Ми переселенці з Харкова, там не один раз користувалися послугами вашої клініки. Зараз знаходимося в Полтаві і необхідно було звернутися до лікаря. Як завжди користуємося послугами вашої клініки, то вирішили і в Полтаві сюди звернутися. На 12 годину під’їхали в відділення, де нам адміністратор відповіла, що нашого запису немає! Записувалися через додаток HELSI, телефонували, запис нам підтверджували! Адміністратор не запропонувала альтернативу, ні інший час ні день! А просто говорила «ми нічого не знаємо, у нас нічого немає»! Проблема залишилася, вихід не знайшли! Максимально не задоволені ставленням до клієнта в цій клініці! Не рекомендую нікому!
Юлія
Полтава, 28.05.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Юліє. Служба контролю якості проводить предметний розгляд кожного звернення від пацієнтів. Наразі ми не можемо встановити про кого йде мова у відгуці. Для нас є важливим розібратись у ситуації. Будемо дуже вдячні за додаткову інформацію за номером Служби контролю якості 0800-50-71-70 (з 09:00 до 14:00).
Служба контролю якості ОН Клінік
Була у гастроентеролога. Так, як мене оглянули та опитали, я в інтернеті більше знайшла. Мене навіть не слухали до пуття. Це просто жах.
Сніжана
Полтава, 30.04.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Сніжано. Дякуємо за відгук та діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка. Нами перевірена інформація та зазначаємо, що об'єм первинного прийому був виконаний, план подальшої діагностичної тактики визначено у консультативному заключенні, яке пацієнт отримує на руки. Рекомендуємо по завершенні діагностичних обстежень звернутись до профільного спеціаліста. Сподіваємось на продовження співпраці, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
При відвідувані лікаря Короткевич І. І. все сподобалося. Гарний лікар, все гарно доводить до відома пацієнта. Дуже допомогла.
Олена
Полтава, 02.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Олено. Дякуємо, що вибрали наш медичний центр та довірили своє здоров'я нашому спеціалісту. Раді, що Ви задоволені якістю медичної допомоги. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у лікаря-гастроентеролога Короткевич Ірини Іванівни 31.01.22 Звертлася за страховою. Прийомом залишилася дуже задоволена! Лікар уважно запитала мене про всі скарги, поцікавилася скаргами, розповіла про необхідні подальші обстеження, пояснила, що може бути причиною моїх скарг та подзвонила в страхову компанію щоб повідомити про подальші обстеження та оформити гарантування страхової. Дуже вдячна Ірині Іванівні за уважний прийом!
Тетяна
Полтава, 02.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день. Нам приємно, що в особі нашого спеціаліста Ви знайшли лікаря, якому можете довірити своє здоров'я. А також залишилися задоволені результатом звернення до «ОН Клінік Полтава». Важливою складовою якісної діагностики є високотехнологічне обладнання, яке застосовується у нашому медичному центрі. Завжди готові допомогти та бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Выражаю огромную благодарность врачу гастроентерологу Короткевич Ирине Ивановне за ее оперативность и проффесионализм. Меня длительное время беспокоили неприятные, порой болезненные ощущения в области желудка. Ирина Ивановна сразу нашла причину, назначила анализы и инструментальную диагностику. Поскольку я правильно подготовилась, инструментальные обследования мы смогли сделать в тот же день. Было назначено первое лечение. Стало легче уже на второй день. Очень жалею, что раньше не пришла к доктору и занималась самолечением.
Тамара
Полтава, 09.01.2022
Оцінка:
Була на прийомі у лікаря Короткевич, після обстеження ми з доктором пішли на стійку адміністратора, щоб роздрукувати висновок. Доктор взяла висновок і при 2 адміністраторах, 1 пацієнті у стійки, близько 6 пацієнтів на відстані метра від нас в залі, почала коментувати призначені нею аналізи і при всіх запитала у мене готова я зараз здати кал. По-перше, призначення для пацієнта повинні обговорюватися тільки при ньому, по-друге, не думаю, що клініка такого рівня хоче, щоб їхні клієнти відчували себе дискомфортно, не хотіли повертатися і не рекомендували цю установу своїм знайомим. Додатково, на що я звернула увагу, мене прийняли на 9 хв пізніше призначеного часу. Висловлюю подяку доктору Потапенко, яка дуже професійно вела прийом і зробила все, щоб згладити враження від неприємної процедури і зіпсованого настрою попереднім лікарем.
Юлія
Полтава, 13.06.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Юліє. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важлива думка кожного пацієнта. Хочемо зазначити, що першочерговим завданням лікаря є надання кваліфікованої медичної допомоги. Пріоритетним завданням для нас є комфорт пацієнта на всіх етапах надання медичних послуг у медцентрі. Дотримання конфіденційності при спілкуванні лікаря і пацієнта, безумовно, є важливим моментом. Просимо свої вибачення за цю ситуацію. Більш детальна інформація була Вам надана в телефонному режимі. Завжди готові допомогти, бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Величезне спасибі за надану медичну допомогу нашій мамі, за чуйність і професіоналізм.
Вікторія
Полтава, 16.05.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Вікторіє. Ми докладаємо максимум зусиль, щоб нашим пацієнтам були надані якісні медичні послуги, для цього створені всі умови. Дякуємо за відгук. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у лікаря гастроентеролога КОРОТКЕВИЧ Ірини Іванівни. Записавши скарги, лікар запитала, чи є у мене біохімія крові, УЗД черевної порожнини та ФГДС. Я прийшла на первинний прийом, звичайно ж, у мене немає аналізів! Далі від Короткевич пролунало цікаве питання "а що Ви тоді хочете від мене?" Я, очевидно помилково, вважала, що коли приходиш до лікаря перший раз, він слухає скарги, призначає аналізи, обстеження, ставить попередній діагноз. Виявляється, ні. Ми повинні самі призначити собі обстеження, зробити всі можливі аналізи та приходити до лікаря з повною підготовкою! НЕ РЕКОМЕНДУЮ.
Тетяна
Полтава, 14.04.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Тетяно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Першочерговим завданням лікаря є надання кваліфікованої медичної допомоги. Хочемо зазначити, що пацієнт може надати лабораторні або інструментальні обстеження лікарю для ознайомлення, якщо на момент візиту до фахівця такі є. Під час профільного прийому лікар бере до уваги всі клінічні і об'єктивні дані, дає рекомендації по лікувально-діагностичної тактики. Безумовно, взаєморозуміння між лікарем і пацієнтом важливо для досягнення успіху в лікувальному процесі. Приносимо свої вибачення, якщо Ви відчули дискомфорт. У медичному центрі кожне відділення представлено декількома фахівцями і є можливість змінити лікаря в разі необхідності. Більш детальну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Ми раді, що питання вичерпане, і завжди готові допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Проходила перший раз гастроскопію у Дігтяря Г. Враження жахливі, не рекомендую цього лікаря. Дуже больно, не так в животі як в горлі. Тепер переживаю, щоб не подразнили там нічого. Пройшло дві години після процедури горло зліва дуже болить, повертать голову в ліво також больно. Аргемунтував врач тим, що трубка могла зміститись. А ще як мені сказала, то я просто більше перенервувала, тобто вони думають що я перебільшую. Перед процедурой мені не запропонували лідокаїн (вибачте, якщо не правильно написала цей препарат), я сама попросила, щоб зробили тому що знала, що в мене сильний рвотний рефлекс. Під час процедури лікарь ніяк не відволікав. Медсестра казала дихай, це трішки помагало. Очікувала, що більш уважніше будуть ставитися, підтримувати. Тому, що вони бачили як мені погано було, що я рвала (хоч і нічим було) Коли завершили, я розридалась. Ніхто ніяк не зреагував, не запропонував мені серветку. Не спитали як себе почуваю, не заспокоїли. Лікар в кінці просто сказав, що невеличкий гастріт. Що це значить, що з цим бути, хоч мінімально інформації мені не дали. Після цього я ще час заспокоювалась. Перше враження запам'яталось на все життя, тепер я нереально боюсь цієї процедури і не знаю чи рішусь ще колись. Настрій зіпсований на весь день. Я не знаю коли пройде горло, надіюсь, що не буде наслідків.
Вікторія
Полтава, 16.01.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Вікторіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. В нашій клініці працюють кваліфіковані спеціалісти, які використовують у своїй роботі сучасне обладнання. Нам прикро, що під час прийому не відбувся контакт лікар-пацієнт на психологічному рівні, приносимо вибачення за дискомфорт. При цьому зазначаємо, що не має сумнівів у кваліфікації лікаря, високому рівні надання пацієнтам медичної допомоги та результативної діагностики. Хочемо зазначити, що гастроскопія є допоміжним методом обстеження, висновок не є діагнозом і підлягає інтерпретації у профільного спеціаліста, що й було виконано. Більш детальну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Завжди готові допомогти в разі необхідності та бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернувся до лікаря гастроентеролога Короткевич. Лікар на прийомі оглянула попереднє обстеження, зібрала анамнез. Відповіла на мої запитання, назначила додаткові обстеження та аналізи. прийомом залишився задоволений. Рекомендую.
Михайло
Полтава, 01.12.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Михайло. Дякуємо за позитивний відгук та високу оцінку роботи нашого спеціаліста. Раді, що рівень професіоналізму лікаря Короткевич Ірини Іванівни виправдав Вашу довіру. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом звернення до клініки та рівнем медичного обслуговування. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у лікаря гастроентеролога Короткевич Ірини Іванівни з проблемою виразки і запалення шлунка. Підхід до лікування був правильним і якісним, після чого пройшли болі і покращилося самопочуття. В цілому цим лікарем дуже задоволена, тепер буду звертатися через кожні півроку. Всім рекомендую Короткевич Ірину Іванівну.
Олена
Полтава, 10.11.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Олена. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що під наглядом нашого фахівця Ви змогли позбутися від неприємної проблеми, а головне, залишилися задоволені результатом. Наші фахівці комплексно підходять до діагностики та лікування, беручи до уваги особливості кожного. Завжди готові допомогти всім хто звернувся за Вашими рекомендаціями. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати лікарю гастроентерологу Кітурі Оксані Євгенівні. Дуже уважний лікар, відводить пацієнтові достатньо часу, до вибору лікування підходить дуже відповідально. Мені довелося лікувати гастрит, дисбактеріоз кишечника, кандидоз стравоходу. Лікування не швидке, але результатами я залишилася задоволена. Величезне дякую!
Наталія
Полтава, 31.07.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Наталія. Дякуємо за позитивний відгук і високу оцінку професіоналізму нашого лікаря Кітура Оксани Євгенівни. Нам важливо знати, що візит в клініку був для Вас комфортним, результативним і Ви задоволені якістю медичного обслуговування. Медичні центри нашої Мережі оснащені сучасним високотехнологічним обладнанням, що робить діагностику максимально точною, а лікування - ефективним. Крім того, фахівці клініки підбирають індивідуальні програми лікування для кожного пацієнта, що також підвищує ефективність і позитивно впливає на результат. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік