Відгук від Юлія 13.06.2021
Була на прийомі у лікаря Короткевич, після обстеження ми з доктором пішли на стійку адміністратора, щоб роздрукувати висновок. Доктор взяла висновок і при 2 адміністраторах, 1 пацієнті у стійки, близько 6 пацієнтів на відстані метра від нас в залі, почала коментувати призначені нею аналізи і при всіх запитала у мене готова я зараз здати кал. По-перше, призначення для пацієнта повинні обговорюватися тільки при ньому, по-друге, не думаю, що клініка такого рівня хоче, щоб їхні клієнти відчували себе дискомфортно, не хотіли повертатися і не рекомендували цю установу своїм знайомим.
Додатково, на що я звернула увагу, мене прийняли на 9 хв пізніше призначеного часу.
Висловлюю подяку доктору Потапенко, яка дуже професійно вела прийом і зробила все, щоб згладити враження від неприємної процедури і зіпсованого настрою попереднім лікарем.
Юлія
Полтава, 13.06.2021
Показати відповідь
Добрий день, Юліє. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важлива думка кожного пацієнта. Хочемо зазначити, що першочерговим завданням лікаря є надання кваліфікованої медичної допомоги. Пріоритетним завданням для нас є комфорт пацієнта на всіх етапах надання медичних послуг у медцентрі. Дотримання конфіденційності при спілкуванні лікаря і пацієнта, безумовно, є важливим моментом. Просимо свої вибачення за цю ситуацію. Більш детальна інформація була Вам надана в телефонному режимі. Завжди готові допомогти, бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік