Logo
0 800 30 11 77

Відгуки про трихологів ОН Клінік

Проходила лікування у трихолога Рожкової Наталії Вікторівни, довгий час не могла справитись зі своєю проблемою, дякуючи Наталії Вікторівні - чудовому, висококваліфікованому лікарю та професійно підібраному нею комплексному лікуванню ( в т.ч. проведенню плазмоліфтингу та мезотерапії) мою проблему було вирішено. Дуже задоводена результатом лікуванням і гарним відношенням лікаря до пацієнта. Також неодноразово сама зверталась до неї із проблемами по дерматології і рекомендувала знайомим, всі задоволені.
Юлія
Суми, 06.03.2025
Оцінка:
НЕ РЕКОМЕНДУЮ! ЖАХЛИВО! Негативне враження! Хоча на початку я думав інакше! Розповідаю! Прийшов на першу консультацію із запитом: «Випадіння волосся на бороді»! Мене уважно оглянули, поставили мені купу запитань і призначили цілий список аналізів! Я здав усі аналізи в цій же клініці на суму близько 5000 грн! Після того, як я прийшов на наступну консультацію з результатами аналізів, які загалом показали допустимі в межах норми показники, з'ясувалося, що мені потрібно перездати половину аналізів, бо на минулій консультації чи то часу забракло, чи то зірки так збіглися, але мене не проконсультували щодо тонкощів здачі аналізів! (Те, що натщесерце - я й так знав! Але те, що сечу потрібно в декількох колбах, рясно перемішувати і переливаючи з колби в колбу - я не знав! Це я перебільшую! Але виглядало це так) Загалом, як результат - дві консультації, здані аналізи - і що я маю? НІЧОГО! Я не знаю діагноз! Я маю ще раз перездати аналізи! Я повинен ще невідому кількість разів сходити на консультацію і заплатити Н-ну кількість грошей, щоб що? Щоб мені знову щось не досказали і я знову заплатив 5000 грн? Склалося саме таке враження! Так що мене зачепило найбільше! На останній консультації Махота сказала, що я можу написати їй в інстаграм, якщо у мене залишаться питання! Я так і зробив! Я написав запитання про те, який можна мені поставити діагноз з огляду на ті дані, які вже є! Щоб заспокоїти свої думки! На що отримав відповідь - записуйтеся на консультації, тут я на запитання не відповідаю! Смішно! Якби було можна поставити негативну оцінку - я б її поставив у максимальному еквіваленті!
Віталій
Дніпро, 15.01.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Віталію. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, якщо у Вас склалось таке враження. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Лікар встановлює діагноз на підставі усіх об'єктивних клінічних даних з урахуванням результатів додаткових інструментальних обстежень. За підсумком кожного прийому пацієнт отримує на руки консультативне заключення в друкованому вигляді, у котрому міститься вся медична інформація стосовно діагнозу та рекомендацій лікаря щодо подальшої тактики дій. Більш детальну інформацію Ви отримали у телефонному режимі. Зичимо Вам здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Максим
Миколаїв, 12.01.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Досить багато років боролися з лупою, переробували дуже багато різних шампунів від лупи, потім ще з'явились проблеми зі шкірою голови та обличчя, але після походу до Наталії Григорівни та курсу лікування від неї все пройшло, як наче і ніколи не було. Чудовий і професійний лікар, який знайде унікальний підхід до кожної проблеми, яка стосується волосся та шкіри голови. Все дуже детально пояснює та рекомендує що, як і коли робити. Дуже вдячний Наталії Григоривної.
Єгор
Дніпро, 10.01.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Єгоре. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам приємно знати, що з допомогою нашого лікаря Махоти Наталі Григорівни Вам вдалося досягти позитивних результатів у лікуванні проблеми зі здоров'ям, яка турбувала тривалий час. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я звернулась в медичний центр "ОН Клінік" зі скаргою на випадіння волосся. Дякую трихологу Скакун Тетяні Миколаївні, до якої я записалася на прийом і вона призначила ефективне лікування. Пройшовши повний курс лікування моє волосся перестало випадати і має дуже непоганий вигляд. Також дякую дівчаткоам медсестрам, які проводили процедуру розчісування лазерним гребінцем та дякую усьому персоналу клініки за шанобливе відношення до пацієнтів.
Тетяна Олександрівна
Біла Церква, 09.01.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно Олександрівно. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу нашої команди фахівців. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Для нас важливо знати, що наш лікар Скакун Тетяна Миколаївна допомогла Вам вирішити проблему зі здоров'ям та отримати позитивний результат лікування. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Микола
Полтава, 25.12.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Кулік Кароліна Гавриліва висококласний фахівець.Допомогла з проблемою випадіння волосся,я проходила курс плазмотерапії.Дуже задоволена.Лікар не призначала нічого зайвого,була дуже уважна,підтримала морально.Дала поради як поводитись після курсу.
Анна
Черкаси, 23.12.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Анна. Дякуємо за позитивний відгук. Для нас важливо знати, що з допомогою нашого лікаря Кулик Каролини Гаврилівни Вам вдалося досягти позитивних результатів у лікуванні. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Приємний лікар, а найголовніше, що професіонал своєї справи. Все чітко на зрозуміло. Результат був помітний вде через місяць лікування. Дже вдячний!
Іван
Оцінка:
Доброго дня, Іване. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Найкращий лікар у якого я була, розповіла все від а- до -я. Призначили лікування, результат отримала. Кожного разу цікавилась з приводу мого питання, чи все нормально і зустрічала з посмішкою. Побільше б таких лікарів
Nika
Оцінка:
Доброго дня. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Ніколи не йдіть до Слюсаренко Вікторії Віталіївни. Вас відправлять на аналізи результати яких ігноруватимуть. На другому прийомі вас відправлять до 1 єдиної аптеки в місті з якох ця пані має відкати. Контроль якості хамить, перебиває і нічого робити не буде.
Юлія
Харків, 28.11.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контролю якості. Нам прикро, що Вам не сподобався прийом і перепрошуємо, якщо Ви отримали дискомфорт при зверненні до клініки. Нами перевірено інформацію і підтверджуємо коректність визначеної лікувально-діагностичної тактики. Пацієнт може погоджуватись або ні з професійною думкою лікаря на свій розсуд. Завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
❤️
Ольга
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Дякуємо.
Служба контролю якості ОН Клінік
Не сподобався прийом у Рожковой. Не підібрано лікування. Викачка грошей!
Тетяна
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що на первинному прийомі лікар проводить необхідний профільний огляд. На підставі об'єктивних клінічних даних формується консультативне заключення із рекомендаціями по подальшій тактиці, яке пацієнт отримує на руки. Пацієнт на свій розсуд приймає рішення виконувати або ні отримані рекомендації. Лікар має великий клінічний досвід по своїй спеціалізації і всі призначення обгрунтовані згідно вимог по даній нозології. Завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.