Logo
0 800 30 11 77

Відгуки про флебологів ОН Клінік

Хочу висловити слова щирої вдячності флебологу Ткаченку Володимиру Володимировичу. На прийом прийшла зі своїм батьком, який жалівся на біль в ногах та втому. Лікар уважно вислухав, дав відповідні рекомендації щодо аналізів за результатами яких визначилися з вектором лікування. Дякуємо за високий професіоналізм та дбайливе ставлення до пацієнта!
Олена
Харків, 13.08.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Ткаченка Володимира Володимировича. Завжди раді допомогти у разі необхідності. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу подякувати флебологу Ткаченко Володимиру Володимировичу. Звернулась до нього з гострим болем в нозі. Він відразу зміг поставити діагноз (гострий тромбоз), який потім підтвердився на УЗД і в аналізах. Він дуже уважний, вислухав всі мої скарги на цей час та всю історію проблем з ногами. Запропонував декілька варіантів лікування, звернувши увагу на плюси і мінуси кожного лікування. І вже я сама могла вибирати, як мені лікуватись далі. Дякую йому велике за оперативність і чуйність до клієнтів!
Світлана
Харків, 21.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Світлано. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу нашого лікаря Ткаченка Володимира Володимировича. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до фахівця. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
18.05.24 була на прийомі в лікаря (Ткаченко В.В.)флеборга моя мама, яка має трофічні виразки на лівій голені. Прийшовши в клініку ми потрапили на рецепцію, де дівчата перевірили запис і одразу направили на касу оплатити прийом, добре оплатили 600 грн. і пішли на другий поверх де приймає лікар. До нього черги не було і нас одразу прийняли, лікар опитав маму: група крові, назвав перелік хвороб чи хворіли, потім попросив показати ногу і тут почалось, що ми весь цей час робили, що так запустили ногу, чим обробляємо рану,- все вияснили що до чого і з чим, але далі мене вбило те що він каже я не бачу у вас венозної хвороби?!? Як???Від чого тоді ця вся біль нашої родини?!?! Направив на УЗД і аналізи. Після того як я сказала, що маємо УЗД з іншої клініки він їх подивився і сказав:«Покажіть ноги»-мама роздяглась і показала ноги, де він далі не бачив хвороби, окрім трофічної виразки. Як лікар знаючи проблему пацієнта- одразу не зробив УЗД навіть без обговорення, щоб поглянути, яка ситуація з венами. Тільки після моїх запитань-розʼяснень, які я ставила і на них відповідала, якими мазями та препаратами користуватись, якщо болить нога, яке знеболююче пити, та в лікуванні є спеціальна плівка та гель може їх слід використати?!? Нічого корисного не почула, а в кінці прийому я питаю, чи хтось обробить рану( мала на увазі антисептик та замотати бинтом), то мені відповіли, що не мають маніпуляційного кабінету та людини, яка то зробить!?!?Як в платній клініці немає такої послуги??? Звертаюсь до керівництва, як таке допустимо?!?! До вас звертаються люди з різними проблемами та випадками, як таке можливе, чому не має?Я вже не говорю про медперсонал з кожним спеціалістом, хоча б один в центрі. Мама людина з досвідом взяла з дому все своє і я їй обробила самостійно, лікар навіть не запропонував допомогу. До цього випадку звертались до іншої клініки, де нам приділили максимум уваги та розуміння, допомогли, і віднеслися з повагою, одразу зробили УЗД та після почали лікування, а зараз із-за такої ситуації в країні, не мали змоги до них звернутися, бо зараз не працюють. І звернулися до ON Clinik - розумію, що у вас своя політика, але таким чином ви втрачатимете клієнтів. Тож не рекомендую вашу клініку!!!
Євгенія
Харків, 18.05.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Євгеніє. Шкодуємо, що у Вас склалося таке враження. Лікар на первинному прийомі проводить профільний огляд і на підставі об'єктивних клінічних даних рекомендує подальшу лікувально-діагностичну тактику. Кожен лікар має право на свою професійну думку. У свою чергу, кожен пацієнт має право вибору і на власний розсуд може погоджуватися або ні з думкою фахівця. Служба контролю якості проводить повноцінний конструктивний аналіз кожного звернення від наших реальних пацієнтів. Ми завжди йдемо назустріч нашим пацієнтам і готові допомогти у розв'язання будь-яких питань щодо обслуговування в наших клініках. Зазначаємо, що у даному випадку Ви не є пацієнтом нашої клініки. Наразі, звернень до Служби контролю якості від пацієнта не надходило. Готові провести предметний розбір ситуації, будемо раді поспілкуватися особисто з пацієнтом за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Бажаємо міцного здоров'я та всього доброго.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Олег
Харків, 09.04.2024 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякуємо велике лікарю Фетисову Сергію Андрійовичу за якісне обстеження, конкретність, чіткість та детальність у проведенні консультації. Всім рекомендую!
Тетяна Сазонова
Харків, 08.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Тетяно. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно, що рівень професіоналізму нашого лікаря виправдав довіру пацієнта. Завжди готові допомогти у разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Величезне спасибі за увагу і розуміння! Я прийшла на прийом з моєю мамою. Я дуже вдячна цьому фахівцеві! Таких, як він, мало! Чесно, я не очікувала, що в наш час є ще такі лікарі! Спасибі йому величезне! Завдяки йому, моїй мамі стало набагато краще!
Стельмашова Маргарита Юріївна
Дніпро, 17.10.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Маргарито. Вдячні за позитивний відгук. Раді, що рівень професіоналізму нашого лікаря Кудлай С. П. виправдав довіру пацієнта. Для кожного пацієнта фахівці «ОН Клінік» підбирають індивідуальні та комфортні програми лікування. Завжди готові допомогти. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Чудове ставлення до пацієнта
Людмила
Харків, 01.07.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Людмило. Ми раді, що перебування в нашому медичному центрі було комфортним. Дякуємо за відгук. Бажаємо здоров'я і гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.