Logo
0 800 30 11 77

Відгуки про дитячих неврологiв ОН Клінік

Гольтяй Олена Михайлівна - кваліфікований і досвідчений лікар. Лікування, що було призначене, дає позитивні результати. Має підхід і розуміння у спілкуванні з дитиною.
Максим
Харків, 18.04.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Максиме. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємна Ваша висока оцінка професіоналізму нашого лікаря Гольтяй Олени Михайлівни. Цінуємо Вашу думку. Завжди раді допомогти. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Були на прийомі у лікаря-невролога Гольтяй Олени Михайлівни. Лікар дуже уважна та професіонал. Доступно пояснила причини та надала повний об'єм рекомендацій.
Ангеліна
Харків, 12.03.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ангеліно. Дякуємо за відгук. Нам приємно знати, що Ви маєте позитивні враження від спілкування з нашим лікарем Гольтяй Оленою Михайлівною. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати дитячому лікарю Гольтяй Олені Михайлівні за гарне ставлення та професіоналізм, за вміння комунікувати з пацієнтом та за надану допомогу. Чудовий лікар. Рекомендую.
Василина
Харків, 29.02.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Василино. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Нам приємно знати, що Ви високо цінуєте рівень професіоналізму нашого лікаря Гольтяй Олени Михайлівни та залишилися задоволені результатом звернення. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже гарні спеціалісти, дякую Гольтяй О.М за чудове роз'яснення щодо здоров'я моєї дитини
Яна
Харків, 14.09.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Яно. Дякуємо за відгук. Нам приємно, що Ви маєте позитивні враження від звернення до нашого лікаря Гольтяй Олени Михайлівни. Завжди раді допомогти. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Все добре
Інна
Миколаїв, 05.03.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Інно. Вдячні за позитивний відгук. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Були у 3 місяці на прийомі у невролога Бойка. На прийомі вона не запитала, чи втомлена дитина (дитина сильно хотіла спати) а просто поставила діагноз кривошия тому що він на животі не повернув у її бік голову. Нормальних рекомендацій як проводити масаж і гімнастику не було дано, хоча на запитання нам варто звернутися до професійного масажисту відповіді не було, ви самі впораєтеся. По факту ніякої кривошиї у дитини не було і слава богу що мені трапився ІНШИЙ фахівець який це сказав до того як я почала б виправляти НЕ ІСНУЮЧУ кривошею.
Олександра
Миколаїв, 27.01.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Александра. Дякуємо за надану можливість з Вами поспілкувать та уточнити деталі. Службою контролю якості було проведено комплексну оцінку ситуації на підставі медичної документації. Лікарем було виконано необхідний обсяг огляду для корректної оцінки неврологічного стану та надані рекомендації з урахуванням клініко-анамнестичних даних. Нам прикро, що у Вас первинно склалось таке враження та сподіваємось що після нашого з Вами діалогу буде продовження співпраці. Бажаємо Вам та Вашому малюку здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Наша сім’я постійні клієнти клініки і коли з’явилася донька, то авжеж відвідували у вас і всі типи узд і педіатра і окуліста і невролога. В останнє окуліст оглянувши, порекомендував відвідати невролога, в дитини пересихало око із-за того, що частково відкрите повіко під час сну. Ми записались просто на найближчий запис, не чекаючи нашого попереднього невролога і дарма. 2022 рік протоколи МОЗ, асоціація педіатрів США і так далі чітко вказують, що дитина може вчитися сідати до 9 місяців, ваша лікарка оглянувши дитину 5 хвилин сказала, що 7 місяців не сідає - це відставання моторного розвитку, в 8 вона має стати у опори (НЕ має!!) і потрібні негайні заходи. Я рекомендую клініці, якщо вам потрібен такий невролог, оплатити їй елементарний курс войта або інших реабілітацій або хоча б комунікувати з Миколаївським центром реабілітації, бобат терапевтами, до яких я негайно звернулася і тільки отримала підтвердження після огляду, що це брєд, дитина не має сідати в 7 місяців в неї є ще час. Ці слова підтверджує директор реабілітаційного центру, інший невролог, 2 педіатра один з них з київського центру. Це добре, що мені є до кого звернутися і я не втрачаю голову, але мені шкода батьків, які потраплять до такого відсталого не сучасного лікаря і вийдуть з інфарктом.
Вікторія
Миколаїв, 26.01.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Вікторія. Дякуємо за вибір нашої клініки. Для нас важливий кожен відгук від наших пацієнтів. Згодні з Вами, фахівці мають постійно вдосконалювати свій професійний рівень. Усі лікарі нашого закладу приділяють велику увагу підвищенню рівня кваліфікації, розширенню та вдосконаленню професійних знань. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої медичної допомоги пацієнту. Ми прагнемо, щоб у розв'язанні проблеми, з якою пацієнт звернувся до лікаря, було досягнуто максимально ефективний результат. Зазначаємо, що у своїй роботі лікарі керуються чинними нормативними документами МОЗ України. Під час профільної консультації лікар робить висновок про стан здоров'я пацієнта на момент звернення та надає рекомендації щодо подальших дій. Ми поважаємо Вашу думку, кожен пацієнт має право погоджуватися або ні з рекомендаціями лікаря. Також кожен фахівець має право на свою професійну думку, за яку несе відповідальність. Завжди раді допомогти у разі необхідності. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим рідним.
Служба контролю якості ОН Клінік
Мій син був на прийомі у невролога, проблеми з лицьовим нервом. Дитину дивилася лікар хвилини 2, 3 розповідала про жахи та необхідність госпіталізації. Чи не поцікавилася здавали ми якісь аналізи чи ні. Були даремно витрачені час, нерви та гроші. В результаті сина вилікували у полікліннику на космонавтів безкоштовно.
Ларіна Катерина
Миколаїв, 26.12.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Катерино. Дякуємо за вибір нашої клініки та діалог зі Службою контролю якості. Лікар пропонує тактику дій згідно з виявленою патологією, за якої у дитячому віці дійсно рекомендовано стаціонарне лікування. Якщо візит був дискомфортним для Вас - вибачаємося. Будемо раді Вас бачити у клініці на наступних візитах. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулися в дитяче відділення "ОН Клінік" до лікаря-невролога Щербань О. А. Лікар була люб'язна, ввічлива, знайшла гарний підхід до синочка, розповіла все в доступній формі. Я не шкодую, що вибрала саме цього врача. Буду рекомендувати.
Альбіна
Полтава, 29.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Альбіно. Нам приємно, що в стінах нашого медичного центру Ви знайшли спеціаліста, якому змогли довірити здоров'я своєї дитини. Дякуємо за позитивний відгук. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Були на прийомі у Віри Борисівни 27.08.21 з донькою 1 рік. З першої хвилини лікар знайшов спільну мову з дитиною. У дуже приємній і ввічливій формі розповіла про здоров'я дитини, профілактику неврологічних захворювань і лікування конкретно нашого випадку. Відповіла на всі мої запитання. Без зайвих обстежень, аналізів і т.д. Відмінний лікар, всім рекомендую! Окреме спасибі ОН Клінік, за чистоту в приміщенні, грамотну запис (немає черг), бізіборд і кульки)
Олена
Харків, 29.08.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Олено. Дякуємо за позитивний відгук і добрі слова на адресу нашого фахівця. Комфорт на кожному етапі відвідування медичного центру - один із основних принципів роботи нашої Мережі. Нам важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до лікаря і якістю медичного обслуговування. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я Вам і Ваші близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Виділила для себе переваги клініки: * Протягом першої доби за виникнення проблем зі здоров'ям можна потрапити на прийом до лікаря-фахівця, тобто оперативний прийом * Дуже поглиблені консультації лікарів-фахівців, я повністю розумію діагноз і лікування * Якісне обстеження і, відповідно, правильне діагностування. * Можливість отримати виписку для оформлення страхового випадку по страховці * Оперативна робота адміністраторів залу * Комфортна обстановка адміністративного залу
Тетяна
Харків, 18.08.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Тетяно. Дякуємо за позитивний відгук і високу оцінку роботи нашого медцентру. Нам приємно, що Ви залишилися задоволені якістю медичного обслуговування. Кваліфіковані фахівці, сучасне обладнання та якісні витратні матеріали є запорукою високих показників ефективності лікувально-діагностичних процесів. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я і гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік
Была с ребенком на приеме. В конце консультации хотела задать вопрос, но доктор не посчитала нужным дослушать даже ...на что услышала : "мы с Вами уже все обсудили, ваше время вышло и пригласила следующих. Такого хамского отношения я не встречала даже в государственных больницах, а в частных темболее. Думаю что сотрудников данного заведения интересуют только деньги, которые им несет поток людей, а не проблемы со здоровьем пациентов. Больше не обратимся.
Руслана
Харків, 01.08.2021
Оцінка:
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.