Приємно вражений від професійного обслуговування, рекомемнндую❤️!
Доброго дня, Віталію. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Здаю кров у вашій клініці і радію, що з моїх паршивих вен неможливо взяти нічого, медсестра Вікторія справляється з ними за раз...ДЯКУЮ
Доброго дня. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви цінуєте високий професійний рівень нашого фахівця. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сьогодні вперше побувала в ОН Клінік Одеса на вул. М. Арнаутській — і хочу щиро подякувати команді, а особливо медичній сестрі пані Вікторії, яка брала в мене кров на аналіз.Для багатьох медиків це справжнє випробування, адже в мене дуже «важкі» вени. Але Вікторія з першої хвилини заспокоїла, діяла професійно та з великою увагою. Все пройшло швидко, легко й абсолютно безболісно. Я навіть не встигла нічого відчути — а все вже було зроблено! Щиро вражена її чуйністю, обережністю та високим професіоналізмом. Щиро дякую за такий підхід і людяне ставлення. Побільше б таких спеціалістів!Бажаю пані Вікторії та всій команді клініки міцного здоров’я, професійних успіхів, вдячних пацієнтів і тільки світлих днів! Ви робите дуже важливу справу. 💙
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук на адресу нашої команди фахівців. Нам приємні Ваші щирі, теплі слова. Ми вдячні, що Ви публічно висловили подяку та поділилися досвідом звернення до нашої клініки та спеціаліста. Будемо раді вітати на профілактичних візитах та завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я В ШОЦІ!
Приємно здивована тим, як пройшов мій досвід здачі аналізів в ОН клінік. Такої безболісної процедури з взяття крові у мене ще не було ніколи в житті 😁 Я взагалі не зрозуміла, що мені там щось вкололи 😄
Дуже професійно! Віддячте лаборанту бонусом, будь ласка ☺️
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за позитивний відгук. Ми щиро вдячні, що Ви публічно висловили свою думку та поділилися позитивним досвідом звернення до нашої клініки. Завжди раді вітати та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня, Олегу. Дякуємо за позитивний відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день. Хочу подякувати медсестрі кабінету забору крові Олені за прекрасно виконану роботу. Забір крові пройшов швидко і безболісно, а дівчина уважна і позитивна.
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що Ви виказали публічну подяку на адресу нашого фахівця. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я сьогодні здавала кров общ. ан крові + білок, дуже вдячна Бойко Аліні за її роботу, яка з першого разу взяла кров з тонкої вени. Вдячна їй дуже, бажаю їй здоровʼя, мирного неба, таких як Аліна, нужно цінить і берегти. Дай Боже їй всього найкращого.
Доброго дня, Валентино. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу нашого фахівця. Ми цінуємо Вашу думку. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже поганий сервіс. Записаний був на 10:00 на аналізи. Приїхав заздалегідь, так як рекомендують. Довгий час ніхто не звертався до мене і не вибачався, що я очікую уже 10 хвилин, 20 хвилин, 30 хвилин. Підійшов до ресепціі і запитав чи не забули про мене. Дівчина зателефонувала лікарю і запитала чи є у неї пацієнт (чому вона про це не знає?). Сказали почекати ще, через 2-3 хвилини мене запросили. Я звернувся до гарячої лінії, щоб повідомити про це. Сьогодні мені зателефонували і в непрямій формі звинуватили, що я сказав неправду і мене запросили о 10:12 насправді і це перевірили. Я був шокований- мені вистачило б пояснення і вибачення, але отримав ще й звинувачення. Я перевірив час оплати і сказав, що оплатив за послугу о 10:42, на що знову почув якісь виправдання, що мій банк некоректно вказав час. Щойно я перевірив час дзвінка, який я робив перед тим, як мене запросили -і це було о 10:34. Яким чином я уже був на прийомі о 10:12 не відомо. Сервіс бажає бути кращим як зі сторони ресепціі так і гарячої лінії.
Доброго дня, Олександре. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалося неприємне враження та Ви відчули дискомфорт під час звернення до клініки. Нашим пріоритетом є комфорт пацієнтів на усіх етапах надання медичних послуг. Персонал клініки постійно працює над покращенням якості сервісу. Ми цінуємо час наших пацієнтів. Перепрошуємо за дану ситуацію. Бажаємо Вам здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я, здавала аналізи, а результати самі не надсилають, потрібно телефонувати і нагадувати, це незручно, дуже прикро
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Результати аналізів надіслано Вам на пошту. Перепрошуємо за ситуацію та вдячні за розуміння. Сподіваємося на подальшу співпрацю. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Здавав кров на аналіз. Неймовірні відчуття! Здавав кров до цього багато разів, така сама процедура і жодного разу так боляче не було. Мало того, що сам процес для мене є дуже неприємним, так до цього додався ще досить неслабкий і тривалий біль, тому що медсестра все робила поволі, і плюс до того біль залишився ще на пару годин після взяття аналізу. Не питав імені медсестри, просто вирішив, що більше там аналізи не здаватиму.
Доброго дня, Ігоре. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо відзначити, що діагностичні процедури та маніпуляції з низки причин є неприємними для пацієнта. На жаль, дискомфортні відчуття під час процедури венепункції у медичній практиці не рідкість, виключити які повною мірою неможливо. У будь-якому випадку, просимо вибачення. Завжди готові допомогти у разі потреби та бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Запишіться до медичної сестри «ОН Клінік» в Україні
Консультація лікарів в «ОН Клінік Одеса»
Адреса: Одеса, вул. Мала Арнаутська, 56
ОН Клінік Одеса (Центр)
Приймаємо: Пн - Пт: 8:30 - 19:30, Сб: 9:00 - 17:00, Нд: 9:00 - 14:00
Запис по телефону:
0 800 30 17 30
Цiлодобово.
- По мапі
- Аеропанорама