Відгук від Григорій 01.11.2021

Протягом 7 років є клієнтом ОН Клінік. 18/10/21 Звернувся до гематолога Бобрової В. М. Вона призначила низку аналізів та досліджень. Результат цих досліджень готовий до 1/11/21. Тривалих переговорів з диспетчерами, щодо оперативної розшифровки аналізів лікарем, результатів не дали. Найближчу онлайн консультацію було запропоновано на 15/11/21. За допомогою тривалих та стомлюючих переговорів, я досяг перенесення на 8/11/12. Оплату онлайн консультації здійснено. Виникла комунікативна складність при спілкуванні з лікарем, напевно з вини диспетчерів, хоч вони посилалися на керівництво. Хотілося б розуміти, хто візьме на себе відповідальність, якщо мій випадок буде, вимагати більш оперативного прийняття рішень, ніж очікування протягом тижня. Телефонна консультація протягом 10 хвилин могла б вирішити цю проблему.
Григорій
Харків, 01.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Григорію. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо відзначити, що всі послуги в клініці надаються за попереднім записом, у тому числі прийом спеціалістів. Оператори при записі на прийом можуть запропонувати найближче вільне вікно для запису з наявних. У нас немає можливості пропонувати прийоми або онлайн консультації поза робочим часом лікаря. У нашій клініці надається амбулаторно-поліклінічна допомога, у разі виникнення екстрених ситуацій зі здоров'ям у пацієнта необхідно звертатися у швидку допомогу. Бажаємо здоров'я та гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік