Проходил лечение у Кочеровского Александра. Было две операции. Обе прошли успешно. Очень внимательный и ответственный доктор.
Красно дякую вам, Сергій Дмитрович
за покращення мого життя!
Ви – великій професіонал та дуже уважна людина!
Бажаю вам здоров'я та нових щасливих пацієнтів!
Моє життя покращилось,нарешті я живу.Рік минув після операції,а я і не подякувала.Бо ось нарешті почала жити по новому,без того жаху... яке позаду.... Дякую, ВАМ Олександр Михайлович,ВИ найкращий лікар! Ви подарували мені життя
Доброго дня, Катерино. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Для нас важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Прасола Олександра Михайловича. Вдячні за Ваші щирі слова подяки. Будемо раді вітати на профілактичних візитах та завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Чудовий лікар ,та що найголовніше не менш чудова людина,все докладно пояснив,відповів на абсолютно всі запитання які мене цікавили ,прийом пройшов гарно,без проблем та незручностей, професіонал своєї справи,рекомендую 👍.
Доброго дня, Микито. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Вам сподобалося спілкування з нашим лікарем та Ви почувалися комфортно під час прийому. Щиро вдячні за рекомендації. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Днями була на прийомі у Кутепової К.В. , я прийшла на 34 тижні вагітності, з'явився геморой і страшенно болів, прийом тривав близько 10 хвилин, може навіть менше, виписала мазі і сказала, що через 5 днів все пройде, нічого не сталося, стало тільки гірше, болі як були, так і залишилися, геморой став ще більшим в такому положенні і так складно, так ще й лікар, у якого платна консультація, нічим не зміг допомогти. Не знаю, що тепер і робити, втрачений час і гроші. Не рекомендую
Доброго дня, Наталю. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Запорукою успіху у лікуванні є взаємна співпраця лікаря та пацієнта. Для оцінки ефективності та корекції терапії, а також для розробки плану подальшого лікування необхідне спостереження в динаміці на повторних візитах. Більш детальну інформацію Ви отримали у телефонному режимі. Завжди готові допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня. Перше моє звернення в ОН КЛІНІК м.Харків проспект Героїв Харкова 257 було 16.09.2025р.це був прийом у лікаря проктолога Кочеровского Олександра Ігоревича з приводу кровотечі, після кваліфікаційного огляду було призначено консервативне лікування та діагностичне обстеження колоноскопія.
22.09.2025 пройшов діагностичне обстеження колоноскопію у лікаря Коротких Ольги Сергіївни
безболісно під наркозом , люди хто боїться цієї процедури не бійтеся, лікарі ОН КЛІНІК все зроблять на вищому рівні, за що дуже дякую.
Потім мені було рекомендована консультація у лікаря гастроентеролога . Записали мене на прийом 11.10.2025 до лікаря гастроентеролога Шканд Тетяни Віталіївни, дуже чемна,уважна та приемна у спілкуванні людина, професіонал своєї справи, призначіла одразу необхідні аналізи, УЗІ, потім лікування . Дуже дякую!!!
Доброго дня, Леоніде. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших реальних пацієнтів. Нам приємно, що Ви публічно висловили щиру подяку на адресу нашої команди фахівців та поділилися досвідом звернення до клініки. Для нас важливо знати, що наші лікарі допомогли Вам у вирішенні проблеми зі здоров'ям, яка турбувала. Наш пріоритет - це кваліфікована медична допомога та комфорт пацієнтів на усіх етапах надання послуг. Запрошуємо завітати до клініки на профілактичні візити. Завжди готові надати допомогу у разі необхідності. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сьогодні звернулася до лікарки, заздалегідь уточнивши, що хочу огляд без інструментів через страх болю. Під час запису мені погодили такий формат, але на прийомі лікарка відразу заявила, що без інструментів не працює.
Спілкування було непрофесійним — зустріла словами «Ну шо там?», не намагалася пояснити ситуацію чи знайти компроміс.
Крім того, у кабінеті був ще хтось за ширмою, про що мене не попередили. Це викликало недовіру й бажання якнайшвидше піти.
У результаті прийом не відбувся, і я залишилася без допомоги. Враження вкрай негативне.
Доброго дня, Анно. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалась така думка і перепрошуємо за дискомфорт, якщо Ви його відчули під час візиту. Під час прийому в кабінеті лікарів перебуває тільки асистуючий персонал. Якщо не сподобався лікар і не підійшов за психотипом - в клініці завжди можна змінити лікаря, кожне відділення представлено кількома спеціалістами. Більш детальну інформацію Вам повідомлено телефоном. При виникненні додаткових питань - можна звертатись до Служби контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Ми завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо Вам добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Як же мені пощастило з доктором Прасолом Олександром Михайловичем і його командою:асистентом Оленою та анестезіологом Аліною! Вміле, професійне ставлення лікаря і всієї команди зробило так, що ставлення до пацієнта в цій клініці просто Супер! Від першої зустрічі і до самого кінця: подальше післяопераційне спостереження, увага і рекомендації (яких я суворо дотримувався) - все пройшло абсолютно безболісно. Ставлю найвищий бал!!! Подяка Он-Клінік і команді Олександра Михайловича!!!!
Доброго дня, Миколо. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу нашої команди фахівців. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Прасола Олександра Михайловича. Для нас важливо знати, що наш фахівець допоміг Вам у вирішенні проблеми зі здоров'ям. Ми вдячні за публічну відзнаку високого рівня професіоналізму наших спеціалістів. Наш пріоритет - це кваліфікована медична допомога та комфорт пацієнтів на усіх етапах надання послуг. Будемо раді вітати у клініці на профілактичних візитах. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити щиру подяку доктору Кочеровському Олександру Ігоровичу за високий професіоналізм, уважність і максимально людське ставлення — особливо з урахуванням делікатності питання )))))).
Саме поєднання людського ставлення з високим професіоналізмом допомогло подолати страх і остаточно зважитися на лікування, яке було необхідним вже багато років.
Олександр Ігорович дуже делікатно провів обстеження, детально все пояснив, чуйно поставився до переживань і заспокоїв.
Лікування проходило під його постійним контролем, що додавало впевненості і допомагало морально, особливо в перші дні, коли це дійсно потрібно.
Рідко зустрічаються фахівці, які успішно поєднують високий професіоналізм і людське ставлення.
Щиро бажаю Вам міцного здоров'я і якнайшвидшого мирного неба всім нам !
Доброго дня, Олександре. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що Ви публічно поділилися досвідом звернення до нашого фахівця. Ми вдячні за Ваші щирі слова подяки та високу оцінку професійного рівня спеціаліста. Для нас важливо знати, що з допомогою нашого лікаря Кочеровського Олександра Ігоровича Вам вдалося вирішити проблему зі здоров'ям, яка турбувала тривалий час. Цілком згодні з Вами, що запорукою успіху у лікуванні є довіра, комфорт у спілкуванні та взаєморозуміння між пацієнтом та лікарем. Будемо раді вітати на профілактичних візитах. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я довго не наважувалася на візит до лікаря проктолога. Але врешті настав той момент...В кабінеті мене зустрів неймовірно уважний, приємний у спілкуванні Олександр Ігорович. Єдиним вирішенням моєї проблеми була операція, яку він в подальшому вдало зробив. Висловлюю щиру подяку Олександру Ігоровичу за його професіоналізм та людяність. Якщо йти до проктолога - то тільки до нього! Рекомендувала його своїм знайомим, так що чекайте нових пацієнтів.
Доброго дня, Олено. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Вдячні за Ваші щирі слова подяки. Для нас важливо знати, що з допомогою нашого лікаря Кочеровського Олександра Ігоровича Вам вдалося вирішити проблему зі здоров'ям, яка турбувала. Будемо раді вітати на профілактичних візитах. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я звернулася до Кутєпової Катерини Володимирівни, бо шукала саме жінку-проктолога. Це досить делікатний напрямок, і мені було ніяково йти до чоловіка-лікаря. Сподівалася, що з жінкою буде простіше.
Але вже з першого прийому залишилося негативне враження. Лікар була непривітною, недоброжичливою, у спілкуванні неприємною. Вона виражала недовіру до моїх слів, через що я почувалася так, ніби маю виправдовуватися перед нею. Її запитання ставили мене у незручне становище, іноді навіть здавалося, що вона хоче мене присоромити. А коли виникли ускладнення, вона намагалася звинуватити в цьому мене.
Спершу подумала, що, можливо, у людини був невдалий день, і вирішила дати ще один шанс. Проте всі наступні прийоми (а їх було близько п’яти) проходили в такому ж тоні.
Єдине приємне враження залишилося від її асистентки — вона набагато привітніша та доброзичливіша.
Вважаю, що коли звертаєшся до приватної клініки й оплачуєш прийом, маєш право на нормальне спілкування та повагу. На жаль, у випадку з Кутєповою цього не було. Складається відчуття, ніби ти прийшов до неї додому, а не в клініку. Для себе зробила висновок, що краще вже піти до чоловіка-лікаря, ніж знову до неї. Усі відвідування залишили лише неприємні емоції як під час прийому, так і після нього.
Доброго дня, Сніжано. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важливий зворотний зв'язок від наших реальних пацієнтів. Нам прикро, що під час звернення до лікаря Ви відчули дискомфорт у спілкуванні з фахівцем. Також ми розуміємо, що діагностично-лікувальні процедури та маніпуляції з певних причин є стресовими ситуаціями для пацієнтів. Цілком згодні, що для пацієнта особливо важливо почуватися комфортно та мати взаєморозуміння з лікарем для плідної співпраці та досягнення успіху у лікуванні. Якщо у пацієнта не виникло контакту з лікарем, то завжди є можливість звернутися до іншого фахівця цього профілю, оскільки усі напрямки у клініці представлені кількома спеціалістами. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Ми раді, що інформація для Вас прийнятна. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Вражена прийомом лікаря-проктолога Прасол. Не очікувала, що цей візит може бути таким приємним. Невимушена атмосфера з почуттям гумору і легкістю спілкування. Лікар пояснив всі проблеми і можливі шляхи вирішення. Дуже класні відчуття після консультації. Всі б лікарі були такими позитивними )) Щиро рекомендую!
Доброго дня, Антоніно. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Нам приємні Ваші щирі слова на адресу нашого фахівця. Вдячні, що Ви публічно висловили свою думку та поділилися досвідом звернення до нашого лікаря Прасола Олександра Михайловича. Для нас важливо знати, що Ви почувалися комфортно у спілкуванні зі спеціалістом. Завжди раді вітати та готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Бажаємо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік