...
Юлія
Миколаїв, 11.06.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Записалась онлайн на прийом до гінеколога ( консультація ) ( в коментарях вказувала ) 06.06.25
07.06.25 на 15:10 був запис , в 14:47 (48) я була вже на першому поверсі в адміністратора, відмітились та пішла оплачувати 550 грн в касу , оплатила і піднаялась на третій поверх , там адміністратор уточнила , я сіла чекати , бачу що вже 15:10 , запросили іншого пацієнта , 15:20, теж саме , 15:30 я вже перепитую у адміністратора коли мене приймуть , і мені кажуть : « ви запізнились , вас запис відмінили «
Я в щоці , що це за прикол ? Я сиджу в онклінік з 14:47 і мені кажуть що я запізнююсь, як ? Я там сиділа , витратила свій час , навіщо ? Щоб почути що мій запис хтось відмінив ? Як так вийшло ? Альтернативу мені не запропонували, виділити на консультацію час не змогли , я вийшла з цієї кліники не задоволена , це мʼяко сказано , я просто в шоці як таке могло статися , я не розумію , я вважаю що мій час просто вкрали , я там просто просиділа незрозуміло для чого , і скільки б я ще сиділа , якщо сама не підійшла до адміністрації, це шок і не повага до пацієнтів
Валентина
Миколаїв, 07.06.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Валентино. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Комфорт для наших пацієнтів при зверненні до клініки - це одна із першочергових задач, тому перепрошуємо за незручність. В даному випадку з персоналом опрацьовано ситуацію в повному обсязі. Сподіваємось на продовження співпраці з Вами, завжди будемо готові допомогти у разі необхідності, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Рекомендую. Тільки зробили знімок, одразу ж отримали результат. Лікар вічливо відповіла на всі питання.
Лара
Миколаїв, 06.06.2025
Кудінова Вікторія Вікторівна, нарешті я знайшла свого лікаря! Компетентна, людяна і доброзичлива! Завдяки цьому лікарю відчуваєш впевненість і спокій! Дякую Вам за Вашу працю!
Оксана
Миколаїв, 03.06.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Оксано. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова на адресу нашого лікаря Кудінової Вікторії Вікторівни. Нам приємно, що Ви особливо відзначили високий професійний рівень фахівця. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була у лікаря Войхевич Анастасія Анатоліївна. Дуже приємна лікар. Все доступно пояснила. Дякую
Яна
Миколаїв, 29.05.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Яно. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Войхевич Анастасії Анатоліївни. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочеться відмітити лікаря Разборську Оксану Миколаївну! Це лікар з великої букви, людина, яка любить свою роботу, вперше потрапила до неї у важкий період свого життя, коли мені в 21 рік всі лікарі ставили невтішний діагноз, і саме вона стала тією людиною, яка не просто не здалася, а взялася мене рятувати з такою впевненістю, людяністю та професіоналізмом , що я їй довірилась! Кожне слово- з турботою, кожне рішення- виражене, з урахуванням мого стану і переживань.І головне- вона зробила те, чого інші боялись. Завдяки їй, я сьогодні маю змогу радіти кожному дню, я дуже вдячна, що зустріла на своєму шляху таку людину! Якщо ви шукаєте професійного та талановитого лікаря, і в деякому сенсі подругу- то вам до Оксани Миколаївни! З повагою і вдячністю, Олена Сергіївна
Олена
Миколаїв, 23.05.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Олено. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що Ви публічно висловили щиру подяку на адресу нашого лікаря Разборської Оксани Миколаївни та поділилися досвідом звернення до фахівця. Для нас важливо знати, що з допомогою нашого спеціаліста Вам вдалося вирішити проблему зі здоров'ям та Ви залишилися задоволені результатом лікування. Будемо раді вітати на профілактичних візитах та завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Також хочу додати,що окрім закривання дитині носика ,щоб він не дихав ним і відкрив ротик Воробйова Л.Е стискала щоки і давила на щелепу з такою силою ,що за 6 годин після прийому сліди від її пальців досі є. Ніколи не ходіть з дітьми до такого лікаря!!!
Анна
Миколаїв, 22.05.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Анно. Дякуємо за вибір клініки і висловлену думку. Ми шкодуємо, якщо у Вас склалось таке враження і перепрошуємо, якщо відчули дискомфорт. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Зазначаємо, що лікар на первинному прийомі проводить профільний огляд і на підставі об'єктивних клінічних даних рекомендує пацієнту подальшу тактику. Пацієнти на свій розсуд можуть погоджуватися або ні з рекомендаціями лікаря. Зичимо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Вальковська Марія Григорівна
Це лікар з великої літери!
Людина своєї справи!
Познайомилася з Марією Григорівною рік тому, сьогодні була на черговому прийомі, і звісно дуже задоволена, інакше у цього лікаря в кабінеті бути не може! Марія Григорівна це ЖІНОЧА ФЕЯ!☝️🥰
Олеся
Миколаїв, 22.05.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Олесю. Щиро дякуємо за позитивний відгук та теплі слова. Ми раді знати, що Вам подобається спілкування з нашим лікарем Вальковською Марією Григоріївною. Цінуємо Вашу думку. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я хотіла б написати відгук про те який у мене був прийом гінеколога.
Кудінова Вікторія Вікторівна, це був мій найгірший досвід, вона поводилася так, наче я прийшла до неї додому, зверталася на «ти», фрази «що це таке, тебе треба лягати в стаціонар», «ну коротше будемо дивитися, що там у тебе, нічого не зрозуміло» або «ти взагалі скільки разів життя в гінеколога була?», а я ходжу доволі таки часто, бо в мене гормональний збій, я їй відповіла достатньо.
Мені сказали, що в мене прорвала кіста, вона розмовляла зі мною грубо, я вшилася з таким жахливим почуттям від неї, вона мені виписала лікування, щодо якого нічого не пояснила. Я нормально не могла спати після її огляду, я почала переживати, що в мене прорвала кіста, і на наступний день записалася до більш кваліфікованого гінеколога, який мене ввічливо оглянув, все мені пояснив, нормально та грамотно зі мною спілкувався, і ніякого прориву кісти в мене не було. Я обирала вашу клініку тому що робила у вас рентген, були всі ввічливі та привітні, так само я ходжу до вашого психіатра, теж чудова лікарка, дівчатка на вході завжди привітні та я готова була платити 2000 гривень за прийом гінеколога (за мазок, узд та прийом), але я і чекаю на нормальну консультацію лікаря. Вибачте, але я в ОН клінік більше по гінекології ні ногою . Можливо у вас і є хороші і гідні гінекологи, але у мене, на жаль, такий досвід, Всього доброго 😔
Єлизавета
Миколаїв, 16.05.2025
Показати відповідь
Добрий день, Єлізавето. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контролю якості. Нам прикро, що у Вас склалась така думка і перепрошуємо за дискомфорт, якщо Ви відчули його при візиті до клініки. У нас працюють кваліфіковані спеціалісти і ми слідкуємо, щоб нашим пацієнтам було комфортно відвідувати клініку. Подобається лікар або ні - оцінка доволі суб'єктивна, в клініці завжди є можливість змінити лікаря, кожне відділення представлене кількома спеціалістами. Сподіваємось на продовження співпраці, міцного здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Софія
Миколаїв, 10.05.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Норма, загалом
Антон
Миколаїв, 10.05.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Антоне. Дякуємо за відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже вдячна лікарю Стремедловській Анастасії Олександрівні за її професіоналізм. Анастасія Олександрівна дуже приємна і уважна, все доступно пояснила ,дала відповіді на всі питання і призначила вірне лікування. Дуже тішить , що ще є такі лікарі які дійсно лікують. Мої найщиріші рекомендації!
Анастасія
Миколаїв, 07.05.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Анастасіє. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що Ви публічно висловили щиру подяку на адресу нашого лікаря Стремедловської Анастасії Олександрівни та поділилися своїм досвідом звернення до фахівця. Ми раді знати, що Вам сподобалося спілкування зі спеціалістом. Вдячні за рекомендації. Завжди раді вітати та готові допомогти, у разі необхідності. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Консультація лікарів в «ОН Клінік Миколаїв»
Адреса: Миколаїв, вул. Велика Морська, 74/3
ОН Клінік Миколаїв
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 19:30, Сб - Нд: 8:00 - 18:00
Запис по телефону:
0 800 30 17 33
Цiлодобово.
- По мапі
- Аеропанорама