Лікар Кантишева Т.І. дуже професійна людина, майстер свого діла. Дуже вдячна їй за роботу. Бажаю вашій лікарні побільше таких лікарів.
Ірина
Одеса, 28.09.2023
Я Катерина Іванівна дуже вдячна, що біля мого будинку є така "ОН Клінік", для мене дуже зручно у моєму стані. Я дуже задоволена обслуговуючим персоналом. Всі працівники та лікарі ввічливі та досвідчені. Я задоволена. Дякую всім та бажаю удачі у їхній праці.
Катерина Іванівна
Черкаси, 27.09.2023
Відвідала лікаря УЗД щитовидної залози Кожухар Наталія Валентинівна, я була вдячна такому приємному відношенню до мене, я дуже задоволена, побільше таких лікарів. Буду рекомендувати цього лікаря та клініку.
Олена Анатоліївна
Кропивницький, 27.09.2023
Кращого спеціаліста, ніж лікаря ультразвукової діагностики як Головченко Володимир Іванович, мабуть не тільки в Дніпрі, а й в Україні важко знайти. Спасибі вам, Лікарю.
Людмила
Дніпро, 26.09.2023
Я, лікарем Матвєєнко Н.Ф. повністю задоволена, чуйна людина і гарний спеціаліст.
Лікар Баранов Д.В. також гарний професіонал, все зробили швидко та якісно. Взагалі, персоналом клініки дуже задоволена та вдячна їм за їхню працю.
Ганна
Миколаїв, 22.09.2023
Залишилась дуже задоволеною організацією прийому клієнтів. Все швидко, без черг, дівчата на рецепції професійно виконують свою справу.
Лікарка Мʼякенька Вікторія Сергіївна, складає враження дуже професійної в своїй справі людини.
Маю надію, що боліти буду рідше, але тепер я знаю куди звертатися, якщо «прихопить».
Олена
Миколаїв, 21.09.2023
Була на прийомі у лікаря Шульга Тетяни Олександрівни дуже уважний лікар, дуже сподобалась, як людина та спеціаліст. Просто чудо! Рекомендую!
Неля
Миколаїв, 21.09.2023
Дуже вдячна лікарю Кантишевій Т.І. за професіональний огляд та консультацію. Дуже сподобалась нова апаратура та ввічливий персонал. Бажаю вам дальнійшого розвитку!
Ірина
Одеса, 21.09.2023
Очень благодарна доктору Когутовой К.М. за профессионализм, внимательность, за её прекрасное отношение к пациенту.
Здоровья доктору и процветание клинике!
Теперь буду обследоваться в вашей клинике.
Євгенія
Одеса, 21.09.2023
Пришла на узи почек.Сказали заключение забрать у девушки на рецеп.
Я дальше пошла по врачам,когда спустилась на рецеп.к девчёнкам,за результатами мне выдали только заключ.гинеколога.Так,как я очень спешила на работу,не глянула что результат по узи так и не взяла ,ну и девочки тоже ничего не сказали.
Звоню на гарячую линию,мне говорят ,что этот врач не делает назначения лечения,нужно идти к урологу.Вы понимаете,что люди разные бывают! И лично я-некомпетентная в медицине...
Неужели нельзя было мне рассказать ,что и как???!!!
Куда дальше мне идти с этой проблемой...
А мне,на узи просто сказал доктор:заключение заберёте внизу-всё!!!
Я плачу свои деньги!
И хочу соответственного отношения/внимания к своей персоне.
Сказать,что я не довольна/огорчена
-это ничего не сказать!!!
Ладислава
Харків, 20.09.2023
Ще не є клієнтом, але почитав про лікаря Корчака... трози в шоці. Відповідь типова відділу з контролю якості під кожним отзивом: ."Раді, що надана Вам у телефонному режимі додаткова інформація була прийнята". звучить так: по телефону навішаємо лапші якій завгодно.
Доречі. По кнопці "автобіографія" у того лікаря пусто. Невже нічого пристойного не можна написати. Невже вгадала одна з дописувачів, що він має поганий послужний список..
Євгеній
Біла Церква, 19.09.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Євгеній. Ми можемо предметно коментувати всі відгуки від реальних пацієнтів клініки, яким Ви очевидно не є. Служба контролю якості проводить розбір кожного звернення на підставі перевірки наявних фактів і медичної документації. Оскільки медична інформація є конфеденційною, то ми не маємо можливості публікувати деталізацію такої інформації в текстах публічних відповідей. Кнопка «читати всю біографію» працює коректно, біографія лікаря візуалізується за посиланням https://onclinic.ua/doctors/korchaka-oleg-leontiyovych. Якщо у будь-кого з пацієнтів є конкретні претензії — можна звертатись в Службу контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Ми залюбки допоможемо розібратись. Наразі по суб'єктивним домислам не маємо змоги проводити предметний розбір. Зичимо гарного дня і здоров'я, будемо раді бачити Вас в клініці і надати якісні медичні послуги.
Служба контролю якості ОН Клінік
Прийшла зранку записатись на доплерографію судин голови, тому що турбує мігрень. На рецепції дівчині пояснила, що турбує, яку процедуру хочу зробити. Вона записала на УЗІ шиї, але з її слів- Прийдете лікарю поясните, він все зробить. Прийшла до лікаря на свій час, пояснила, що турбує, що хотіла б зробити, він недовольним тоном- а чого Ви так вирішили, що у Вас мігрень? Лягайте! Не так лягла, не так голову повернула. Зробив УЗІ шиї, вставайте! Кажу- це все? Я прийшла зробити УЗІ голови! Він ще більш недовольним тоном- значить доплатите , зроблю ще і голови! Це Я ПОСТІЙНО СТАРАЛАСЬ ГОВОРИТИ СПОКІЙНИМ ТОНОМ, не він , він тільки недовольно мені все робив, а потім ще і сказав- понапридумуєте собі діагнозів, а потім приходите! Та що я б собі не придумала, я чітко пояснила на рецепції, що мені потрібно, все розказала йому, що хочу зробити, все ввічливо і без хамства, за свої гроші?! А він веде себе, як звичайний ХАМ в звичайній сільській лікарні, де заплатіть, я тоді щось зроблю!!! Я подякувала за таку послугу, вийшла, стала чекати на рецепції, він вийшов в пів оборота до мене сказав- зверніться до невропатолога! Чесно, те що я в шоці- це мало сказати! Більше в житті в цю клініку ні ногою і іншим не пораджу! Розказала чоловікові, він сказав - навіщо ти платила, тобі придумали послугу, а далі хочеш щоб зробили , що тобі треба - доплачуй! Що за рекет?! Так і є!
Тетяна
Біла Церква, 04.09.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, що у Вас склалося таке враження. В нашій клініці офіційно надаються платні медичні послуги згідно затвердженого прайсу та сплачуються пацієнтами в добровільному порядку. Додаткові лабораторні або інструментальні дослідження бажано проходити за направленням лікуючого лікаря. Оскільки фахівець може рекомендувати дослідження які мають більшу доцільність та інформативність у кожному конкретному випадку. Зазначаємо, що лікарі сонологи не консультують пацієнтів, у разі необхідності, за результатами обстеження спеціаліст може рекомендувати звернутися до лікаря клініциста відповідного профілю. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт під час звернення. Більш докладну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік