Logo
0 800 30 11 77

Відгуки про терапевтів у Харкові

Добрий день!!!Хотіла б залишити відгук про лікаря Катвицьку Д. І., в якої я сьогодні була на прийомі!!!Лікарка високого рівня, уважна, чуйна, призначила мені грамотне лікування!!!Також хочу додати про ввічливе ставлення до пацієнтів, що в наш час не менш важливо!!!Спасибі Вам величезне за вашу роботу і професіоналізм! Також окремо хочу подякувати медсестрі Наташі, у якої я здавала кров з вени (боюся панічно), але мене заспокоїли і розташували до даної процедури, що для мене пройшло гладко і не страшно ))))! Прекрасна клініка, прекрасний і професійний підхід! Ще раз спасибі!!!!!
Інна
Харків, 09.11.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Інно. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам приємні Ваші щирі слова подяки на адресу наших фахівців. Для нас важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Катвицької Дар'ї Іванівни. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Жахлива, хамовита лікарка❗ Ніколи раніше не була у цій мережі клінік, зазвичай звертаюся до ін. Потрібен був ренген, бажано якнайшвидше і сьогодні. Записалася о 10:10 (07.11.2024). Менеджер одразу зателефонувала, відповіда на всі питання, записала✅ На прийомі все пройшло добре, гарна приємна у спілкуванні, спокійна, доброзичлива жіночка зробила мені знімок. У клініці було охайно, чисто, нормальный дизайн. Я вирішила одразу звернутися до терапевта. І це було найбільшою помилкою. Лікар: Катвицька Дар'я Іванівна. Діагноз та деякі рекомендації доречні. Але!  СПІЛКУВАННЯ ЖАХЛИВЕ! Вона спілкувалася нахабно, зверхньо, неприємно, перебивала. Не слухала те, що я їй говорю, хоча я була налаштована не вороже. Вона в рекомендації написала мені гінеколога(я звернулася з кашлем), я просто хотіла сказати, що в мене була операція і вже більше року я відвідую його майже кожен місяць, в мене є виписки, з цим все добре.  Я незмогла цього договорити, вона почала нахабно та різко перебивати, гучно та з "пренебрежением" говорити що вона це всім пише, це потрібно робити регулярно. "-Бачите я вам флюрографію не написала, а чого? Та тому що в вас є уже ренген і це потрібно." Чому неможна було просто спокійно відповісти: "Це стандартні поради, які потрібні бути в рекомендаціях, нам так потрібно", або хочаб нормально дослухати, що це в мене є. Максимально нахальне спілкування було протягом всього прийому! Те що я молода і виглядаю стомлено(бо багато працюю та до того ж захворіла), не означає, що зі мною можно так розмовляти. Одразу після прийому, я запитала книгу скарг та пропозицій, вони запропонували мені цей Qr код, тому пишу сюди. Сподіваюся, мені більше не доведеться до вас звертатися! Якщо у вас є такі сильні проблеми у спілкуванні з клієнтами, то зробіть хочаб якийсь тренінг з маркетологом, психологом як спілкуватися з людьми, щоб залишилися приємні враження та захотіли звернутися ще. А надалі про професійне вигорання, про подолання емоцій, доречність інтонації. Або хочаб просто запровадьте систему таємного клієнта, щоб вони хочаб трішки звертали увагу на своє спілкування.
Юлія
Харків, 07.11.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Нам шкода, що Вам не сподобався прийом лікаря і перепрошуємо за дискомфорт, якщо Ви його відчули під час візиту. Хочемо зазначити, що всі процеси в клініці стандартизовані на підставі вимог нормативної документації МОЗ і чинного законодавства. Нами перевірено інформацію по візиту і зазначаємо, що об'єм лікувально-діагностичної тактики обгрунтований і повністю відповідає вимогам та об'єктивним клінічним даним на день огляду. Кожен лікар має право на свою професійну думку, кожен пацієнт має право погоджуватись або ні з професійною думкою лікаря стосовно плану лікувально-діагностичної тактики. Всі призначення носять рекомендований характер, в тому числі і профілактичні. Якщо не сподобався лікар і не підійшов за психотипом — в клініці завжди можна змінити лікаря, кожне відділення представлено кількома спеціалістами. При виникненні додаткових питань — можна звертатись до Служби контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Ми завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо Вам добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
На клавіатурі немає українського шрифту! Весь час прийому лікарем займає заповнення картки. На консультацію просто не залишається часу.
Марія
Харків, 25.10.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Маріє. Дякуємо за вибір нашої клініки. Нами перевірена інформація і зазначаємо, що на гаджетах клініки державна мова використовується за замовчуванням. Якщо у пацієнта є складнощі або питання по користуванню — наші співробітники завжди можуть з цим допомогти. Лікарі зобов'язані вести стандартну медичну документацію, яка передбачена вимогами діючого законодавства і не більше того. За підсумком прийому пацієнт отримує на руки консультативне заключення в друкованому вигляді. Завжди готові допомогти, зичимо Вам добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий вечір. Велика подяка терапевту Демченко, не зважаючи на труднощі, вона провела велику роботу. Дякую. Дякую всім дівчаткам, які теж на рісепшені працюють :)
Віта
Харків, 28.09.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Віто. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Демченко Наталії Петрівни. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! Сьогодні були в клініці по вул. Молочна 48. Була потрібна послуга терапевта, щодо укладення декларації. Через те що в базі НЦЗО був під моїми особистими даними, тобто прізвище, ім'я вказано абсолютно сторонній номер телефону, не могла укласти декларацію в жодній лікарні. А терміново потрібно лягти в стаціонар бо стан критичний. У звичайній поліклініці це питання вирішити не вийшло, втратили цілий день. Onclinik - гідно виконали свою роботу. Дуже вдячна дівчаткам на ресепшені, лікарю Юлі Миколаївні. А сама величезна подяка Ользі Володимирівні. Вона гідна займати ту посаду, на якій вона перебуває. Тут вирішили всі наші питання і проблеми. Спасибі, спасибі Вам. Вашу клініку буду рекомендувати. І залишуся вашим пацієнтом.
Ірина
Харків, 27.09.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ірино. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашої команди фахівців і Ваше питання було вирішене. Завжди раді вітати та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Був на прийомі у терапевта Орлової Олени Миколаївни. Уважний лікар, доброзичлива людина, справжній фахівець своєї справи. Дякую за надану допомогу!
Віталій
Харків, 18.09.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Віталію. Щиро дякуємо за позитивний відгук та теплі слова на адресу нашого лікаря Орлової Олени Миколаївни. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу сказати величезне "Дякую" лікарю Хрипко Катерині Юріївні за її підхід до кожного пацієнта. Я дуже довго шукала свого лікаря і нарешті знайшла. Катерина Юріївна дуже тактовна, кожен прийом проходить дуже добре, навіть позитивно. Це перший лікар, до якого я йду залюбки, тому що Катерина Юріївна не тільки вирішить проблему, а ще й підбадьорить і підніме настрій на цілий день.
Ольга
Харків, 04.06.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Хрипко Катерини Юріївни. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Був на прийомі у лікаря Хрипко Катерини Юріївни. Прийомом дуже задоволений. Лікарка уважна, приємна у спілкуванні. Залишився задоволений.
Микола
Харків, 28.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Миколо. Дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Хрипко Катерини Юріївни. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар Демченко Наталія Петрівна провела прийом дуже інформативно, дала рекомендації, направлення. Дуже сподобалось відношення, кваліфікованість лікаря.
Ольга
Харків, 07.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Демченко Наталії Петрівни. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже вдячна лікарю-терапевту Хрипко Катерині Юріївні. Уважна, ввічлива, завжди прийде вам на допомогу.
Надія
Харків, 18.04.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Надіє. Дякуємо за позитивний відгук. Цінуємо Вашу думку. Приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Хрипко Катерини Юріївни. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Потрапили на прийом до Катерини Юрієвни випадково, до інших лікарів не було запису і були приємно вражені! Лікар - молода, прогресивно мисляча, все чітко та зрозуміло. Уклали декларації всією родиною, рекомендуємо!
Ірина
Харків, 09.04.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ірино. Дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Хрипко Катерини Юріївни. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сьогодні вперше була на прийомі у терапевта Хрипко Катерини Юріївни. Лікар справила приємне враження, уважно вислухала, провела первинне обстеження, дала рекомендації і направлення на консультації до інших лікарів стосовно моїх скарг. Дякую, сподіваюсь, що мої проблеми зі здоров'ям вирішаться швидко і надовго.
Олена
Харків, 29.02.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Хрипко Катерини Юріївни. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік

Послуги терапевта в Харкові

Консультація лікарів в «ОН Клінік Харків»

Проктологія

Лікування геморою і інших проктологічних захворювань за допомогою малоінвазивних методик.
Детальніше про відділення

Хірургія

Видалення доброякісних підшкірних новоутворень малоінвазійними методами. Консультації хірурга.
Детальніше про відділення

Урологія

Чоловіча та жіноча урологія. Лікування проблем з потенцією. Консультація андролога.
Детальніше про відділення

Гінекологія

Діагностика і лікування патологій шийки матки, запальних та незапальних захворювань.
Детальніше про відділення

Дерматологія

Діагностика і лікування дерматологічних захворювань. Видалення шкірних новоутворень.
Детальніше про відділення

Пластична хірургія

Усунення косметичних дефектів, а також деформацій тканин і органів.
Детальніше про відділення

Гастроентерологія

Ефективне лікування захворювань шлунково-кишкового тракту. Консультації з питань харчування.
Детальніше про відділення

Ендокринологія

Діагностика і лікування захворювань ендокринної системи: ожиріння, сахарного діабету і щитовидної залози.
Детальніше про відділення
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.