Logo
0 800 30 11 77
Записала дитину на прийом до лікаря заздалегідь через онлайн-систему. У призначений день ми приїхали в лікарню в спеку, витративши час і сили, а на рецепції мені повідомляють, що лікар скасувала прийом і огляд провести не зможуть — нам треба їхати в інший заклад. На моє питання, чому нас не попередили завчасно, відповіли: "Ми ж вам дзвонили". Так, дійсно був один пропущений дзвінок, але я працювала і не мала змоги відповісти. Чому не можна було повторити дзвінок пізніше, на наступний день чи через день? Або хоча б надіслати електронного листа? Я ж записувалась завчасно, і контактна інформація була вказана. Дуже дивне та безвідповідальне ставлення до пацієнтів, особливо коли йдеться про дітей. Склалося враження, що пацієнти — це просто цифри в журналі, а не живі люди з власним часом і потребами. Не рекомендую.
Ніна Кулєш
Дніпро, 07.06.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ніно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важливий кожен наш потенційний і реальний пацієнт. Наш пріоритет це якісний сервіс та надання кваліфікованих медичних послуг. Перепрошуємо за дискомфорт під час звернення до клініки. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Ми раді, що інформація для Вас прийнятна. Прагнемо відновити Вашу довіру та сподіваємося на продовження співпраці. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Після прийому Оганезової Сюзанни залишились тільки самі приємні враження. Лікарка компетентна, уважна та неймовірно приємна) Ні на хвилину не пошкодувала, що обрала саме її.
Анастасія
Дніпро, 16.03.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анастасіє. Щиро дякуємо за відгук. Приємно знати, що Вам сподобалося спілкування з нашим лікарем Оганезовою Сюзанною Ованесівною та Ви залишилися задоволені результатом звернення до фахівця. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Велике дякую лікарю офтальмологу Оганезовій ,професіонал та чуйна людина,пройшла апаратне лікування підняли зір ,буду радити цю клініку та лікаря
Наталя
Дніпро, 14.11.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталю. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Оганезової Сюзанни Ованесівни. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
У доньки проблеми із зором з дитинства. Звернулись до лікаря Оганезової Сюзанни Ованесівни за консультацією. Було проведено обстеження, професійно поставлений діагноз та надані рекомендації пройти апаратне лікування. 10 сеансів апаратного лікування пройшли в цій же клініці, після чого резуьтати повторного обстеження показали покращення. Вдячні лікарю та сестринському персоналу за чуйність, людяність та професійний підхід. Будемо звертатись ще. Рекомендую!!!
Наталія
Дніпро, 30.10.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Для нас важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Оганезової Сюзанни Ованесівни. Нам приємні Ваші щирі слова подяки на адресу наших фахівців. Вдячні за рекомендації. Завжди раді допомогти. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у офтальмолога. Оганезова Сюзанна Ованесівна супер лікарь! Уважна, емпатична, професійна!
Наталія
Дніпро, 20.06.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за відгук. Приємно знати, що Ви маєте позитивні враження від спілкування з нашим лікарем Оганезовою Сюзанною Ованесівною. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Єфремова Надія
Дніпро, 25.01.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже якісна і професійна консультація. Виявили проблему з зором у дитини. Поставили діагноз. Надали лікування.
Наталя
Дніпро, 12.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталю. Щиро вдячні за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря. Завжди раді допомогти. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все було чудово. Привітний персонал, лікар приділив достатньо уваги.
Дмитро
Дніпро, 07.11.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Дмитре. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашої клініки та лікаря. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулася з сином до офтальмолога Оганезова Сюзанна. На правому оці халязіон, дві великі шишки. Лікар запропонувала видалити (3000 грн) погодилися. Через 10 днів повинно пройти повністю, АЛЕ на жаль....шишки зменшилися, але залишилися. Звернулися до іншого фахівця, НЕ ЯКІСНО ВИЧИСТИЛИ. Дуже не задоволена роботою. НЕ РЕКОМЕНДУЮ.
Тетяна
Дніпро, 28.04.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що у клініці не проводиться хірургічне видалення такої патології. Запропонований метод лікування грунтується на поступовому розсмоктуванні утворень під дією препарату. Для контролю лікування в динаміці лікар призначав повторний візит. Якщо пацієнт не з'являється на рекомендований візит, то лікар не має можливості оцінити хід лікування. Ми завжди акцентуємо нашим пацієнтам - виконувати всі рекомендації і своєчасно повідомляти лікаря про зміни в стані здоров'я. Для цього в нас контактний центр працює цілодобово. Ми очікуємо пацієнта на контрольному огляді згідно попереднього запису. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Обратилась с сыном к офтальмологу Оганезова Сюзанна. На правом глазу халязион, две большие шишки. Врач предложила удалить (3000 грн) согласились. Через 10 дней должно пройти полностью, НО к сожалению....шишки уменьшились, но остались.Обратились к другому специалисту, НЕ КАЧЕСТВЕННО ВЫЧЕСТИЛИ. Очень не довольна работой.НЕ РЕКОМЕНДУЮ.
Татьяна
Дніпро, 28.04.2023
Оцінка:

Послуги офтальмолога в Дніпрі

Консультація лікарів в «ОН Клінік Дніпро»

Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.