста, нам кажуть що лікаря немає, а точніше як виявилося він саме сьогодні приймає онлайн.. процедуру не провели.. весь ранок ми прокаталися, ось вам СЕРВІС даної організації!! Як можливо було записати людину на рентген, коли лікар приймає онлайн???? Хочу щоб в данній ситуації розібралися і надали по цьому питанню зворотній зв'язок
Ольга
Дніпро, 17.08.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контролю якості. Комфорт для наших пацієнтів - одна із пріоритетних задач. Нам шкода, що звернення до клініки було дискомфортним для Вас і приносимо вибачення за незручність. Дана ситуація була опрацьована. Завжди готові допомогти, сподіваємось на продовження співпраці, зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишилася не задоволена ставленням до такої служби як ДСНС.
Чому знижка тільки ЗСУ????
Чому як пожежа ви їх потребуєте а нещасну знижку зробити немає можливості
Альона
Харків, 15.07.2025
Показати відповідь
Добрий день. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Хочемо зазначити, що ми однаково цінуємо і поважаємо працю будь-яких категорій професій. В сучасному сьогоденні всі важливі і всім працювати подекуди непросто - будь - то медики, працівники комунальних служб та інші. За бажанням також можна користуватись безкоштовними послугами, які передбачені законодавством за декларацією або в державних установах. Завжди готові допомогти у разі необхідности, зичимо добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все було на найвищому рівні!
Ігор
Харків, 13.07.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Ігорю. Дякуємо за відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже приємний персонал. Детальний опис рентгенівського дослідження.
Олександра
Одеса, 17.06.2025
Показати відповідь
Доброго дня. Дякуємо за вибір наших клінік та позитивні відгуки. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
робила узд носа-попросила скинути на пошту рентген, так ось щоб його відкрити треба платити!
чому не попередили-я відіслала доктору-а він відкрити не може-щоб подивитися меню англійською і платне.
Сама теж не хочу в цьому розбиратися - але якби у них брати знімок = 100 грн., або на пошту - то вони промовчали, що меню англійською і платне, через картк. сист.
Лана
Харків, 16.06.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Олено. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Комфорт для наших пацієнтів при зверненні до клініки - це одна із першочергових задач, тому перепрошуємо за незручність. Зазначаємо, що вся документація ведеться в електронному вигляді. Результати пацієнт отримує на електронні сервіси безкоштовно. Також можна переглядати особисту медичну документацію в кабінеті пацієнта на нашому сайті. Додаткові послуги сплачуються згідно прайсу у добровільному порядку. Сподіваємось на продовження співпраці з Вами, завжди будемо готові допомогти у разі необхідності, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Олександр
Одеса, 07.06.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Рекомендую. Тільки зробили знімок, одразу ж отримали результат. Лікар вічливо відповіла на всі питання.
Лара
Миколаїв, 06.06.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Ларисо. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Чоловік робив на Корольова рентген двох стоп і ЕКГ, сказали, що у них не працює принтер, знімки роздрукувати не зможуть, але порадили під'їхати до філії в центрі міста (вул. Мала Арнаутська). Приїхали туди і нам кажуть, що потрібно додатково заплатити за роздруківку знімків.
Заздалегідь ніхто про це не попереджає, а коли людина після обстеження в безвихідному становищі, просто ставлять перед фактом.
ЧОМУ ТАК? Хіба в ціну спочатку не закладається послуга роздрукувати результат?
Чекаю відповідь, дякую
Єлизавето
Одеса, 30.05.2025
Показати відповідь
Добрий день, Єлизавето. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Комфорт для наших пацієнтів - одна із пріоритетних задач. Нам шкода, що звернення до клініки було дискомфортним і приносимо вибачення за незручність. Всі послуги в клініці надаються згідно з встановленим прайсом. Дана ситуація була опрацьована і зворотній зв'язок надано пацієнту особисто. Завжди готові допомогти, зичимо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Приємна лікарка та рентген лаборант. Рекомендую!
Ельвіра
Миколаїв, 30.04.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Ельвіро. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже сподобалось
Артем
Харків, 23.04.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Артеме. Дякуємо за вибір нашої клініки та відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Ольга
Харків, 02.04.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік