Добрий день. Звернулися до клініки та конкретно до лікаря алерголога Хіміч Т.Ю. в лютому.
Звернулись с постійними важкими набряками обличчя, включаючи набряк Квінке.
Лікар назначила чоловіку купу аналізів та обстежень на 5000 грн.
Все здали.
Прийом назначен був на 5.03.
По сьогодні записати на прийом чоловіка не можуть. Лікар не дав графік.
Сьогодні з ранку у чоловіка знов набряк обличчя.
Як записатися до цього лікаря ??? Вона взагалі працює в вашій клініці?
Коротенко Наталія
Харків, 21.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Наталіє. Хочемо зазначити, що Служба контролю якості проводить предметний розбір за зверненнями від реальних пацієнтів клініки. На жаль, нам не вдалось поспілкуватись особисто з пацієнтом — не відповідає на дзвінки. Для отримання зворотнього зв'язку можна звертатись особисто пацієнту за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). На все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! Перший раз стикаюся з необхідністю надіслати свої паспортні дані для користування кабінетом. Двофакторна ідентифікація зазвичай вирішує питання безпеки. В інших приватних клініках онлайн-сервіси не вимагають паспорта. Для мене це критично, я не віддаю паспортні дані особам, які не є держслужбовцями і ні за що не несуть відповідальності.
Володимир
Харків, 03.09.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Володимире. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Наш пріоритет — це комфорт пацієнтів на усіх етапах надання медичних послуг. Зазначаємо, що всі процеси в нашій клініці проходять згідно вимогам чинного законодавства і встановлених стандартів. Нам прикро, якщо Ви відчули дискомфорт під час звернення. Кожен пацієнт на свій розсуд має право вільно обирати медичний заклад з урахуванням прийнятного сервісу та якості послуг. Зичимо Вам міцного здоров'я і завжди готові допомогти у разі необхідності.
Служба контролю якості ОН Клінік
Алерголог Прохорова Лариса Олександрівна - дуже приємний лікар, відповіла на всі питання, рекомендую :)
Консультація була онлайн - це дуже зручно, не потрібно їхати кудись посеред робочого дня.
Адміністратори ОН Клінік уважні, з ними приємно спілкуватися. Завжди подзвонять і нагадають про записи заздалегідь.
Ганна
Харків, 03.08.2021
Показати відповідь
Добрий день, Анна. Дякуємо за щирий відгук і Ваше об'єктивну думку. Нам приємно, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого медичного центру. Згодні з Вами, у нас працюють кваліфіковані фахівці, які уважно ставляться до кожного пацієнта, а також використовують у своїй роботі передове медичне обладнання. Бажаємо Вам міцного здоров'я і гарного самопочуття.
Служба контролю якості ОН Клінік