...
Simon
Миколаїв, 01.03.2023
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була з сином на прийомі у лікаря 25.01.2023. Лисов Андрій Михайлович: як лікар дуже уважний, справжній професіонал своєї справи, приємна і чуйна людина!
Svetlana
Миколаїв, 30.01.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Світлано. Дякуємо, що публічно поділились своєю думкою про звернення до нашої клініки. Нам приємно знати, що Ви задоволені якістю медичного обслуговування. Бажаємо здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Ірина
Миколаїв, 17.01.2023
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Відвідував уролога у серпні 2022р., загальну думку Наперсточники та нічого, що стосується медицини, за 10850 грн. видали, ліки, ,БАД, невідомого походження які не мають реєстрації та інструкції, навіть упаковки, розсипом, а також 10 сеансів масажу малої результативності, не рекомендую відвідувати цю організацію.
Юрій
Миколаїв, 11.10.2022
Показати відповідь
Доброго дня, Юрій. На жаль, ми не змогли зв'язатись з Вами телефоном - абонент не відповідає на дзвінки. Для отримання зворотнього зв'язку за Вашим відгуком можна звертатись в Службу контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). На все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Артем
Миколаїв, 22.09.2022
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня мало того ,що в лабораторії мені не зробили той аналіз ,який я їм назвала,це на пролактин .Що дуже прикро ,я чекала цей аналіз ,а його немає.І ще мені не сподобалося у Вас УЗИ ,чому мене приймав в кабінеті тільки один лікар він і писав він і робив заключення, я знаю що проходила завжди Узи один лікар дивиться а інший вже друкує інформацію.Щитовидну залозу взагалі глянув пару хвилин,що це за огляд.А колия я прийшла с таким УЗі до лікаря ,то він взагалі здивувався і сказав що дуже мало написано і зроблено!!!Тому Узі я в вашій клініці також незадоволена!!!Надіюсь Ви покращете свою роботу в клініці!!!
Олена
Миколаїв, 23.02.2022
Показати відповідь
Доброго дня, Олено. Дякуємо за вибір нашої клініки та діалог зі Службою контролю якості. В нашій клініці проводяться діагностичні процедури та видається бланк заключення яке відповідає всім вимогам. Конкретних претензій чого саме не вистачає у нашому заключенні ми не отримали. Приносимо вибачення за дискомфорт при оформленні аналізів. Ми завжди на зв'язку з нашими пацієнтами та готові допомогти за будь-яких умов. Бажаємо добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Ірина
Миколаїв, 11.02.2022
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар Лисов. 10 хв на прийом. 09.02. о 14.00. УЗД йому не інформативно, аналіз навіть не подивився. Послухав скарги – виписав направлення на КТ у Дубки (ну так, він там працює). Був хворий на прийомі. Написав висновок безграмотно. Призначення – пустушка Дуже поганий лікар, не раджу. Шкода.
Наталія
Миколаїв, 09.02.2022
Показати відповідь
Добрий день, Наталіє. Шкодуємо, що у Вас склалось таке враження від прийому лікаря. Ми проаналізували медичну інформацію за Вашою амбулаторною карткою та хочемо зазначити, що в данному випадку запропонована тактика по додатковому обстеженню необхідна в рамках визначення обсягу патологічного процессу. На період обстеження лікар може призначати симптоматичну терапію, яка за необхідності коригується після отримання результатів всіх обстежень. Зазвичай, пацієнти можуть обирати для проведення діагностики будь-який зручний для себе заклад. Для отримання більш детальної інформації можна звертатись до Служби контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00), буде раді допомогти.
Служба контролю якості ОН Клінік
Ось сиджу ввечері і агресивність розриває – як так керівництво компанії??? Чому мені не призначили лікування? Навіщо ви тримаєте в секреті список необхідного для мого лікування. Я просто не можу повірити, що це так! Чому ви так? Це я по Уролога якому ВИ -Керівництво заборонили лікувати Клінтов. Я в люті – для мене та моїх близьких ця клініка померла. Немає слів одні емоції
Євген
Миколаїв, 25.01.2022
Показати відповідь
Добрий день, Євгене. Дякуємо за вибір нашої клініки та діалог зі Службою контролю якості. Ми намагаємося надати пацієнтам якісний сервіс та найбільш оптимальні варіанти лікувально-діагностичної тактики в кожному випадку. Адже головна мета комплексного лікування – досягнення бажаного одужання. Клініка забезпечена всім необхідним обладнанням для надання якісного лікування, зокрема з використанням фізіопроцедур. В рамках курсу лікування всі наступні візити до лікаря проходять без оплати. Кожен пацієнт приймає рішення на власний розсуд підходять чи ні запропоновані послуги та його вартість. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Ось відвідав сьогодні уролога (Колянчков), після здачі всіх аналізів – доктор вищого рівня. І знаєте що за фактом у ПРАВИЛАХ ОН-Клінік – сказали потрібно 10 000 грн та призначимо лікування. Немає 10 000 грн. НІ лікування, нічого не призначимо - Це повний маразм. Ну як можна встановлювати такі правила, попереджайте клієнтів, що лікування не призначатимемо, поки не заплатите за нього САМЕ У НАС. У мене немає слів. За Доктора Колянчикова тільки Респект - він Розумничка!
Євген
Миколаїв, 25.01.2022
Показати відповідь
Добрий день, Євгене. Дякуємо за вибір нашої клініки та діалог зі Службою контролю якості. Ми намагаємося надати пацієнтам якісний сервіс та найбільш оптимальні варіанти лікувально-діагностичної тактики в кожному випадку. Адже головна мета комплексного лікування – досягнення бажаного одужання. Клініка забезпечена всім необхідним обладнанням для надання якісного лікування, зокрема з використанням фізіопроцедур. В рамках курсу лікування всі наступні візити до лікаря проходять без оплати. Кожен пацієнт приймає рішення на власний розсуд підходять чи ні запропоновані послуги та його вартість. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Ну ось вам ще один чоловік у кабінеті УЗД. Сказав що я не маю уретроцелії хоча я йому казав що рік тому її виявили. Довго не думаючи я побував у свого постійного Лікаря УЗД у клініці інституту сім'ї, щоб перевірити це. Як виявилося, уретроцелія нікуди не поділася і перебуває в колишніх розмірах.
Висновок один – Кабінет УЗД закритий для мене та для моїх знайомих.
Євген
Миколаїв, 15.01.2022
Показати відповідь
Добрий день, Євгене. Дякуємо за вибір нашої клініки та діалог зі Службою контролю якості. Ми намагаємося надати пацієнтам якісний сервіс та найбільш оптимальні варіанти лікувально-діагностичної тактики в кожному випадку. Адже головна мета комплексного лікування – досягнення бажаного одужання. Клініка забезпечена всім необхідним обладнанням для надання якісного лікування, зокрема з використанням фізіопроцедур. В рамках курсу лікування всі наступні візити до лікаря проходять без оплати. Кожен пацієнт приймає рішення на власний розсуд підходять чи ні запропоновані послуги та його вартість. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Абсолютно негативный отзыв хочу оставить о работе двух врачей-урологов Лысов Андрей Михайлович и Колянчиков Александр Юрьевич. Обратился к Лысову А.М из 10 минут приема у врача, доктор слушал не уважительно, без интереса и разговаривал по телефону с кем-то несколько минут. Я пытался объяснить, что были сильнейшие боли в боку и примеси крови в моче около недели, что я был вынужден срочно вернуться из командировки и сразу с поезда пришел в платную клинику за помощью квалифицированных специалистов. На что доктор постучал пальцами 2-3 секунды по моему левому боку и назначил анализы мочи, крови и спермы развёрнутые и дорогие около 2500 тысяч грн, а также посоветовал сделать КТ брюшной полости в Дубках за 2800грн (т.к доктор работал там раньше). Анализы мои "сеяли-веяли" 5 дней, доктор не посоветовал никаких обезболивающих и как мне жить эти 5 дней, если приступы опять повторятся. А они повторялись и меня спасали тем, что было дома и по советам знакомых, а не врача. Я сразу записался на следующий прием к Колянчикову А.Ю, т.к Лысов А.М не вызывает ни какого доверия, по анализам и УЗИ Колянчиков определил, что у меня запущенный простатит который надо лечить срочно, назначил лекарства и направил на КТ брюшной полости в БСМП (т.к доктор работал в БСМП и КТ в Дубках я не делал) на удивление КТ в БСМП стоит 1200 грн а не 2800грн., доктор дал мне телефон своего знакомого врача, который "дробит камни",я должен был к нему обратится, если на КТ будут камни. По словам Колянчикова А.Ю, когда решат вопрос с возможными камнями, я должен не откладывая прийти к нему на лечение "запущенного простатита". Я сделал КТ и через 3 часа ответ был готов, за это время у меня был сильнейший приступ боли и я поднялся в отделение урологи, где дежурный врач сказал, что у меня камень в мочетоке и необходимо делать срочно операцию, т.к камень имеет высокую плотность его нельзя дробить ультразвуком. Также он удивился количеству анализов, которые мне сделали в Онклиник, для того чтобы определить камень. Так же удивился и мой лечащий врач, сказал мне, что это просто бизнес и меня развели на деньги сделав кучу ненужных дорогостоящих анализов. Мне удалили камень и обследовали на предмет простатита, простатита не обнаружили. Я позвонил на горячую линию в Онклиник и пожаловался на то, как меня развели в их лечебном заведении и пытались лечить не существующую болезнь, меня выслушали и на этом все! Я не рекомендую обращаться к этим двум специалистам. Идите в БСМП там действительно работают специалисты, не тратьте ни деньги, ни время.
P.S вынужден оставить повторный отзыв, т.к предыдущий был с ошибками и не полный.
За это время никто с Онклиник не связался со мной и не отреагировал на жалобу. Будьте осторожны ведь Вам тоже никто не будет помогать.
Владимир
Миколаїв, 18.11.2021