Logo
0 800 30 11 77

Відгуки про пульмонологів ОН Клінік

...
Надія
Черкаси, 10.07.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Проходила лікування у Вікторії Юріївни, дуже сподобалась. Лікар уважний, доброзичливий, звертає увагу на всі деталі, якісно проводить огляд. Дуже приємно, що працюють такі чудові професіонали! Можна звернутись за допомогою і довіряти лікарю.
Ірина
Біла Церква, 28.05.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ірино. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Вдячні, що Ви публічно висловили свою думку та поділилися досвідом звернення до нашого лікаря Кас Вікторії Юріївни. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Були в пульмонолога,все на найвищому рівні дівчата на рецепції привітні,лікар також
Вадим
Біла Церква, 25.05.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Вадиме. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені візитом до нашої клініки та лікаря. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Кас Вікторія Юріївна майстер своєї справи,дуже талановитий і приємний лікар
Владислав
Біла Церква, 25.04.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Владиславе. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря Кас Вікторії Юріївни. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сьогодні були на прийомі у пульмонолога Вікторії Юріївни. Залишилися дуже задоволені консультацією. Лікар була дуже уважна, докладно і дуже зрозуміло (було зрозуміло навіть дуже літній людині 92 роки) пояснила проблему, дала чіткі рекомендації. Відразу було зрозуміло, що доктор високої кваліфікації. Рекомендую, не пошкодуєте.
Олена
Біла Церква, 14.04.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Для нас важливо знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Кас Вікторії Юріївни. Нам приємно, що Ви особливо відзначили комфорт у спілкуванні з фахівцем та увагу лікаря до пацієнта. Завжди раді вітати та готові допомогти у разі необхідності. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Перед ВІДЕОКОНСУЛЬТАЦІЄЮ пульмонолога обговорила з оператором як проходить консультація. Оператор сказала, завантажити в ЛК аналізи, дослідження, спірометрію, КТ. Перед відеоконсультацією лікар ознайомиться. У день консультації Рибченко ВВ ДЗОНІТЬ ПО ТЕЛЕФОНУ, каже, що вона нічого не бачила, не читала ніяких аналізів і т.д. ЩО ВАС турбує? запитує лікар. Вона навіть не спромоглася ознайомиться з документами. Мені, мабуть, потрібно було в телефонному режимі їй читати результати. ЖОДНОЇ ВІДЕОКОНСУЛЬТАЦІЇ НЕ ВИЙшло. абсолютна профнепридатність і наплювацьке ставлення до пацієнта. Вимагаю повернення коштів, за ненадану послугу, дезінформацію. Плюс я відпросилася з роботи за свій рахунок
Марина
Дніпро, 01.04.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Марино. Дякуємо за вибір нашої клініки і висловлену думку. Нам прикро, якщо Ви отримали дискомфорт при зверненні до клініки. Дійсно, технічний момент мав місце бути, за що приносимо щирі вибачення. Більш детальну інформацію Ви отримали телефоном. Дякуємо за розуміння та завжди будемо раді допомогти за необхідності, зичимо добра і здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Прекрасний лікар пульмонолог Кас Вікторія Юріївна. Уважна, чуйна, великий професіонал. Прекрасний персонал. Дуже задоволена якістю обслуговування, професіоналізмом, ціною. Дякую, що доля звела з вами.
Снігур Лариса
Біла Церква, 19.03.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ларисо. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Кас Вікторії Юріївни. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернувся до лікаря Залозної Анастасії Валеріївни з проблемами легень,дуже хороший лікар,знає свою справу. Надала якісну консультацію та лікування.. Дякую,рекомендую.
Петро
Черкаси, 16.03.2025 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Петре. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Ми цінуємо Вашу думку. Приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Залозної Анастасії Валеріївни. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар - пульманолог Нікітіна Вікторія Ігорівна . Дуже уважний і приємний лікар . Вісім років виснажливого кашлю , ніхто з лікарів правильний діагноз не міг поставити , лікування не допомагало . Мінімальний пакет аналізів, обстеження, нічого зайвого не призначала і поставила діагноз астма , призначила один препарат від астми і дякувати Богу це допомогло . Кашель звівся на мінімум , почала добре спати без кашлю і взагалі почала відчувати себе нормальною людиною. Дуже дякую лікарю
Інна
Оцінка:
Доброго дня, Інно. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого фахівця. Нам приємно, що Ви публічно висловили свою думку. Для нас важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Нікітіної Вікторії Ігорівни. Ми раді, що з допомогою спеціаліста Вам вдалося вирішити проблему зі здоров'ям, яка турбувала тривалий час. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Уже не вперше в цій поліклініці, лікарі на першому рівні, все за часом, швидко.
Валентина
Харків, 11.12.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Валентино. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Ми цінуємо Вашу думку та зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Вирішив написати відгук не зразу, а через певний час після прийому, коли всі враження стабілізуються. На мою думку - короткий опис-характеристика лікаря Рогожина на сайті є актуальним. Його діяльність повністю відповідає визначенню можливих функцій лікарів щодо пацієнтів: максимальна ввічливість; уважність та ретельність при вивченні отриманої інформації, корисної для встановлення діагнозу; логічність висновків та наданих рекомендацій. У моєму (досить складному) випадку знадобилося ще й додаткове обстеження. Результат: були зняті проблеми, які моє захворювання спричиняло тим фахівцям, що займалися діагностуванням інших органів організму; діагноз встановлено, лікування призначено.
Ігор Колбін
Харків, 05.08.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ігорю. Дякуємо за позитивний змістовний відгук. Ми цінуємо Вашу думку. Для нас важливо знати, що з допомогою нашого лікаря Рогожина Антона Вікторовича Вам вдалося досягти позитивних результатів у лікуванні та Ви залишилися задоволені результатом звернення до фахівця. Завжди готові надати якісну медичну допомогу у разі необхідності. Будемо раді вітати на профілактичних візитах. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сьогодні були на прийомі в пульмонолога Рогожина Антона Вікторовича, заплативши за прийом 500 грн, лікар не провів ніяких досліджень, тільки послухав легені та призначив інгаляції фізіологічним розчином, сказав, що з його боку все гаразд. Після нього поїхали до іншого пульмонолога в 30 поліклініку, де нам провели дихальний аналіз і поставили діагноз бронхіальна астма, призначивши серйозні ліки, тому що, як виявилося, астма вже тривалий час. Тому Рогожина не рекомендую, даремно витратили час і кошти.
Юлія
Харків, 03.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Юліє. Шкодуємо, якщо у Вас склалася така думка. Метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Зазначаємо, що у цьому випадку Ви не є пацієнтом. Звернень особисто від пацієнта до Служби контролю якості та адміністрації клініки не надходило. Ми завжди йдемо назустріч нашим пацієнтам і готові допомогти у розв'язання будь-яких питань щодо обслуговування в наших клініках. Завжди відкриті до конструктивного діалогу та будемо раді поспілкуватися особисто з пацієнтом за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Зичимо Вам міцного здоров'я. На все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.