Відгук від Дарина 31.03.2021
Устинська Інна Іванівна, дитячий дерматолог, сьогодні були викинуті в одне місце 300 грн за прийом.
Я вважаю, коли лікар не може поставити діагноз, вона не ворожить, що це, тим більше у новонародженої дитини, якій місяць! Не сказавши нічого виразно, тикнувши пальцем у небо, нам був виписаний лосьйон! Це при тому, що дитина вся у висипанні , все обличчя, головка... все, що сказала лікар: поспостерігайте за днів 10 і приїжджайте ще раз на консультацію. Що? За що ми заплатили гроші, ми з чоловіком гадали всю дорогу додому! Непрофесіоналізм жахливий! Як так можна? 23 роки стаж, а толку. Дуже шкода, що залишився після відвідин клініки такий осад! Проблема наша не вирішена, будемо шукати інших фахівців!
Дарина
Миколаїв, 31.03.2021
Показати відповідь
Добрий день, Дарино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що лікар проводить профільний огляд пацієнта і визначає подальшу тактику, виходячи з об'єктивних клінічних даних на момент прийому. Період новонародженості має ряд особливостей, які можуть давати подібні прояви і вимагають коректування в догляді або харчуванні. Як і будь-які інші прояви, даний стан вимагає спостереження в динаміці, тому і призначається контрольний огляд. При необхідності призначення можуть коригуватися лікарем. Ми розуміємо занепокоєння і переживання родичів, коли мова йде про близьких людей, тим більше малюків. Більш детальну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік