Logo
0 800 30 11 77

Відгуки про лікарів-гематологів ОН Клінік

Перше що це спасибі, бо лікування мені призначили і я вже почала приймати таблетки. Єдине, що незрозуміло, так це те, що я надіслала всі аналізи і пішла до тераревта. Тераревт все розповіла, виписала лікування виходячи з аналізів і направила до гематолога. Гематолог подивилася і сказала все те ж саме і призначила практично те ж саме. Не розумію навіщо я оплатила прийом у 2х лікарів?
Наталія
Харків, 18.07.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка. Зазначаємо, що в залежності від встановленого попереднього діагнозу, відповідно до протоколів МОЗ України, остаточний діагноз встановлює профільний спеціаліст. Фахівець призначає відповідне лікування, проводить динамічне спостереження за станом здоров'я пацієнта та корегує терапію за необхідності. Більш детальну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Завжди готові допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Боброва Владислава Максимівна не компетентний лікар. З дуже високим рівнем феритину, не припустила гематохромотоз, не призначила додаткові аналізи заліза!! Натомість відправила до інших фахівців! Я втратила час, щоб раніше розпочати лікування.
Аліна
Харків, 09.06.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Аліно. Для нас важливий кожен пацієнт, наш пріоритет це якісне надання послуг. Зазначаємо, якщо пацієнт був у клініці тривалий час тому і по факту візиту звернень та зауважень не було, то об'єктивно оцінити хід подій немає можливості. Завжди акцентуємо нашим пацієнтам у разі виникнення будь-яких питань щодо якості обслуговування в наших клініках - необхідно негайно звертатись до Служби контролю якості за номером 0800 50 71 70 (з 10:00 до 17:00). Ми з радістю допоможемо розібратися у ситуації. На все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Протягом 7 років є клієнтом ОН Клінік. 18/10/21 Звернувся до гематолога Бобрової В. М. Вона призначила низку аналізів та досліджень. Результат цих досліджень готовий до 1/11/21. Тривалих переговорів з диспетчерами, щодо оперативної розшифровки аналізів лікарем, результатів не дали. Найближчу онлайн консультацію було запропоновано на 15/11/21. За допомогою тривалих та стомлюючих переговорів, я досяг перенесення на 8/11/12. Оплату онлайн консультації здійснено. Виникла комунікативна складність при спілкуванні з лікарем, напевно з вини диспетчерів, хоч вони посилалися на керівництво. Хотілося б розуміти, хто візьме на себе відповідальність, якщо мій випадок буде, вимагати більш оперативного прийняття рішень, ніж очікування протягом тижня. Телефонна консультація протягом 10 хвилин могла б вирішити цю проблему.
Григорій
Харків, 01.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Григорію. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо відзначити, що всі послуги в клініці надаються за попереднім записом, у тому числі прийом спеціалістів. Оператори при записі на прийом можуть запропонувати найближче вільне вікно для запису з наявних. У нас немає можливості пропонувати прийоми або онлайн консультації поза робочим часом лікаря. У нашій клініці надається амбулаторно-поліклінічна допомога, у разі виникнення екстрених ситуацій зі здоров'ям у пацієнта необхідно звертатися у швидку допомогу. Бажаємо здоров'я та гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.