Пришел с конкретным перечнем анализов. Врач предложил сдать более широкий спектр. Также во время общения с врачом обсуждали режим питания. Врач посоветовал получать больше белка из яиц куриных, а именно есть по 5-6 шт в день. После следования совету врача 1 неделю, сорвал поджелудочную железу. Также врач предложил дорогое лечение по урологии не дав гарантий.
Рекомендации по конкретному врачу: быть предельно осторожным и получать альтернативное мнение
Доброго дня, Людмило. Дякуємо за відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня, Ігорю. Дякуємо за позитивний відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар від Бога, і цим все сказано
Доброго дня, Ганно Степанівно. Дякуємо за відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Після кожного візиту в клініку, залишаюсь задоволеним роботою персоналу, їхньою ввічливістю та рекомендацією спеціалістів. Найкраща клініка де мені доводилось робити обстеження та лікуватися. Процедури та обстеження роблять на вищому рівні, з розумінням та повагою відносяться до пацієнтів, що максимально робить комфортним кожен візит. Щиро дякую за такий сервіс ❤️
Доброго дня, Вадиме. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук на адресу нашої команди фахівців. Цінуємо Вашу думку. Наші пріоритети - це якісний сервіс, кваліфікована медична допомога та комфорт пацієнтів на усіх етапах надання послуг. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була у гінеколога Войхевич Анастасії - дуже приємна лікарка, багато та доступно пояснювала, ознайомилась з моїми хронічними захворюваннями (не кожен лікар це робить) , з усіма аналізами. Сам огляд був найшвидшим у моєму житті (в мене доволі болісний цей процес), тому я ціную, що пані Анастасія намагалася зробити усе якомога швидше та безболісніше і я вдячна їй за це.
Порівнюючи з іншими лікарями цього профілю є одна доволі велика різниця - вона не пообіцяла вилікувати мій біль при огляді/статевому акті (а ці обіцянки я слухаю вже років 10... ) Також вона перша хто пояснив мені, чому цей біль в принципі є! Також вона підсказала як я можу полегшити це і я сподіваюсь що це дійсно допоможе.
Дякую.
П.с. дуже дивно, що на третьому поверсі клініки немає вішака для сумок, я сподіваюсь цей момент виправлять.
Доброго дня, Оксано. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам приємно, що Ви публічно поділилися досвідом звернення до фахівця. Для нас важливо знати, що Вам сподобалося спілкування з нашим лікарем Войхевич Анастасією Анатоліївною та Ви залишилися задоволені консультацією. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Був на прийомі у лікаря Лісова А.М. Отримав відповідь на поставлені питання, все було зрозуміло. Спілкування комфортне. Призначені процедури та лікування мене цілком влаштували. Прийомом задоволений. Стан здоровʼя набагато покращився.
Доброго дня, Павле. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Вам сподобалося спілкування з нашим лікарем Лисовим Андрієм Михайловичем та Ви залишилися задоволені результатом звернення до фахівця. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар уролог Лісов, просто «Коновалов», під час діагностики простати, пошкодив задній прохід, так що я не міг сидіти 4 дні, і плюс до цього ще й кровоточило. Після діагностики простати, нічого не сказав, відправив на аналізи! Не акуратний і непрофесійний типу «лікар»!!!! Нікому не раджу цього працівника, «лікарем» його назвати складно!!! Була б оцінка -5, я б її поставив!!!!!
Доброго дня, Олександре. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості і висловлену думку. Нам дуже шкода, що сталась така ситуація і звернення до клініки було дискомфортним для Вас. Хочемо зазначити, що рутинні профільні огляди проводяться лікарями стандартно, проте такі реакції у пацієнтів можуть бути за наявності певних патологічних змін. Завжди готові допомогти, сподіваємось на продовження співпраці з Вами і міцного здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Запишіться до уролога «ОН Клінік» в Україні
Консультація лікарів в «ОН Клінік Миколаїв»
Адреса: Миколаїв, вул. Велика Морська, 74/3
ОН Клінік Миколаїв
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 19:30, Сб - Нд: 8:00 - 18:00
Запис по телефону:
0 800 30 17 33
Цiлодобово.
- По мапі
- Аеропанорама