Я відвідав лікаря трихолога Дадонова О.М. Прийомом дуже задоволений. Все було швидко та ефективно.
Олег
Полтава, 20.05.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Олегу. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря Дадонової Олени Миколаївни. Завжди готові допомогти. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар не компетентний, (як трихолог так точно) оцінка 1 з 10, прийом грубий і не професійний
Yana
Харків, 29.04.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Яно. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Кожен лікар має право на свою професійну думку, кожен пацієнт має право погоджуватись або ні з професійною думкою лікаря стосовно плану лікувально-діагностичної тактики. Всі призначення носять рекомендований характер, в тому числі і профілактичні. Якщо не сподобався лікар і не підійшов за психотипом - в клініці завжди можна змінити лікаря, кожне відділення представлено кількома спеціалістами. При виникненні додаткових питань - можна звертатись до Служби контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Ми завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо Вам добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була у лікаря Подпорінова Зоя, трихолог. Колись давно була у неї коли вона ще працювала дерматологом. Якби знала що вона тепер трихолог - не пішла би! Надалі відвідувала дерматолога і він виявляється може працювати зі шкірою голови! А коли до Подпорінової ходила за часи її дерматології - "волосы это к трихологу". Неприємна жіночка, якраз ось ця лікарка з поліклініки
Наталія
Харків, 03.04.2025
Показати відповідь
Добрий день, Наталіє. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Нам прикро, що у Вас склалась таке враження і перепрошуємо за дискомфорт, якщо Ви відчули його при візиті до клініки. У нас працюють кваліфіковані спеціалісти і ми слідкуємо, щоб нашим пацієнтам було комфортно відвідувати клініку. Подобається лікар або ні - оцінка доволі суб'єктивна, в клініці завжди є можливість змінити лікаря, кожне відділення представлене кількома спеціалістами. Сподіваємось на продовження співпраці, міцного здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар як трихолог відмінний
АЛЕ!
Написала в мене в картці в профілі ОнКлінік незрозуміле захворювання, тепер його всім видно, видалити його звідти не можна (підтримка розводить руками, як і керівництво), тож сто разів думайте, що кажете цьому лікарю...
Віктор
Одеса, 28.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Вікторе. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контролю якості. Ми перевірили факти і зазначаємо, що вся необхідна інформація внесена лікарем в медичну документацію коректно. Більш детально Вам було надано пояснення телефоном. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Проходила лікування у трихолога Рожкової Наталії Вікторівни, довгий час не могла справитись зі своєю проблемою, дякуючи Наталії Вікторівні - чудовому, висококваліфікованому лікарю та професійно підібраному нею комплексному лікуванню ( в т.ч. проведенню плазмоліфтингу та мезотерапії) мою проблему було вирішено. Дуже задоводена результатом лікуванням і гарним відношенням лікаря до пацієнта. Також неодноразово сама зверталась до неї із проблемами по дерматології і рекомендувала знайомим, всі задоволені.
Юлія
Суми, 06.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що Ви публічно висловили свою думку та особливо відзначили високий рівень кваліфікації фахівця. Для нас важливо знати, що з допомогою нашого лікаря Рожкової Наталії Вікторівни Вам вдалося вирішити проблему зі здоров'ям, яка турбувала. Щиро вдячні за рекомендації. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
НЕ РЕКОМЕНДУЮ! ЖАХЛИВО!
Негативне враження! Хоча на початку я думав інакше!
Розповідаю!
Прийшов на першу консультацію із запитом: «Випадіння волосся на бороді»!
Мене уважно оглянули, поставили мені купу запитань і призначили цілий список аналізів!
Я здав усі аналізи в цій же клініці на суму близько 5000 грн!
Після того, як я прийшов на наступну консультацію з результатами аналізів, які загалом показали допустимі в межах норми показники, з'ясувалося, що мені потрібно перездати половину аналізів, бо на минулій консультації чи то часу забракло, чи то зірки так збіглися, але мене не проконсультували щодо тонкощів здачі аналізів!
(Те, що натщесерце - я й так знав! Але те, що сечу потрібно в декількох колбах, рясно перемішувати і переливаючи з колби в колбу - я не знав! Це я перебільшую! Але виглядало це так)
Загалом, як результат - дві консультації, здані аналізи - і що я маю?
НІЧОГО! Я не знаю діагноз! Я маю ще раз перездати аналізи! Я повинен ще невідому кількість разів сходити на консультацію і заплатити Н-ну кількість грошей, щоб що?
Щоб мені знову щось не досказали і я знову заплатив 5000 грн?
Склалося саме таке враження!
Так що мене зачепило найбільше! На останній консультації Махота сказала, що я можу написати їй в інстаграм, якщо у мене залишаться питання!
Я так і зробив! Я написав запитання про те, який можна мені поставити діагноз з огляду на ті дані, які вже є! Щоб заспокоїти свої думки! На що отримав відповідь - записуйтеся на консультації, тут я на запитання не відповідаю!
Смішно! Якби було можна поставити негативну оцінку - я б її поставив у максимальному еквіваленті!
Віталій
Дніпро, 15.01.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Віталію. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, якщо у Вас склалось таке враження. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Лікар встановлює діагноз на підставі усіх об'єктивних клінічних даних з урахуванням результатів додаткових інструментальних обстежень. За підсумком кожного прийому пацієнт отримує на руки консультативне заключення в друкованому вигляді, у котрому міститься вся медична інформація стосовно діагнозу та рекомендацій лікаря щодо подальшої тактики дій. Більш детальну інформацію Ви отримали у телефонному режимі. Зичимо Вам здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Максим
Миколаїв, 12.01.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Досить багато років боролися з лупою, переробували дуже багато різних шампунів від лупи, потім ще з'явились проблеми зі шкірою голови та обличчя, але після походу до Наталії Григорівни та курсу лікування від неї все пройшло, як наче і ніколи не було. Чудовий і професійний лікар, який знайде унікальний підхід до кожної проблеми, яка стосується волосся та шкіри голови. Все дуже детально пояснює та рекомендує що, як і коли робити. Дуже вдячний Наталії Григоривної.
Єгор
Дніпро, 10.01.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Єгоре. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам приємно знати, що з допомогою нашого лікаря Махоти Наталі Григорівни Вам вдалося досягти позитивних результатів у лікуванні проблеми зі здоров'ям, яка турбувала тривалий час. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я звернулась в медичний центр "ОН Клінік" зі скаргою на випадіння волосся. Дякую трихологу Скакун Тетяні Миколаївні, до якої я записалася на прийом і вона призначила ефективне лікування. Пройшовши повний курс лікування моє волосся перестало випадати і має дуже непоганий вигляд. Також дякую дівчаткоам медсестрам, які проводили процедуру розчісування лазерним гребінцем та дякую усьому персоналу клініки за шанобливе відношення до пацієнтів.
Тетяна Олександрівна
Біла Церква, 09.01.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Тетяно Олександрівно. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу нашої команди фахівців. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Для нас важливо знати, що наш лікар Скакун Тетяна Миколаївна допомогла Вам вирішити проблему зі здоров'ям та отримати позитивний результат лікування. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Микола
Полтава, 25.12.2024
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Кулік Кароліна Гавриліва висококласний фахівець.Допомогла з проблемою випадіння волосся,я проходила курс плазмотерапії.Дуже задоволена.Лікар не призначала нічого зайвого,була дуже уважна,підтримала морально.Дала поради як поводитись після курсу.
Анна
Черкаси, 23.12.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Анна. Дякуємо за позитивний відгук. Для нас важливо знати, що з допомогою нашого лікаря Кулик Каролини Гаврилівни Вам вдалося досягти позитивних результатів у лікуванні. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Приємний лікар, а найголовніше, що професіонал своєї справи. Все чітко на зрозуміло. Результат був помітний вде через місяць лікування. Дже вдячний!
Іван
Суми, 12.12.2024
Показати відповідь
Доброго дня, Іване. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік