Відгуки ОН Клінік Миколаїв

Много раз обращался в онклиник Николаев,всегда был доволен результатом.Но после приема у хирурга Кухарик мне не хочется туда больше обращатся.как спецыалиста не рекомендую. по крайней мере мне он не помог к сожалению.
Артем
Миколаїв, 22.09.2022
Оцінка:
Дуже задоволена прийомом. Позитивно, з посмішкою та поясненнями, жодного дискомфорту як фізично, так і психологічно. Всім рекомендую цього фахівця.
Юлія
Миколаїв, 02.07.2022
Оцінка:
Очень довольна приемом. Никаких нареканий - Дарья Николаевна внимательная и обходительная, не позволяет себе лишних замечаний, не прописывает лечение пока не убедиться в диагнозе, осмотр прошёл безболезненно что удаётся не многим. Получила развёрнутые и понятные ответы на все мои вопросы, также были учтены особенности семейной истории болезни. С моей проблемой справилась на все 100 процентов. А ее фраза «рак не болит» хоть и может показаться суровой, но убедила меня серьезно относится к своевременным походам к врачу. Рекомендую всем найти такого врача.
Юлия
Миколаїв, 02.07.2022
Оцінка:
Мала нещастя відвідати лікаря Розбірську Оксану Миколаївну. Окрім недоречних жартів та питань, мені прописали препарат «від усього» при тому, що жодних результатів аналізів на момент прийому не було. У препараті 2 антибіотика, протигрибковий та стероїдний гормон. Не маючи діагнозу прийом такого препарату може сильно нашкодити. Також огляд був максимально болючим, за весь досвід відвідування гінекологів ніколи такого не було. У висновку лікаря: у розділі скарги – ниючі болі (про які я ні слова не говорила), діагноз – гормональна контрацепція (це що за діагноз такий? При тому що лікар казав мені, що виявила дисплазію, але у виписці про це ні слова). Прийомом максимально не задоволена. Сподіваюся, що цей відгук допоможе іншим пацієнтам уникнути такого досвіду. P.s. До цього скористалася послугами іншого гінеколога Он-клінік - Кучер Дарії Миколаївни. Залишилась дуже задоволена Дарія Миколаївна професіонал своєї справи. Дуже шкода, що зараз до неї не можна потрапити.
Юлія
Миколаїв, 02.07.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Вітаємо, Юліє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка. Нами перевірена інформація та зазначаємо, що тактика ведення пацієнта визначається на підставі об'єктивних клінічних даних на день огляду. На період дообстеження лікар має право за необхідності призначати симптоматичну терапію, що і було виконано. Пацієнт на свій розсуд може погоджуватись або ні з професійною думкою лікаря. Більш детальну інформацію Вам було озвучено у телефонному режимі. Сподіваємось на продовження співпраці, завжди готові допомогти в разі необхідності.
Служба контролю якості ОН Клінік
Проходила рентген в ОН Клінік у Подопригори Дмитра Вікторовича. Залишилась дуже задоволена, якістю обладнання, та обслуговуванням. Дякую!
Олена
Миколаїв, 23.02.2022
Оцінка:
У травні 2021 року відвідав ОН Клінік відділення проктології, був на прийомі у проктолога Кухаріка В. П. Оглядом дуже задоволений! Лікар дуже уважно вислухав, провів огляд, поставив діагноз. За моєї проблеми потрібна була операція. Операцію було проведено безболісно, ​​на професійному рівні. Подальші відвідування після лікування були безкоштовними, все входило у вартість операції. Лікування лікар провів на професійному рівні, нічого зайвого не призначав. Лікарю Кухарику В. П., дякую! Чудовий фахівець! Не вперше відвідую ОН Клінік, обслуговування завжди на найвищому рівні!
В'ячеслав
Миколаїв, 23.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, В'ячеслав. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Нам приємно, що Ви залишилися задоволені якістю наданої медичної допомоги та високо відзначили професіоналізм нашого лікаря. Ми раді, що з допомогою нашого фахівця Вам вдалось вирішити проблему, яка турбувала. Щиро зичимо здоров'я, миру та добра.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня мало того ,що в лабораторії мені не зробили той аналіз ,який я їм назвала,це на пролактин .Що дуже прикро ,я чекала цей аналіз ,а його немає.І ще мені не сподобалося у Вас УЗИ ,чому мене приймав в кабінеті тільки один лікар він і писав він і робив заключення, я знаю що проходила завжди Узи один лікар дивиться а інший вже друкує інформацію.Щитовидну залозу взагалі глянув пару хвилин,що це за огляд.А колия я прийшла с таким УЗі до лікаря ,то він взагалі здивувався і сказав що дуже мало написано і зроблено!!!Тому Узі я в вашій клініці також незадоволена!!!Надіюсь Ви покращете свою роботу в клініці!!!
Олена
Миколаїв, 23.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Дякуємо за вибір нашої клініки та діалог зі Службою контролю якості. В нашій клініці проводяться діагностичні процедури та видається бланк заключення яке відповідає всім вимогам. Конкретних претензій чого саме не вистачає у нашому заключенні ми не отримали. Приносимо вибачення за дискомфорт при оформленні аналізів. Ми завжди на зв'язку з нашими пацієнтами та готові допомогти за будь-яких умов. Бажаємо добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у лікаря трихолога Борзенко В. С. Дуже хороший лікар, уважний, компетентний. Дуже задоволена, що потрапила до нього на прийом. Завдяки його уважності і серойзному ставленні до своєй робити були виявлені проблеми в моєму організмі про які я і не здогадувалася. Велике дякую Вам лікарю!
Елена
Миколаїв, 23.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Щиро вдячні Вам за довіру та добрі слова на адресу нашого лікаря. Міцного здоров'я всім та неодмінно миру.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Ірина
Миколаїв, 11.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
На рецепшені сидять не дуже обізнані дівчатка. Хворію 6й день, прийшла здати тест на ковід, мені сказали здати звичайний, 15-хвилинний. Зробила. Прийшла до них на рентген, там сказали, що я не той тест зробила. Треба було робити плр, що робиться добу. Знову ж таки пішла до дівчаток на рецепшн, уточнювати, вони мені знову сказали, що немає жодної різниці, все вони мені правильно призначили. Дуже не задоволена, звернулася за допомогою в хорошу клініку, і, як виявилося, не все так добре. 300грн.просто в нікуди.
Наталія
Миколаїв, 11.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за вибір нашої клініки та діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалося неприємне враження від звернення до нашого медичного центру. Щоб уникнути непорозумінь, попередньо бажано звертатися до лікуючого лікаря, який визначає необхідний вид дослідження. Ми проаналізували ситуацію та зазначаємо, що за офіційною інформацією МОЗ України експрес-тест на антиген може бути використано з метою виявлення коронавірусної інфекції. Нам приємно, що наші усні пояснення були прийняті та зрозумілі. Сподіваємось на подальшу співпрацю, бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Робила рентген грудної порожнини 06.02.2022. Апаратура супер, дівчатка всі привітні АЛЕ !!!!!!!!!! Розшифровка знімка це щось незвичайне. Лікар «не помітив» сильний бронхіт, зробивши опис, що я цілком здорова!!!!!!!! Добре хоч знімок роздрукувати додумалася і за кілька днів показала лікарю. Зрештою, через некомпетентність лікаря він клінік втрачений пристойний час. Наслідок чого мені ще належить усувати!!!!! Питання: а якби це був знімок дитині з такими результатами, а якби зараз у мене були сильні погіршення!!!!!!!????? Вважаю лікаря некомпетентним !!!!! Не вмієте робити розшифровку, не беріться. Робіть тільки знімок і все! Ставлю таку низьку оцінку саме через некомпетентність лікаря!!!!! І прошу керівництво вжити заходів !!!!!!!
Вероніка
Миколаїв, 10.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Вероніка. Дякуємо за вибір нашої клініки та діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас виникли сумніви щодо компетентності нашого лікаря. Результати діагностики були повторно переглянуті нашими провідними фахівцями рентгенологами. Коректність виданого заключення підтверджуємо, опис відповідає даним рентгенологічної картини, зафіксованої на знімку. Зазначаємо, що кліничний діагноз встановлює лікуючий лікар, який враховує скарги пацієнта, данні фізикального обстеження та проводить комплексну оцінку стану здоров'я відповідно до усіх об'єктивних клінічних даних. Рентгенологічне дослідження є додатковим методом діагностики. Бажаємо міцного здоров'я. Завжди раді допомогти.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар Лисов. 10 хв на прийом. 09.02. о 14.00. УЗД йому не інформативно, аналіз навіть не подивився. Послухав скарги – виписав направлення на КТ у Дубки (ну так, він там працює). Був хворий на прийомі. Написав висновок безграмотно. Призначення – пустушка Дуже поганий лікар, не раджу. Шкода.
Наталія
Миколаїв, 09.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Наталіє. Шкодуємо, що у Вас склалось таке враження від прийому лікаря. Ми проаналізували медичну інформацію за Вашою амбулаторною карткою та хочемо зазначити, що в данному випадку запропонована тактика по додатковому обстеженню необхідна в рамках визначення обсягу патологічного процессу. На період обстеження лікар може призначати симптоматичну терапію, яка за необхідності коригується після отримання результатів всіх обстежень. Зазвичай, пацієнти можуть обирати для проведення діагностики будь-який зручний для себе заклад. Для отримання більш детальної інформації можна звертатись до Служби контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00), буде раді допомогти.
Служба контролю якості ОН Клінік

Адреса: Миколаїв, вул. Велика Морська, 74/3

ОН Клінік Миколаїв
Приймаємо: Пн - Сб: 9:00 - 18:00
Запис по телефону: 0 30 77 33 Цiлодобово.
  • По мапі
  • Аеропанорама