Відгуки про лікарів-дитячих дерматовенерологiв ОН Клінік

Були на прийомі з донькою у дерматолога Борзенко В.С., читала відгуки про те, що грамотний лікар і завжди знаходить підхід до дітей, теж сказав оператор коли записувалася. Ось лише за фактом це не так. Ми прийшли з конкретними аналізами та напрямками від алерголога, на які лікар сподобався подивитися тільки в кінці прийому. На запитання до ладу не відповідав, а на один відповів – подивіться в інтернеті. До дитини підходу аж ніякого, дочка сказала до цього дядька йти більше не піде. При тому, що навіть кров ви здаємо спокійно. Звичайно за порадою лікаря за 320 грн (які чомусь ти повинен сплатити до прийому, а не як в інших клініках після) я все ж таки почитала в інтернеті і з'ясувала що в атомному дерматиті він не розуміється від слова зовсім. Обслуговування теж таке собі, у дитячому відділенні з дитиною навіть не привіталися, адже це головний пацієнт. Та й складно назвати дитяче відділення дитячим, якщо все одно йдеш у доросле. Що за складнощі? Щоб потрапити до кабінету треба піди туди не знаю куди, знайди не знаю що. Якщо кабінети розташовані складніше ніж "прямо і праворуч" то варто проводжати клієнта до кабінету і назад. Не рекомендую цю клініку і дерматолога.
Наталія
Миколаїв, 06.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталія. Дякуємо за вибір нашої клініки та діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалося неприємне враження від консультації лікаря та візиту до нашого медичного центру. Персонал клініки постійно працює над покращенням якості сервісу та забезпеченням комфорту для наших пацієнтів. Метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Ми проаналізували медичну інформацію за амбулаторною карткою пацієнта та хочемо зазначити, що в даному випадку лікар надав рекомендації щодо найбільш доцільного варіанту лікувально-діагностичної тактики відповідно до усіх об'єктивних клінічних даних на момент звернення. На свій розсуд Ви можете приймати рішення погоджуватися або ні з рекомендаціями лікаря. Безумовно, для досягнення успіху у лікуванні, має виникнути довіра до лікаря. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Завжди раді допомогти. Бажаємо міцного здоров'я та гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік
Були у спеціаліста Борзенка Вадима Сергійовича, лікар одразу поставив правильний діагноз, алергічний дерматит із першої консультації. Призначив необхідне лікування плюс дієту проти алергії, лікування нам допомогло. Лікар відповів на всі запитання, був дуже уважним і ввічливим. Дякуємо за оперативно призначене лікування.
Кирило
Миколаїв, 10.12.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Кирило. Дякуємо за відгук та високу оцінку роботи нашого спеціаліста. Нам приємно, що під наглядом нашого лікаря вдалося знайти вирішення проблеми, яка викликала занепокоєння. Згодні з Вами, наші фахівці комплексно підходять до діагностики та лікування, зважаючи на індивідуальні особливості кожного пацієнта. Завжди готові допомогти. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Ми з сином звернулися на консультацію до лікаря дерматолога Устинської І. І. з приводу вікових акне. Після бесіди з лікарем, вона призначила нам курс лікування і здачу аналізів. Після місячного лікування видно явні поліпшення. Доктор дуже уважна і приємна в спілкуванні. Будемо при необхідності звертатися.
Людмила
Миколаїв, 08.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Людмило. Дякуємо за відгук. Нам приємно, що Ви знайшли можливість поділитися своєю думкою про роботу нашого лікаря. Ми раді, що в особі нашого фахівця Устинської І.І. Ви знайшли лікаря, якому змогли довірити здоров'я дитини. Завжди готові допомогти. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулася з дитиною на консультацію 27.08. Лікар Христофор В.А. швидко провів огляд обличчя дочки, з моїх слів записав данні до бланку консультації. Усно дав рекомендації вживати препарат який він в бланку консультації відмітив як не ефективний.Найбільше мене вразило те, що коли в мене залишилися ще питання мені поклали на стіл листок консультації і сказали" Це все, лікуйтеся". Про повторний візит лікар сказав " Якщо не допоможе то 10.09 приходьте".Вдома я почала читати ту консультацію то виявилось, що лікар і лімфовузли оглянув і тиск та частоту серцевих скорочень поміряв! Ну якщо лікар цього по факту не робив, навіщо писати навмання! Крім цього у рекомендаціях вказано пройти УЗД, здати кров на печінкові проби, ЗАК та ЗАС сумарно вартість яких складає від 500-800грн. Необхідність цих аналізів лікар не обгрунував. Єдиний плюс - це медсестра, яка 27.08 працювала з лікарем - розважала дитину як могла, була чуйна та привітна.
Лілія
Полтава, 27.08.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ліліє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важливий кожен пацієнт, наш пріоритет - це якісне надання послуг. Відзначаємо, що перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Кожен лікар має право на свою професійну думку та рекомендує пацієнту найбільш доцільний варіант лікувально-діагностичної тактики на момент звернення. Пацієнт може на свій розсуд погоджуватися або ні з рекомендаціями лікаря. Ми розуміємо бажання розібратися у ситуації та завжди йдемо назустріч нашим пацієнтам і готові допомогти у розв'язанні будь-яких питань щодо обслуговування в наших медичних центрах. Також зазначаємо, якщо у пацієнта залишилися будь-які незрозумілі питання з приводу призначень та рекомендацій, можна поставити їх лікарю через операторів контактного центру. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Нам приємно, що інформація була для Вас прийнятною. Бажаємо міцного здоров'я та гарного настрою. На все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулись до клініки ON Clinic до лікаря-дерматолога Христофора В.О. отримали гарну консультацію, лікар уважно оглянув нашу проблему, надав рекомендації. Візитом цілком задоволені.
Влада
Полтава, 14.07.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день. Дякуємо, що поділилися своїми враженнями про візит до нашого спеціаліста. Основна концепція роботи наших медцентрів - індивідуальний підхід до кожного пацієнта. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулися з дитиною вперше з приводу висипань на тілі, які виявилися атопічним дерматитом. Сподобалася консультація, лікування було ефективним, все пройшло в найкоротші терміни. Тепер ми знаємо, як доглядати за шкірою і що потрібно робити загалом, щоб ця проблема не турбувала. Велике спасибі!
Катерина
Харків, 07.07.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Катерино. Дякуємо за позитивний відгук. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом звернення до «ОН Клінік Харків Палац Спорту» та якістю медичного обслуговування. Раді, що наш лікар Мангушева В.Ю. допомогла розв'язати проблему, яка турбувала пацієнта. Завжди готові допомогти. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар Христофор Василь Олексійович дуже сподобався, на питання всі відповів, до дитини підхід швидко знайшов. Всі терміни говорив на доступній мові, пояснив доцільність дообстеження та призначив лікування. Та спланував наші подальші дії. За потребою буду звертатися та рекомендувати знайомим.
Юля
Полтава, 04.06.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Дякуємо за позитивний відгук. Одним з головних стандартів наших медцентрів є індивідуальний підхід до кожного пацієнта і надання медичних послуг високої якості. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Відвідуємо лікаря дерматолога Борзенко В. С. уже вчетверте, дуже задоволенні лікарем. Уважно, спокійно ставиться до дітей, розважає, щоб заспокоїти. В цілому задоволені і клінікою також, усе чисто, завжди теплі прийоми. Лікаря і клініку рекомендуємо всім друзям!
Ольга
Миколаїв, 02.06.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Нам приємно, що після відвідування нашого медичного центру у Вас залишилися тільки позитивні емоції. Ми прагнемо надавати кваліфіковану медичну допомогу в комфортних для кожного пацієнта умовах. Завжди готові допомогти. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Неоднократно зверталися до спеціалістів "ОН Клінік" з різноманітними потребами: робили обстеження, отримували компетентні консультації лікарів, проходили лікування. Дуже задоволені якістю наданних послуг в "ОН Клінік"! Ставлення персоналу на найвищому рівні: привітні медсестри, уважні лікарі. Особливо хочеться відмітити оперативність запису до спеціалістів. Виникла негайна потреба, показати дитину дерматологу, один дзвінок на цілодобову лінію 0 22:00, і о 9 ранку ми вже у лікаря. Дякуємо центру "ОН Клінік" за можливість отримати якісне і швидке обслуговування.
Катерина
Миколаїв, 26.05.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Катерино. Дякуємо за розгорнутий відгук і вибір «ОН Клінік Миколаїв». Комфорт на кожному етапі відвідування медичного центру - один з основних наших принципів роботи. У нас працюють тільки кваліфіковані спеціалісти в розпорядженні яких знаходиться потужна матеріально-технічна база. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Раді, що перебування в стінах нашого медцентру пройшло комфортно і на позитивній ноті, а найголовніше, що Ви задоволені результатом. Завжди готові допомогти в разі потреби та бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Борзенко Вадим Сергійович кваліфікований фахівець і просто людина своєї справи, яка відповідає на всі хвилюючі питання. Вадим Сергійович чудовий доктор, швидко знайшов підхід до моєї дитини. Я і моя дитина залишилися дуже задоволені.
Олена
Миколаїв, 18.03.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Олено. Нам приємно, що Ви залишилися задоволені результатом відвідування нашої клініки і фахівця. Раді, що наш лікар Борзенко В.С. зміг виправдати Вашу довіру. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Ми звернулися до лікаря Христофор Василя Олексійовича, звернулися по удалення папілом. Лікар оглянув, запропонував видалення, результатом задоволені. Видалення пройшло успішно, дуже уважний лікар та чуйний. Заспокоював та говорив. Видаляли за допомогою апарату "Сургітрон". Дякую, рекомендую лікаря.
Марина
Полтава, 16.01.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Марина. Дякуємо, що знайшли можливість публічно поділитися своїм досвідом звернення до клініки. Христофор В.О. кваліфікований спеціаліст, який використовує щадні малоінвазивні методи, завдяки яким можна позбутися від новоутворень шкіри безболісно і точно впливаючи на зону ураження. Завжди готові допомогти в разі потреби та бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Номер карти 514205 04.01.2021 звернулася за допомогою в Он клінік на Пушкінській в Харкові, відділення дитячої дерматології. Записуючись на прийом я попередила, що проживаю в іншому місті і до Харкова приїхала в гості до рідних. Сказала відразу, що мені потрібна консультація лікаря і ми можемо здати всі необхідні аналізи, але на повторний прийом я привести дитину не зможу, тому що поїду. Раніше зверталася до іншого лікаря в нашому місті і у мене з'явилися сумніви щодо правильності поставленого діагнозу, тому що призначене лікування тільки посилює проблему. Тому й прийшла за допомогою в цю клініку. Лікар підтвердила мої припущення, але щоб зробити точний висновок і призначити правильне лікування потрібно здати аналізи. Що ми і зробили. За прийом лікаря і аналізи я заплатила майже 2000 грн. У приймальні мені сказали, що для отримання висновку ви можете замовити он-Лайн консультацію це буде безкоштовно. І далі я просто чекала результатів. Так, я їх отримала на пошту і вже не кажу про те, що на 2 дні пізніше вказаних термінів. Але на цьому все обслуговування закінчилося !!!! Я шість разів дзвонила і просила, щоб мені дали призначення за результатами аналізів. Я бачила, що не всі показники в нормі, але що це означає і на що впливає я не могла розуміти, тому що я не лікар !!! На п'ятий день після відвідин клініки я отримала на пошту «Попередній висновок» !!!! І як наслідок «орієнтоване» лікування !!!! Ставлячи питання по телефону оператори відповідали, що за детальною інформацією ви можете звернутися до лікаря попередньо записавшись на прийом. І всі мої прохання зв'язати мене з лікарем або з лікарем, який зможе мені пояснити все відхилення за показниками аналізів не принесли ніякого результату !!!! У відповідь мені говорили «Запишіться на прийом і зможете отримати всю інформацію» !!!! Огидна клініка !!!!! Абсолютно байдуже ставлення до пацієнтів !!!! Викачка грошей !!!! Не рекомендую туди звертатися за допомогою !!!!! І вже тим більше приводити своїх дітей !!!!!!
Яна
Харків, 08.01.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Яна. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. У нашій клініці офіційно надаються платні медичні послуги відповідно до встановлених стандартів. Вартість послуг закріплена в затвердженому прайсі, оплата проводиться в добровільному порядку. Для зручності пацієнтів існує послуга онлайн консультації, яка і була Вам запропонована неодноразово. В рамках повторної консультації лікар може надати всю інформацію з проблеми, відповісти на всі питання, що цікавлять пацієнта і видати консультативний висновок з рекомендаціями щодо подальшої тактики. Кожен пацієнт має право вибору медичного закладу та лікаря на свій розсуд, з урахуванням прийнятного сервісу і вартості послуг. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік