Відгуки про лікарів-мамологiв у Харків (м. Пушкінська)

Такий некомпетентності та відсутності кліентоцентрованості не бачила ніде. Була записана на прийом до мамолога з гострим болем на 12.40. Так як УЗД в "ОН Клінік" не працювало, то на 12.00 записалася на УЗД в іншу клініку. Об 11.20 подзвонили з "ОН Клінік" і сказали, що лікар прийняти не зможе, тому що у них більше пацієнтів немає і чекати в призначений самою ж клінікою час вона не буде. Лікар Осипян Олена Арменівна. Нам було важливо потрапити саме в цей день, так як біль був гострий. Ми підлаштувалися під час, встановлений клінікою, знайшли УЗД в іншій клініці, а вона просто не захотіла чекати.
Лілія Шмайлова
Харків, 27.06.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ліліє. На жаль, нам не вдалося зв'язатися з Вами в телефонному режимі: абонент не відповідає на дзвінки. Для продовження конструктивного діалогу та надання відповіді на звернення просимо вийти на зв'язок із Службою контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Всього найкращого.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хотілося б подякувати Осипян О.А., у якої була на консультації 17 січня 2021 року, за уважність, доброзичливість, шанобливе, серйозне і вдумливе ставлення до пацієнтів. Отримала високопрофесійну консультацію і продовжую лікування у Олени Арменівни.
Лариса Олександрівна
Харків, 23.02.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ларисо Олександрівно. Дякуємо за відгук і добрі слова. Ми раді, що у Вас залишилися тільки приємні враження після відвідування нашої клініки. Згодні з Вами, в медичних центрах нашої мережі працюють тільки кваліфіковані фахівці, які використовують у своїй роботі інноваційне обладнання. Завжди готові допомогти в разі потреби, бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Нічого не можу сказати про лікаря на прийомі. Але залишилася дуже незадоволена обслуговуванням. Як може бути кабінет мамолога прохідним в інший кабінет, куди без стуку заходить і виходить інший лікар зі своїм пацієнтом чоловіком. Жінка приходячи в центр з інтимними питаннями сподівається на конфіденційність і розуміння. А це просто неповага. Перший раз відвідувала мамолога, і вибирала хорошу клініку і лікаря жінку, щоб почуватися комфортно. Підсумок? Просто проходить незнайомець і я в мед - масці і без ліфчика. (До речі лікар зі своїм паціентом- хлопцем зайшла туди, в той час як там теж була дівчина на прийомі мамолога, а вийти вони вже хотіли, коли була я там, в результаті зайшли назад в ту кімнату в кабінеті і чекали поки я одягнуся ...) На моєму місці могла б бути інша. І без скандалу б не пішла. У кабінеті гінекології у вас теж прохідний двір?
Настя
Харків, 01.08.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Анастасія. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Комфорт для пацієнта на всіх етапах надання медичних послуг в нашій клініці - одне з пріоритетних завдань. Над забезпеченням поліпшення якості сервісу щодня працює команда фахівців клініки. Якщо Ви відчули дискомфорт при зверненні в клініку - приносимо вибачення. Більш детальну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
При відвідуванні клініки з перших хвилин лише приємні враження. Увагу приділяють по максимуму буквально кожний працівник клініки. Молодий лікар мамолог Баранова А.В. дуже уважна, знаючий фахівець. В кабінеті УЗД професіонал і фахівець лікар Кривенко Т.А. приділила максимум уваги моїй проблемі, проконсультувала на всі 100% Рекомендую!
Юлія
Харків, 20.03.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Юлія. Дякуємо Вам за позитивний відгук і добрі слова на адресу наших фахівців. Комфорт і сучасний підхід до лікування - наші основні принципи для надання медичної допомоги пацієнтам. Для цього створені всі умови як на діагностичному, так і на лікувальному етапі. Будемо раді бачити Вас в стінах нашої клініки в разі потреби. Будьте здорові!
Служба контролю якості ОН Клінік