Відгук від Лілія Шмайлова 27.06.2021

Такий некомпетентності та відсутності кліентоцентрованості не бачила ніде. Була записана на прийом до мамолога з гострим болем на 12.40. Так як УЗД в "ОН Клінік" не працювало, то на 12.00 записалася на УЗД в іншу клініку. Об 11.20 подзвонили з "ОН Клінік" і сказали, що лікар прийняти не зможе, тому що у них більше пацієнтів немає і чекати в призначений самою ж клінікою час вона не буде. Лікар Осипян Олена Арменівна. Нам було важливо потрапити саме в цей день, так як біль був гострий. Ми підлаштувалися під час, встановлений клінікою, знайшли УЗД в іншій клініці, а вона просто не захотіла чекати.
Лілія Шмайлова
Харків, 27.06.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ліліє. На жаль, нам не вдалося зв'язатися з Вами в телефонному режимі: абонент не відповідає на дзвінки. Для продовження конструктивного діалогу та надання відповіді на звернення просимо вийти на зв'язок із Службою контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Всього найкращого.
Служба контролю якості ОН Клінік

Лікарі-мамологи в Харкові (м. Пушкінська)