Відгук від Валерія 28.01.2025
Клініка створена для викачування грошей. Була у дерматолога з кропив'янкою, призначила аналізи, всі прийшли в нормі, окрім глобуліну Еg (підвищений), лікарка поставила діагноз алергія, проігнорувавши мої слова, що я не алергік і ніколи не була і це перший раз у моєму житті. Уточнила, що перенесла значний стрес, що теж було проігноровано лікарем (занадто стара, щоб це було на нервовому ґрунті), що перехворіла місяць тому дуже. Лікарка з 20+ стажем направила здати алергопроби під час прийому антигістамінних і кортикостероїдних препаратів. У підсумку лікували 10 днів від алергії, після крапельниць усі руки в синцях. Призначала лікування на 5 днів, хоча аналіз мав прийти через 8, та й прийшов пізніше, довелося дзвонити самій. Коли звернулася до іншого лікаря і розповісти, він покрутив біля скроні, сказав, що з аналізами алегропроб можна сходити кудись далеко (оскільки не здається цей аналіз на тлі ліків), призначив правильний аналіз, виписав лікування, яке допомогло (зокрема заспокійливі). Служба підтримки не допомогла, перекрутили все так, що це правильно, а реально для них правильно брати на роботу лікарів, які викачають побільше грошей, молодці, дай бог вам здоров'я. Завтра буду дзвонити в МОЗ. Досить людей обманювати.
Валерія
Суми, 28.01.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Валеріє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка. Нами перевірена інформація та зазначаємо, що лікувально-діагностична тактика визначається на підставі об'єктивних клінічних даних і результатів обстежень. Під час первинного прийому лікар встановлює попередній діагноз та призначає необхідні обстеження для виявлення причин наявної патології. На повторному візиті лікар встановлює кінцевий діагноз та призначає лікування з урахуванням отриманих результатів аналізів. Пацієнт на свій розсуд може погоджуватись або ні з професійною думкою лікаря. Вартість медичних послуг клініки зафіксована в затвердженому прайсі. Завжди готові допомогти, зичимо Вам добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік