Відгук від Олександра 27.05.2020
Відвідування On clinic залишило дуже двояке враження. З одного боку - ввічлива, коректна, уважна Анфіса Георгіївна Шумовська. Справжній професіонал своєї справи, якому можна довірити своє здоров'я. Виходила з кабінету я з повною упевненістю, що знайшла клініку, куди буду звертатися повторно. На жаль, відразу після УЗД я була записана до гінеколога, Саморай Л.І .. Крім хамського ставлення, яке саме по собі вже неприємно, але на яке я б не звернула такої уваги, якби не те, що, по-перше - доктор неуважно прочитала і не прийняла по уваги результати УЗД (які до речі, я показала в першу чергу). По друге - абсолютно грубий і болючий огляд. По-третє, і що набагато гірше - серйозне лікування, що включає в себе курс антибіотиків, яке було прописано без будь-яких аналізів. Аналізи, наявні у мене на руках, доктор подивилася вже після видачі мені списку з п'яти позицій лікарських препаратів. Шановне керівництво On clinic, допускаючи настільки непрофесійну поведінку вашого фахівця, тим більше гінеколога, враховуйте будь ласка факт, що молоді дівчата не повинні піддаватися подібному хамському відношенню, незалежно від анамнезу та особистої думки лікаря.
Олександра
Миколаїв, 27.05.2020
Показати відповідь
Добрий день, Олександра. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. У клініці всі послуги надаються відповідно до затверджених стандартів. Хочемо зазначити, що сподобався чи ні лікар - оцінка досить суб'єктивна. Кожен лікар має право на свою думку з лікувально-діагностичної тактики, за яку несе відповідальність. Право пацієнта погоджуватися або ні з думкою лікаря. Оцінювати компетентність лікаря і давати експертну оцінку обсягу лікування може тільки відповідний фахівець сервісного центру. Ми готові продовжити предметний діалог за умови надання альтернативного медичного висновку і результатів лабораторних аналізів. В іншому випадку претензії до обсягу лікування будуть розцінені як необгрунтовані. Якщо Ви дійсно отримали дискомфорт при спілкуванні з доктором - приносимо вибачення. Бажаємо здоров'я і гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік