Logo
0 800 30 11 77

Відгуки про лікарів-дитячих дерматовенерологiв ОН Клінік

Были у детского дерматолога Горошко О.М. очень внимательный специалист, ответила на все вопросы, сделала назначения. Посещениям остались довольны.
Іван
Одеса, 17.05.2024
Оцінка:
Мангушева Вікторія Юріївна, Ви дуже гарний лікар! Мені було дуже гарно на прийомі. Ви мені дуже сподобались. Дякую вам за все!
Семен (10 років)
Харків, 26.02.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Семене. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Вам сподобалося спілкування з нашим лікарем Мангушевою Вікторією Юріївною. Завжди раді допомогти. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Відвідували лікаря-дерматолога з дівчинкою-підлітком. Дуже вдячні Горошко Олені Миколаївні за консультацію, призначення лікування. Приємне спілкування, адекватні ціни. Затишно, чисто все на кращому рівні. Всім бажаю здоровʼя.
Олександра
Оцінка:
Доброго дня, Олександро. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Горошко Олени Миколаївни. Завжди раді допомогти. Бажаємо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Горошко Олена Миколаївна гарний лікар, має підхід до дітей, своєю посмішкою притягує пацієнтів. Надалі будемо лікуватися у цього лікаря. Дякуємо вам за професіоналізм.
Софія
Оцінка:
Доброго дня, Софіє. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Горошко Олени Миколаївни. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Були на прийомі з донькою у дерматолога Борзенко В.С., читала відгуки про те, що грамотний лікар і завжди знаходить підхід до дітей, теж сказав оператор коли записувалася. Ось лише за фактом це не так. Ми прийшли з конкретними аналізами та напрямками від алерголога, на які лікар сподобався подивитися тільки в кінці прийому. На запитання до ладу не відповідав, а на один відповів – подивіться в інтернеті. До дитини підходу аж ніякого, дочка сказала до цього дядька йти більше не піде. При тому, що навіть кров ви здаємо спокійно. Звичайно за порадою лікаря за 320 грн (які чомусь ти повинен сплатити до прийому, а не як в інших клініках після) я все ж таки почитала в інтернеті і з'ясувала що в атомному дерматиті він не розуміється від слова зовсім. Обслуговування теж таке собі, у дитячому відділенні з дитиною навіть не привіталися, адже це головний пацієнт. Та й складно назвати дитяче відділення дитячим, якщо все одно йдеш у доросле. Що за складнощі? Щоб потрапити до кабінету треба піди туди не знаю куди, знайди не знаю що. Якщо кабінети розташовані складніше ніж "прямо і праворуч" то варто проводжати клієнта до кабінету і назад. Не рекомендую цю клініку і дерматолога.
Наталія
Миколаїв, 06.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталія. Дякуємо за вибір нашої клініки та діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалося неприємне враження від консультації лікаря та візиту до нашого медичного центру. Персонал клініки постійно працює над покращенням якості сервісу та забезпеченням комфорту для наших пацієнтів. Метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Ми проаналізували медичну інформацію за амбулаторною карткою пацієнта та хочемо зазначити, що в даному випадку лікар надав рекомендації щодо найбільш доцільного варіанту лікувально-діагностичної тактики відповідно до усіх об'єктивних клінічних даних на момент звернення. На свій розсуд Ви можете приймати рішення погоджуватися або ні з рекомендаціями лікаря. Безумовно, для досягнення успіху у лікуванні, має виникнути довіра до лікаря. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Завжди раді допомогти. Бажаємо міцного здоров'я та гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік
Були у спеціаліста Борзенка Вадима Сергійовича, лікар одразу поставив правильний діагноз, алергічний дерматит із першої консультації. Призначив необхідне лікування плюс дієту проти алергії, лікування нам допомогло. Лікар відповів на всі запитання, був дуже уважним і ввічливим. Дякуємо за оперативно призначене лікування.
Кирило
Миколаїв, 10.12.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Кирило. Дякуємо за відгук та високу оцінку роботи нашого спеціаліста. Нам приємно, що під наглядом нашого лікаря вдалося знайти вирішення проблеми, яка викликала занепокоєння. Згодні з Вами, наші фахівці комплексно підходять до діагностики та лікування, зважаючи на індивідуальні особливості кожного пацієнта. Завжди готові допомогти. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Ми з сином звернулися на консультацію до лікаря дерматолога Устинської І. І. з приводу вікових акне. Після бесіди з лікарем, вона призначила нам курс лікування і здачу аналізів. Після місячного лікування видно явні поліпшення. Доктор дуже уважна і приємна в спілкуванні. Будемо при необхідності звертатися.
Людмила
Миколаїв, 08.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Людмило. Дякуємо за відгук. Нам приємно, що Ви знайшли можливість поділитися своєю думкою про роботу нашого лікаря. Ми раді, що в особі нашого фахівця Устинської І.І. Ви знайшли лікаря, якому змогли довірити здоров'я дитини. Завжди готові допомогти. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулася з дитиною на консультацію 27.08. Лікар Христофор В.А. швидко провів огляд обличчя дочки, з моїх слів записав данні до бланку консультації. Усно дав рекомендації вживати препарат який він в бланку консультації відмітив як не ефективний.Найбільше мене вразило те, що коли в мене залишилися ще питання мені поклали на стіл листок консультації і сказали" Це все, лікуйтеся". Про повторний візит лікар сказав " Якщо не допоможе то 10.09 приходьте".Вдома я почала читати ту консультацію то виявилось, що лікар і лімфовузли оглянув і тиск та частоту серцевих скорочень поміряв! Ну якщо лікар цього по факту не робив, навіщо писати навмання! Крім цього у рекомендаціях вказано пройти УЗД, здати кров на печінкові проби, ЗАК та ЗАС сумарно вартість яких складає від 500-800грн. Необхідність цих аналізів лікар не обгрунував. Єдиний плюс - це медсестра, яка 27.08 працювала з лікарем - розважала дитину як могла, була чуйна та привітна.
Лілія
Полтава, 27.08.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ліліє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важливий кожен пацієнт, наш пріоритет - це якісне надання послуг. Відзначаємо, що перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Кожен лікар має право на свою професійну думку та рекомендує пацієнту найбільш доцільний варіант лікувально-діагностичної тактики на момент звернення. Пацієнт може на свій розсуд погоджуватися або ні з рекомендаціями лікаря. Ми розуміємо бажання розібратися у ситуації та завжди йдемо назустріч нашим пацієнтам і готові допомогти у розв'язанні будь-яких питань щодо обслуговування в наших медичних центрах. Також зазначаємо, якщо у пацієнта залишилися будь-які незрозумілі питання з приводу призначень та рекомендацій, можна поставити їх лікарю через операторів контактного центру. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Нам приємно, що інформація була для Вас прийнятною. Бажаємо міцного здоров'я та гарного настрою. На все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулись до клініки ON Clinic до лікаря-дерматолога Христофора В.О. отримали гарну консультацію, лікар уважно оглянув нашу проблему, надав рекомендації. Візитом цілком задоволені.
Влада
Полтава, 14.07.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день. Дякуємо, що поділилися своїми враженнями про візит до нашого спеціаліста. Основна концепція роботи наших медцентрів - індивідуальний підхід до кожного пацієнта. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулися з дитиною вперше з приводу висипань на тілі, які виявилися атопічним дерматитом. Сподобалася консультація, лікування було ефективним, все пройшло в найкоротші терміни. Тепер ми знаємо, як доглядати за шкірою і що потрібно робити загалом, щоб ця проблема не турбувала. Велике спасибі!
Катерина
Харків, 07.07.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Катерино. Дякуємо за позитивний відгук. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом звернення до «ОН Клінік Харків Палац Спорту» та якістю медичного обслуговування. Раді, що наш лікар Мангушева В.Ю. допомогла розв'язати проблему, яка турбувала пацієнта. Завжди готові допомогти. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар Христофор Василь Олексійович дуже сподобався, на питання всі відповів, до дитини підхід швидко знайшов. Всі терміни говорив на доступній мові, пояснив доцільність дообстеження та призначив лікування. Та спланував наші подальші дії. За потребою буду звертатися та рекомендувати знайомим.
Юля
Полтава, 04.06.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Дякуємо за позитивний відгук. Одним з головних стандартів наших медцентрів є індивідуальний підхід до кожного пацієнта і надання медичних послуг високої якості. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Відвідуємо лікаря дерматолога Борзенко В. С. уже вчетверте, дуже задоволенні лікарем. Уважно, спокійно ставиться до дітей, розважає, щоб заспокоїти. В цілому задоволені і клінікою також, усе чисто, завжди теплі прийоми. Лікаря і клініку рекомендуємо всім друзям!
Ольга
Миколаїв, 02.06.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Нам приємно, що після відвідування нашого медичного центру у Вас залишилися тільки позитивні емоції. Ми прагнемо надавати кваліфіковану медичну допомогу в комфортних для кожного пацієнта умовах. Завжди готові допомогти. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.