Не задоволена візитом до уролога. Витрачений час і гроші.
Аліна
Дніпро, 15.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Аліно. Дякуємо за висловлену думку. Зазначаємо, що при навяності хронічної патології задача лікаря стабілізувати стан пацієнта і зменшити клінічні прояви. Досягнути бажаного результату можна лише виконуючи рекомендації лікаря в повному обсязі. Зазвичай, якщо пацієнт не виконує рекомендації, в тому числі і по додатковому обстеженню — у лікаря немає можливості впливати на подальший хід подій. Завжди готові допомогти, зичимо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Марія
Дніпро, 03.03.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже гарне в приємне місце
Леонід
Дніпро, 19.02.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Леоніде. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже чуйне ставлення співробітників. Професійний підхід до справи. Швидко все зроблено та на високому рівні.
Володимир
Дніпро, 17.02.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Володимире. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Був простатит, 2 місяці напихали антибіотиками в таблетках і внутрішньовенно (які самі видавали), періодично брали аналіз секрету на запалення, і завжди в їхній лабораторії було «неймовірне» запалення, яке знову ж таки треба лікувати, знову оплативши курс лікування, висмоктали купу грошей, не вилікували, звернувся в іншу клініку - за результатами аналізів у них запалення мінімальне, виписали курс на 2 тижні (пігулки тощо купував в аптеці) після лікування перевірили і все в нормі, а подивившись, скільки в мене напхали в онклінік, сказали, що лікарі там просто генії з викачування грошей...
Вадим
Дніпро, 08.11.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Вадиме. Дякуємо за висловлену думку. Хочемо зазначити, що в нашій клініці всі послуги надаються згідно встановленого прайсу і пацієнти свідомо обирають користуватись або ні платними медичними послугами. Сплата проводиться на добровільних засадах. Якщо у пацієнта дійсно є претензії по якості наданих послуг — то завжди просимо звертатись безпосередньо по факту, бо з плином багатьох років актуальність втрачується і неможливо відновити хій подій на прийомі. Завжди готові допомогти в рамках спеціалізації клініки, зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар не виконує свою роботу до кінця, не витягнув всі шви, через місяць шов виліз ми звернулися знову, де на запитання про наслідки того що не всі шви витягли лікар не дав відповіді, сказавши нічого страшного ж не сталось. Ми не почули ні вибачень нічого, тільки самовпевненість лікаря.
Олександра
Дніпро, 09.09.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Олександро. Служба контролю якості проводить повноцінний конструктивний аналіз кожного звернення від реальних пацієнтів. У цьому випадку Ви не є пацієнтом клініки. Зазначаємо, що метою лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Кожен лікар несе відповідальність за свою професійну діяльність та якість наданої медичної допомоги. Детальну інформацію по ситуації пацієнт отримав особисто. Зичимо здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Сергій
Дніпро, 30.08.2024
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Олена
Дніпро, 15.08.2024
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Вражений професійним підходом до справи масажиста Іваника Владислава Олександровича. Звернувся до нього за масажем ніг та стоп після операції по ендопротезуванню кульшового суглоба. Володимир Олександрович зробив не просто масаж, а провів справжню післяопераційну реабілітацію. Дякую.
Юрій
Дніпро, 02.08.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Юрію. Щиро дякуємо за відгук. Нам приємно, що Ви публічно поділилися своїм позитивним досвідом звернення до нашого фахівця та відзначили високий рівень кваліфікації Іваника Владислава Олександровича. Цінуємо Вашу думку. Завжди раді допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Євген
Дніпро, 23.05.2024
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Свєта
Дніпро, 08.05.2024
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Ірина
Дніпро, 25.04.2024
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік