Logo
0 800 30 07 00
Іконка PC

Відгук Настя від 01.08.2020 про лікаря

Нічого не можу сказати про лікаря на прийомі. Але залишилася дуже незадоволена обслуговуванням. Як може бути кабінет мамолога прохідним в інший кабінет, куди без стуку заходить і виходить інший лікар зі своїм пацієнтом чоловіком. Жінка приходячи в центр з інтимними питаннями сподівається на конфіденційність і розуміння. А це просто неповага. Перший раз відвідувала мамолога, і вибирала хорошу клініку і лікаря жінку, щоб почуватися комфортно. Підсумок? Просто проходить незнайомець і я в мед - масці і без ліфчика. (До речі лікар зі своїм паціентом- хлопцем зайшла туди, в той час як там теж була дівчина на прийомі мамолога, а вийти вони вже хотіли, коли була я там, в результаті зайшли назад в ту кімнату в кабінеті і чекали поки я одягнуся ...) На моєму місці могла б бути інша. І без скандалу б не пішла. У кабінеті гінекології у вас теж прохідний двір?
Настя
Харків, 01.08.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Анастасія. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Комфорт для пацієнта на всіх етапах надання медичних послуг в нашій клініці - одне з пріоритетних завдань. Над забезпеченням поліпшення якості сервісу щодня працює команда фахівців клініки. Якщо Ви відчули дискомфорт при зверненні в клініку - приносимо вибачення. Більш детальну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік

Консультація мамолога ОН Клінік

Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.