Лікування допомогло, алергії на призачені препарати немає, все чудово!
Ярослав
Дніпро, 20.09.2025
...
Андрій
Дніпро, 20.06.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Андрій
Дніпро, 19.06.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар взагалі сам нічого не сказав, мовчав весь прийом та щось клацав в компьютері, нічого не пояснив, все приходилось витягувати, як клещами, задавати купу питань, і все одно після візиту було зрозуміло, що нічого не зрозуміло! Після сдачі аналізів буду записуватись на прийом до більш молодого та прогресивного лікаря! не рекомендую витрачати кошти на цього лікаря, оскільки підходи як державній лікарні, що не допустимо в приватних клініках! за свої кошти я хочу отримувати якісну послугу!
ХХХ
Дніпро, 17.06.2025
Показати відповідь
Доброго дня. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Кожен лікар має право на свою професійну думку та рекомендує пацієнту найбільш доцільний варіант лікувально-діагностичної тактики відповідно до об'єктивних клінічних даних на момент звернення. Безумовно, для досягнення успіху у лікуванні, має виникнути довіра до лікаря. Право пацієнта погоджуватися або ні з рекомендаціями фахівця та вільно обирати лікаря. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт при спілкуванні зі спеціалістом. Зичимо Вам здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Найкращий лікар - уролог з усіх, кого я обійшла за 1,5 року
Віка
Дніпро, 25.04.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо за позитивний відгук. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Чудове обслуговування, привітливий персонал та професіональні лікарі
Ігор
Дніпро, 11.04.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Ігорю. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Завжди раді вітати та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Не задоволена візитом до уролога. Витрачений час і гроші.
Аліна
Дніпро, 15.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Аліно. Дякуємо за висловлену думку. Зазначаємо, що при навяності хронічної патології задача лікаря стабілізувати стан пацієнта і зменшити клінічні прояви. Досягнути бажаного результату можна лише виконуючи рекомендації лікаря в повному обсязі. Зазвичай, якщо пацієнт не виконує рекомендації, в тому числі і по додатковому обстеженню — у лікаря немає можливості впливати на подальший хід подій. Завжди готові допомогти, зичимо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую! Професійно,швидко,якісно
Наталя
Дніпро, 08.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Наталю. Дякуємо за позитивний відгук. Цінуємо Вашу думку. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Марія
Дніпро, 03.03.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже гарне обслуговування
Єлизавета
Дніпро, 22.02.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Єлизавето. Дякуємо за позитивний відгук. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже гарне в приємне місце
Леонід
Дніпро, 19.02.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Леоніде. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сподобалось уважне ставлення персоналу, професійність, чистота.
Олег
Дніпро, 17.02.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Олегу. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Ми цінуємо Вашу думку. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Консультація лікарів в «ОН Клінік Дніпро»
Адреса: Дніпро, пр. Д. Яворницького, 107а
ОН Клінік Дніпро
Приймаємо: Пн - Сб: 8:00 - 20:00, Нд: 9:00 - 17:00
Запис по телефону:
0 800 30 17 30
Цiлодобово.
- По мапі
- Аеропанорама