Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня, Олександре. Дякуємо за відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Прийшов з конкретним переліком аналізів. Лікар запропонував здати більш широкий спектр. Також під час спілкування з лікарем обговорювали режим харчування. Лікар порадив отримувати більше білка з курячих яєць, а саме їсти по 5-6 штук на день. Після дотримання поради лікаря протягом 1 тижня, зірвав підшлункову залозу. Також лікар запропонував дороге лікування з урології, не давши гарантій.
Рекомендації щодо конкретного лікаря: бути гранично обережним і отримувати альтернативну думку
Доброго дня, Вікторе. Дякуємо за вибір клініки і висловлену думку. Шкодуємо, що у Вас склалося таке враження. Зазначаємо, що під час консультації лікар проводить профільний огляд, збір даних анамнезу життя та хвороби, визначає наявність об'єктивних клінічних даних на користь того чи іншого патологічного стану та надає відповідні рекомендації щодо подальшої тактики лікувально-діагностичних дій відповідно до стану здоров'я на момент звернення. За висновком консультації пацієнт отримує консультативне заключення. Завжди готові допомогти, бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня, Людмило. Дякуємо за відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня, Ігорю. Дякуємо за позитивний відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар від Бога, і цим все сказано
Доброго дня, Ганно Степанівно. Дякуємо за відгук. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Після кожного візиту в клініку, залишаюсь задоволеним роботою персоналу, їхньою ввічливістю та рекомендацією спеціалістів. Найкраща клініка де мені доводилось робити обстеження та лікуватися. Процедури та обстеження роблять на вищому рівні, з розумінням та повагою відносяться до пацієнтів, що максимально робить комфортним кожен візит. Щиро дякую за такий сервіс ❤️
Доброго дня, Вадиме. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук на адресу нашої команди фахівців. Цінуємо Вашу думку. Наші пріоритети - це якісний сервіс, кваліфікована медична допомога та комфорт пацієнтів на усіх етапах надання послуг. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була у гінеколога Войхевич Анастасії - дуже приємна лікарка, багато та доступно пояснювала, ознайомилась з моїми хронічними захворюваннями (не кожен лікар це робить) , з усіма аналізами. Сам огляд був найшвидшим у моєму житті (в мене доволі болісний цей процес), тому я ціную, що пані Анастасія намагалася зробити усе якомога швидше та безболісніше і я вдячна їй за це.
Порівнюючи з іншими лікарями цього профілю є одна доволі велика різниця - вона не пообіцяла вилікувати мій біль при огляді/статевому акті (а ці обіцянки я слухаю вже років 10... ) Також вона перша хто пояснив мені, чому цей біль в принципі є! Також вона підсказала як я можу полегшити це і я сподіваюсь що це дійсно допоможе.
Дякую.
П.с. дуже дивно, що на третьому поверсі клініки немає вішака для сумок, я сподіваюсь цей момент виправлять.
Доброго дня, Оксано. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам приємно, що Ви публічно поділилися досвідом звернення до фахівця. Для нас важливо знати, що Вам сподобалося спілкування з нашим лікарем Войхевич Анастасією Анатоліївною та Ви залишилися задоволені консультацією. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік