Відгук від Сергій 29.01.2024
Записався на прийом зняти післяопераційні шви. Попросили прийти раніше на 10 хвилин. Добре, прийшли. В результаті до хірурга на прийом потрапили через пів години. А я, після операції. Мені сидіти не можна, стояти не більше ніж 20 хв. На мої скарги лікар дав зрозуміти, що я і за таке відношення маю бути вдячний. Потім на прийомі в лікаря на мої скарги по самопочуттю, лікар сказав, що то не до нього, а до лікаря, який робив операцію. Так я ж плачу і за зняття швів, і за консультацію. Шви зняли, дякую. А проконсультувати хоч 3 хвилини, дати відповіді хоч на 2 запитання важко??? Ви ж за це берете гроші. У чому проблема? Або консультуйте хоча якось, або не беріть за це гроші
Сергій
Біла Церква, 29.01.2024
Показати відповідь
Добрий день, Сергію. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Комфорт для наших пацієнтів - одна із приорітетних задач, тому приносимо вибачення за незручність. Для отримання всіх відповідей на питання які стосуються проведеного втручання поза межами нашої клініки, дійсно доцільніше безпосередньо звертатись до лікуючого лікаря. Більш детальну інформацію Вам надано телефоном. Завжди готові допомогти, зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік