Відгук від Анна 11.04.2024
Лікар призначає лікування на підставі попередніх діагнозів, до того ж лікування один в один із тим, що призначають інші лікарі, результату від них не було, що було сказано лікареві на консультації, прийшла з однією проблемою, лікар абсолютно не чує пацієнта про його проблему, дивиться на діагнози, поставлені раніше, і робить висновки. За болю в плечі і поставленого діагнозу раніше травма плеча, призначає обстеження шиї, консультацію гінеколога і флюорографію. Лікування призначено просто для зняття запалення, з тим самим справляється звичайна мазь, для чого купа ліків, половина з яких призначалася неодноразово, не зрозуміло, була в цього лікаря вже вдруге, жодного разу не було спроб розібратися з проблемою, тільки суцільне викачування грошей на непотрібні аналізи, які не несуть жодної інформативності в разі цієї проблеми. Що стосується інших лікарів, з цією ж проблемою, ніхто так толком і діагнозу не поставив, всі проблеми через шию, робіть вправи, ну так а діагноз який за кілька років ходіння в цю клініку я так і не зрозуміла, зверталася з болем у плечі, на узд показує рідину, за фактом так ніхто з цією проблемою не розбирався, і не намагався лікувати. Замість того щоб призначити потрібне обстеження, призначають дороге, яке ніяк не пов'язане з травмою плеча.
Анна
Харків, 11.04.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Анно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалась така думка. Зазначаємо, що перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Спеціаліст рекомендує пацієнту найбільш доцільний варіант лікувально-діагностичної тактики відповідно до об'єктивних клінічних даних на момент звернення. На свій розсуд пацієнт приймає рішення погоджуватися або ні з рекомендаціями фахівця. Більш детальна інформація Вам була повідомлена у телефонному режимі. Зичимо міцного здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік