«ДокторПРО» стал частью Международной сети «ОН Клиник»

«ДокторПРО» став частиною Міжнародної мережі «ОН Клінік»

Що це означає для пацієнтів? Дізнатися подробиці

Відгук від Юлія 13.06.2021

Була на прийомі у лікаря Короткевич, після обстеження ми з доктором пішли на стійку адміністратора, щоб роздрукувати висновок. Доктор взяла висновок і при 2 адміністраторах, 1 пацієнті у стійки, близько 6 пацієнтів на відстані метра від нас в залі, почала коментувати призначені нею аналізи і при всіх запитала у мене готова я зараз здати кал. По-перше, призначення для пацієнта повинні обговорюватися тільки при ньому, по-друге, не думаю, що клініка такого рівня хоче, щоб їхні клієнти відчували себе дискомфортно, не хотіли повертатися і не рекомендували цю установу своїм знайомим. Додатково, на що я звернула увагу, мене прийняли на 9 хв пізніше призначеного часу. Висловлюю подяку доктору Потапенко, яка дуже професійно вела прийом і зробила все, щоб згладити враження від неприємної процедури і зіпсованого настрою попереднім лікарем.
Юлія
Полтава, 13.06.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Юліє. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важлива думка кожного пацієнта. Хочемо зазначити, що першочерговим завданням лікаря є надання кваліфікованої медичної допомоги. Пріоритетним завданням для нас є комфорт пацієнта на всіх етапах надання медичних послуг у медцентрі. Дотримання конфіденційності при спілкуванні лікаря і пацієнта, безумовно, є важливим моментом. Просимо свої вибачення за цю ситуацію. Більш детальна інформація була Вам надана в телефонному режимі. Завжди готові допомогти, бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік