Відгуки про відділення лабораторних аналізів в ОН Клінік Харків

Здавала аналізи. Усе пройшло чудово! Спасибі велике. Ви супер!!!
Нія
Харків, 28.01.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Нія. Дякуємо за Ваш відгук та висловлену думку. Ми раді, що Ви задоволені якістю обслуговування. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу залишити відгук про мед сестер, які працюють у маніпуляції. Дуже професійно, все бездоганно чисто, доброзичливі й уважні співробітники. Спасибі велике. Все чітко за часом. На жаль, не пам'ятаю імен медсестер (їх було дві). Але обидві залишили приємне враження. Обов'язково, за необхідності, звернуся в клініку.
Чумак Тетяна
Харків, 19.01.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Нам важливо знати думку наших пацієнтів про обслуговування у клініці. Вдячні Вам, що обрали наш медичний центр та не вперше висловлюєте свою думку. Комфорт обслуговування та якісна медична допомога - одні із пріоритетних наших задач. Завжди будемо раді бачити Вас у клініці та надати допомогу при необхідності. Здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Не рекомендую. Обманюють безвідповідальне ставлення. Звернулася в ОНклінік м.Харків м.Палац Спорту 4-го січня 2023 року за попереднім записом. Після прийому у лікаря з його рекомендації здала аналіз крові (сам лікар сподобався, вдячна їй). Повідомили, що результат буде через 5 днів, тобто 9-го лютого 2022 року! Заплатити 1400грн та отримати результат через 5 днів? Почали виправдовуватися про складність отримання даних аналізу. За підсумком до 9 лютого звернулася до іншої клініки, зробила нові аналізи і того ж дня отримала результати та скоригували лікування. А 9 лютого так і не отримала аналізів. Зателефонувавши на гарячу лінію зі скаргою, консультант Роман відповів, що зі мною зв'яжеться менеджер з відділу контролю якості по роботі з клієнтами. Також додав, що результат виявився готовим ще 6-го числа. Але так ніхто не подзвонив ((( Свої гроші 1400 грн за аналізи, які виявилися марними, я "подарувала" безладній та байдужій ОНклінік.
Світлана
Харків, 11.01.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Світлано. Нам шкода, що у Вас склалась така думка. Хочемо зазначити, що кожний аналіз має свій регламентний строк виконання і результат автоматично відправляється на пошту пацієнта. Ми оперативно зв'язались особисто з пацієнтом в день звернення і надали розгорнуту інформацію, ситуацію було вичерпано. На все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я так і не зрозумів, за що заплатив, прийшло повідомлення на імейл, з результатами аналізів на вірус папіломи людини, і хотів би знати, чітко знати, по кожній позиції що да як. Інформація, мало інформації. По друге, чому в особистому кабінеті, я маю змогу подивитися особисту картку та доступ до іншої інформації лише при повторному зверненні до клініки? От яким чином, я, військовий, вирвусь до Харкова?
Олег
Харків, 26.12.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олег Олегович. На жаль, нам не вдалось зв'язатись з Вами телефоном, абонент недоступний. Нами перевірена інформація та зазначаємо, що бланки виданих результатів аналізів оформлені стандартно та містять повну інформацію, яка передбачена таким дослідженням. Наразі Вам відкрито доступ до особистого кабінету. Для продовження діалогу або виникненні питань можна звертатись до Служби контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00), або цілодобового контактного центру 0800-30-11-77. На все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Чому результат обстеження висилається тільки після дзвінка пацієнта? Чому Ваш менеджер нахабно бреше, що вже вислала і тільки під час розмови відбувалося пересилання результату? Чому у Ваших лікарів немає іменної печатки (не стоїть на результаті)? Запропонували забрати результат у клініці і виявляється, що забирати результат потрібно особисто або надати довіреність. Для того, щоб приїхати особисто пацієнту необхідно - зробити знеболювальний укол, випити безліч таблеток і викликати таксі. Ваша клініка оплачує таксі в обидва боки? Можна піти іншим шляхом - замовити нотаріуса додому, у вас є така послуга, клініка оплачує?
Тамара Володимирівна
Харків, 23.12.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тамара Володимирівна. Служба контролю якості проводить предметний розгляд кожного звернення від наших реальних пацієнтів, яким Ви не є в даній ситуації. Наразі ми зв'язались з пацієнтом особисто, надано зворотній зв'язок та ситуацію вичерпано. Бажаємо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Некомпетентність лаборантів. Не вміють брати гінекологічні аналізи. Здавала ПАП-тест на цитологію, лаборант неправильно взяла аналіз, потім покликала лікаря, лікар повторно взяла аналіз. Результат: пошкодження шийки матки, крововиділення, біль. Більше подібні аналізи в жодному разі не буду здавати у вас!
Христина
Харків, 14.12.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Кристино. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалась така думка. Зазначаємо, що процедура забору матеріалу стандартна, при цьому не виключена можливість реакції слизової. Про що попереджають всіх пацієнтів в рамках забору такого типу матеріалу. Сподіваємось на продовження співпраці, зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все супер Дякую
Поліна
Харків, 03.12.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Поліно. Дякуємо Вам за відгук, бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Робила загальний аналіз крові. Дуже швидко! Безболісно і професіонально! Дуже дякую! А результати отримала в той же день !
Юлія
Харків, 19.06.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Вітаємо, Юліє. Дякуємо, що скористались нашими медичними послугами. Нам приємно знати, що Ви задоволені обслуговуванням у клініці. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я здавала аналізи в "ОН Клінік" на Холодній Горі. Дуже кваліфікований та ввічливий медичний персонал. Лаборант робить забір крові якісно та безболісно. Спеціаліст рецепшену приємна та доброзичлива людина. Є знижки. Без черг. Претензій взагалі ніяких немає. Мені сподобалося. Залишайтеся завжди такими!
Любов
Харків, 18.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Любове. Дякуємо за такий приємний відгук. Нам дуже приємно, що Ви залишилися задоволені рівнем обслуговування в нашому медичному центрі. Ми намагатимемося і надалі виправдовувати ваші очікування та надавати медичні послуги лише найвищого рівня. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже дякую! Все добре, дуже приємний персонал. Все швидко та зручно!! +5!)
Антон
Харків, 16.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Антон. Дякуємо за відгук, ми дуже цінуємо Вашу увагу. Приємно, що Ви повністю задоволені якістю послуг та високо оцінили рівень медичного обслуговування. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Клініка не надала результату аналізу.
Леся
Харків, 10.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Леся. На жаль, ми не змогли з Вами поспілкуватись телефоном. Аналіз був виконаний в регламентний строк, наразі відправлений на пошту. Перепрошуємо за дискомфорт. Щоб отримати детальний зворотний зв'язок можна звернутися до Служби контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Гарного дня.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякуємо за увагу і турботу. Велике дякую.
Сергій
Харків, 31.01.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Сергію. Приємно дізнатися, що Ви довіряєте своє здоров'я. Дуже дякую за відгук. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.