Відгук від Олег 21.02.2023
Був записаний на 9.15, адмін попросила прийти на 9.00, прийшов своєчасно..в 9.10 зайшли якісь два мужика, було видно що вони знайомі лікаря, в 9.30 з'ясувалося що ще один пацієнт переді мною..асистент доктора взагалі на мене не звертала увагу і тільки коли я запитав що відбувається, вона почала розпитувати хто я, хоча вона з 9.00 була в кабінеті коло комп'ютера і повинна була побачити що люди, які записані вже прийшли..Ситуація і відношення таке саме як в державній лікарні тільки за 380грн..не вже не зрозуміло що люди записуються в приватну клініку, аби не чекати, аби зайти своєчасно, щоб до тебе було ставлення людське, а не так, як в звичайній лікарні..Я так розумію що в цій клініці це вже нормальне явище і вони вважають що протримати людину 35 хв. під кабінетом це НИЧЕГО СТРАШНОГО. Бажання ще раз туди піти не має і нікому не раджу.
Олег
Миколаїв, 21.02.2023
Показати відповідь
Добрий день, Олеже. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Нами перевірена інформація і зазначаємо, що прийом лікаря проводився згідно попереднього запису і інших чинників не існує. Факт затримки прийому підтверджуємо, приносимо вибачення за дискомфорт. Більш детальна інформація Вам повідомлена телефоном. Сподіваємось на продовження співпраці, бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік