Мій візит до лікаря-трихолога Зої Анатоліївни виявився не просто розчаруванням, а демонстрацією абсолютної зневаги до пацієнта та професійної некомпетентності.
З перших хвилин прийому лікарка поводилася неприпустимо. Будь-які мої відповіді, що її не влаштовували, супроводжувалися демонстративним закочуванням очей. Замість збору анамнезу, Зоя Анатоліївна дозволяла собі нетактовні, особисті поради щодо мого життя, які не мають жодного стосунку до лікування. Постійний зверхній тон та гнітюча атмосфера в кабінеті унеможливили будь-який діалог.
Найголовніше — мені не надали жодних пояснень ані щодо мого стану, ані щодо поставленого діагнозу.
Вершиною абсурду стало призначення аналізів.
Я двічі наголосила, що наразі приймаю конкретний вітамінний препарат. Попри це, лікарка призначила аналіз на вміст саме цього вітаміну, що робить такий аналіз завідомо неінформативним та є марною тратою моїх грошей.
Окремо обурило призначення аналізу на сифіліс. Я неодноразово чітко заявила про відсутність статевого життя. Це свідчить про те, що лікарка або не слухає пацієнта, або сліпо слідує протоколу, ігноруючи наданий анамнез.
Візит залишив по собі відчуття розпачу. Я зіткнулася з хамством, некомпетентними висновками та призначеннями, зробленими «для галочки». Це не та медична допомога, на яку заслуговує пацієнт, сплачуючи кошти. Вважаю такий підхід абсолютно неприпустимим.
Доброго дня, Єлизавето. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, якщо у Вас склалось таке враження. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Безумовно, повага, взаєморозуміння та комфорт у спілкуванні між лікарем і пацієнтом є важливими для взаємодії та досягнення успіху у лікуванні. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт. Ми розуміємо, що особисте враження про лікаря має велике значення, однак може бути суб'єктивною реакцією. Зазначаємо, якщо у пацієнта не виникло контакту та порозуміння з лікарем, то завжди є можливість звернутися до іншого фахівця цього профілю, оскільки усі напрямки у клініці представлені кількома спеціалістами. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Завжди готові допомогти, бажаємо міцного здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу записатися на повторний онлайн прийом до лікаря трихолога, у якої я була, але мені на сайті не надає доступ. Можете звʼязатися зі мною по телефону +380680441010
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже незадоволений онлайн консультацією. За 600 грн я отримую не консультацію фахівця, а запитання - Спрашивайте.??? Де фіксована консультація з переліком аналізів, де якісь попередні рекомендації, нічого... то, що я почув, я і так це припускав, але де рекомендації фахівця... нічого. Викинуті гроші. Я не рекомендую.
Доброго дня, Георгій. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Хочемо зазначити, що лікар визначає об'єм лікувально-діагностичної тактики на підставі об'єктивних клінічних даних і встановленого діагнозу. Як правило, пацієнти звертаються до лікаря, щоб отримати його професійну думку. Кожен пацієнт має право погоджуватись або ні з думкою лікаря, яка зафіксована у консультативному заключенні. За наявності додаткових питань можна звертатись за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Завжди готові допомогти, зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Уважний та відповідальний персонал
Мені Все сподобалося
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Завжди раді вітати та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я відвідав лікаря трихолога Дадонова О.М. Прийомом дуже задоволений. Все було швидко та ефективно.
Доброго дня, Олегу. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря Дадонової Олени Миколаївни. Завжди готові допомогти. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар не компетентний, (як трихолог так точно) оцінка 1 з 10, прийом грубий і не професійний
Доброго дня, Яно. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Кожен лікар має право на свою професійну думку, кожен пацієнт має право погоджуватись або ні з професійною думкою лікаря стосовно плану лікувально-діагностичної тактики. Всі призначення носять рекомендований характер, в тому числі і профілактичні. Якщо не сподобався лікар і не підійшов за психотипом - в клініці завжди можна змінити лікаря, кожне відділення представлено кількома спеціалістами. При виникненні додаткових питань - можна звертатись до Служби контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Ми завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо Вам добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була у лікаря Подпорінова Зоя, трихолог. Колись давно була у неї коли вона ще працювала дерматологом. Якби знала що вона тепер трихолог - не пішла би! Надалі відвідувала дерматолога і він виявляється може працювати зі шкірою голови! А коли до Подпорінової ходила за часи її дерматології - "волосы это к трихологу". Неприємна жіночка, якраз ось ця лікарка з поліклініки
Добрий день, Наталіє. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Нам прикро, що у Вас склалась таке враження і перепрошуємо за дискомфорт, якщо Ви відчули його при візиті до клініки. У нас працюють кваліфіковані спеціалісти і ми слідкуємо, щоб нашим пацієнтам було комфортно відвідувати клініку. Подобається лікар або ні - оцінка доволі суб'єктивна, в клініці завжди є можливість змінити лікаря, кожне відділення представлене кількома спеціалістами. Сподіваємось на продовження співпраці, міцного здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар як трихолог відмінний
АЛЕ!
Написала в мене в картці в профілі ОнКлінік незрозуміле захворювання, тепер його всім видно, видалити його звідти не можна (підтримка розводить руками, як і керівництво), тож сто разів думайте, що кажете цьому лікарю...
Доброго дня, Вікторе. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контролю якості. Ми перевірили факти і зазначаємо, що вся необхідна інформація внесена лікарем в медичну документацію коректно. Більш детально Вам було надано пояснення телефоном. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Проходила лікування у трихолога Рожкової Наталії Вікторівни, довгий час не могла справитись зі своєю проблемою, дякуючи Наталії Вікторівні - чудовому, висококваліфікованому лікарю та професійно підібраному нею комплексному лікуванню ( в т.ч. проведенню плазмоліфтингу та мезотерапії) мою проблему було вирішено. Дуже задоводена результатом лікуванням і гарним відношенням лікаря до пацієнта. Також неодноразово сама зверталась до неї із проблемами по дерматології і рекомендувала знайомим, всі задоволені.
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що Ви публічно висловили свою думку та особливо відзначили високий рівень кваліфікації фахівця. Для нас важливо знати, що з допомогою нашого лікаря Рожкової Наталії Вікторівни Вам вдалося вирішити проблему зі здоров'ям, яка турбувала. Щиро вдячні за рекомендації. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
НЕ РЕКОМЕНДУЮ! ЖАХЛИВО!
Негативне враження! Хоча на початку я думав інакше!
Розповідаю!
Прийшов на першу консультацію із запитом: «Випадіння волосся на бороді»!
Мене уважно оглянули, поставили мені купу запитань і призначили цілий список аналізів!
Я здав усі аналізи в цій же клініці на суму близько 5000 грн!
Після того, як я прийшов на наступну консультацію з результатами аналізів, які загалом показали допустимі в межах норми показники, з'ясувалося, що мені потрібно перездати половину аналізів, бо на минулій консультації чи то часу забракло, чи то зірки так збіглися, але мене не проконсультували щодо тонкощів здачі аналізів!
(Те, що натщесерце - я й так знав! Але те, що сечу потрібно в декількох колбах, рясно перемішувати і переливаючи з колби в колбу - я не знав! Це я перебільшую! Але виглядало це так)
Загалом, як результат - дві консультації, здані аналізи - і що я маю?
НІЧОГО! Я не знаю діагноз! Я маю ще раз перездати аналізи! Я повинен ще невідому кількість разів сходити на консультацію і заплатити Н-ну кількість грошей, щоб що?
Щоб мені знову щось не досказали і я знову заплатив 5000 грн?
Склалося саме таке враження!
Так що мене зачепило найбільше! На останній консультації Махота сказала, що я можу написати їй в інстаграм, якщо у мене залишаться питання!
Я так і зробив! Я написав запитання про те, який можна мені поставити діагноз з огляду на ті дані, які вже є! Щоб заспокоїти свої думки! На що отримав відповідь - записуйтеся на консультації, тут я на запитання не відповідаю!
Смішно! Якби було можна поставити негативну оцінку - я б її поставив у максимальному еквіваленті!
Доброго дня, Віталію. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, якщо у Вас склалось таке враження. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Лікар встановлює діагноз на підставі усіх об'єктивних клінічних даних з урахуванням результатів додаткових інструментальних обстежень. За підсумком кожного прийому пацієнт отримує на руки консультативне заключення в друкованому вигляді, у котрому міститься вся медична інформація стосовно діагнозу та рекомендацій лікаря щодо подальшої тактики дій. Більш детальну інформацію Ви отримали у телефонному режимі. Зичимо Вам здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік