Юрій Георгійович, лікар-ендоскопіст. Лікар дуже компетентний, доброзичливий, професійний підхід на вищому рівні.
Відразу створюють позитивну атмосферу щоб пацієнт не переживав відносно огляду. Анестезіолог, також респект.
Щиро дякую лікарю ендоскопісту Павлику Ю.Г. та його команді за проведені діагностики.
Все було швидко, безболісно, професійно. Лікар підтримув як до початку діагностики так і після.
Команда спрацювала на високому рівні - була впевненість, що всі знають що робити.
Професіонали своєї справи!
Також хочу відзначити роботу рецепції - дівчата завжди привітні, проактивні, дають інформаційну підтримку по всім питанням, шукають оптимальні рішення за потреби.
Загалом дуже задоволена співпрацею!
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших реальних пацієнтів. Наш пріоритет - це якісний сервіс, кваліфікована медична допомога та комфорт пацієнтів на усіх етапах надання послуг. Нам приємна Ваша висока оцінка професійного рівня нашої команди фахівців. Вдячні, що Ви публічно висловили свою думку та поділилися досвідом звернення до нашої клініки та лікаря. Запрошуємо завітати на профілактичні візити та завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Проходила процедуру гастроскопії у клініці Он-клінік м. Ужгород. Безмежно вдячна лікарю Яковець Олегу Петровичу за професіоналізм, якість і швидкість дослідження, а клініці-за організацію. Процедуру проходжу не вперше, але вперше зрозуміла наскільки вона може бути легкою і швидкою, спокійною, без відчуття дискомфорту. Навіть похвилюватися не встигла, хоч кожного дня можна робити). Щиро дякую!
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря Яковця Олега Петровича. Нам приємно, що Ви публічно поділилися досвідом звернення до фахівця. Наш пріоритет - це якісний сервіс, кваліфікована медична допомога та комфорт пацієнтів на усіх етапах надання послуг. Ми раді знати, що Ви почувалися комфортно під час проведення дослідження. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже вдячна лікарю Яковець Олег Петрович за проведену процедуру, все пройшло дуже швидко та безпечно. Спеціаліст своєї справи, гарний лікар. Все детально пояснили і все пройшло чудово. Також дякую анастазіологу.
Доброго дня, Марино. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Яковця Олега Петровича. Ми вдячні за особливу відзнаку високого професійного рівня нашого фахівця. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже професійно. Приємний персонал. Перевершили мої очікування, дуже дякую.
Доброго дня, Денисе. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашої клініки та команди фахівців. Ми цінуємо Вашу думку. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
З певних причин довелося звернутися до цієї клініки. І я ні разу не пожалкувала. Мед. персонал приємно вражає високим професіоналізмом та доброзичливістю. У клініці спокійна атмосфера, все з посмішками, терплячими поясненнями всіх деталей. Навіть така не дуже приємна для мене процедура як відеогастродуоденоскопія, завдячуючи лікарю Яковець Олегу Петровичу, пройшла благополучно. Олег Петрович дуже емпатична людина і доброзичливе відношення до пацієнта допомагає пройти лікування з найкращими результатами. Дуже вдячна і його помічниці-медсестрі(на жаль не знаю імені). Відношення як до близької людини. Дай Бог вам міцного здоров'я і терпіння, а також адекватних пацієнтів. Хочу також подякувати Вайда Аллі Вікентіїївні, Юлії Віталіїївні Голубка, спеціалісту відділення рентгенографії та лабораторних аналізів. Дуже приємне враження після спілкування з цими спеціалістами. Так тримати.
Доброго дня, Валентино. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Нам приємні Ваші щирі слова подяки на адресу нашої команди фахівців. Вдячні, що Ви публічно поділилися досвідом звернення до нашої клініки. Наш пріоритет - це якісний сервіс, кваліфікована медична допомога та комфорт пацієнтів на усіх етапах надання послуг. Для нас важливо знати, що Вам сподобалося спілкування з нашим лікарем Яковцем Олегом Петровичем. Цілком згодні з Вами - відчуття комфорту та довіра до фахівця мають велике значення для пацієнта. Завжди раді вітати та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доктор Павлик Юрій та анестезіолог дуже чуйні та уважні, процедура пройшла швидко та добре.
Доброго дня, Маріє. Дякуємо за позитивний відгук. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Щиро вдячна за колоноскопію ,ендоскопічне дослідження, лікар Олег Петрович , надзвичайний лікар, рекомендую професіонал з великої літери, швидко, безболісно, професійно 😊😊😊
Доброго дня, Олесю. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Нам приємні Ваші щирі слова подяки на адресу нашого лікаря Яковця Олега Петровича. Завжди раді допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Якщо ви боїтесь робити колоноскопію так як я, то вам однозначно до Олега Петровича) Якщо сказати, що я хвилювалася - то це нічого не сказати) Заспокоїв, все пояснив.
Хотілося б ще раз йому подякувати, а також анестезіологу (вибачаюсь, не пам'ятаю як звати молодого чоловіка) за те, що під час візиту я відчувала себе "комфортно"😊
Зробила сьогодні фіброгастроскопію у лікаря Павлик Ю.Г.. Хочу залишити відгук, щоб лікарі також почали розуміти , що, крім фахового надання послуг, для пацієнта важлива і повага в його бік, а не грубість. Я більше 20 років доволі часто спілкуюсь з лікарями в силу своїх захворювань, є з чим порівняти. Зокрема для мене фаховість і повага лікаря до пацієнта - це коли лікар перш ніж проводити інвазивну процедуру миє руки, одягає рукавички, бере ендоскоп і відповідно проводить процедуру. Варіант, коли лікар в рукавичках поторкався чого хотів, а потім проводить у цих рукавичках процедуру для мене не є нормою. Коли я спитала, у нього за це він аргументував, ну я ж їм брудні яблука, то не страшно, і почав проводити процедуру. Потім він, дивлячись на медсестру, саркастично зауважив, що "Це в мене вже друга така", наче мене вже й не було в приміщенні. Його , мабуть, образило, моє зауваження, але, що поганого в тому, якщо я як пацієнтка, яка прийшла у платну лікарню за якісним обслуговуванням, хочу, щоб мені не пхали до до рота "брудні яблука", якщо я звикла їх мити. Я свідома того, що ця процедура проводиться не в стерильних печатках, і що це ок, але навіть, якщо вони не стерильні, є різниця між чистими печатками з коробки і печатками, якими торкались вимикача світла, обмацаного різними людей і не факт, що митими руками. Це просто щонайменше неприємно.
Лікар не знає в якому стані мій імунітет, під впливом ліків, що приймаю у зв'язку з складним хронічним захворюванням, про яке я йому сказала. То запитання навіщо піддавати мій організм "додатком випробуванням" і чому так складно поводити себе з турботою про пацієнта у всіх аспектах. Я обираю приватні лікарні з надією, що там ставитимуться до пацієнтів з повагою та емпатичністю, а не щоб полежати на новенькій кушетці. В зворотному випадку, я б і в держ лікарні безкоштовно отримала подібну процедуру з тим ставленням, яке отримала сьогодні: коли виходиш з кабінету "недолюдиною".
Фаховість Павлик Ю.Г. оцінювати не буду, у нього довгий список заслуг, розписаний на сайті лікарні, мабуть, багато, що з того правда, з рештою засунути і висунути ендоскоп він зумів. А те, що бонусом
нагодував "брудними яблуками", яких я не просила, то вже поза його кваліфікацією, ініціатива суто людська. Вдруге до нього не прийду. У клініку також наврядчи.
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за вибір нашої клініки та діалог зі Службою контролю якості. Для нас важливий зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Зазначаємо, що перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Безумовно, важливими є взаєморозуміння та комфорт у спілкуванні між лікарем та пацієнтом. Нам прикро, що під час прийому не відбувся контакт з лікарем на психологічному рівні. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Щиро вдячна за проведення процедури колоноскопії та езофагогастродуоденоскопії лікарю Яковець Олегу Петровичу. Доброзичливість, професіоналізм, детальне роз'яснення паціенту, ну одним словом, ти розумієш, що в надійних руках. Окрема подяка лікарю-анастезіологу Савка Василю Володимировичу, завдяки йому легко увійшла і вийшла з наркозу, ніби нічого не було насправді. Дуже приємно , що такі люди є в нашій медицині. Клініка однозначно не прогадала з вибором цих працівників. Велике людське СПАСИБІ.
Доброго дня, Олесю. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу наших лікарів. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до фахівців. Завжди раді вітати у клініці та готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Запишіться до діагноста «ОН Клінік» в Україні
Консультація лікарів в «ОН Клінік Ужгород»
Адреса: Ужгород, вул. Д. Богуславського, 4
ОН Клінік Ужгород
Приймаємо: Пн - Пт: 08:00 - 20:00;, Сб - Нд: 9:00 - 17:00
Запис по телефону:
0 800 30 77 33
Цілодобово.
- По мапі