Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звертався до лікаря Короткевич гастроентеролог, говорив лікар напів суржик напів російська, і лікування просто жах 90% того що було назначено це різні біодобавки та решта сміття, що не має жодної доказової бази серед лікарів, а що стосується обстеження все чудово просто 5 з 5 дуже швидко якісно професійно!
Доброго дня, Андрій. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контролю якості. Нами перевірена інформація по візиту до лікаря і підтверджуємо коректність рекомендованих призначень. Хочемо зазначити, що лікар визначає об'єм лікувально-діагностичної тактики на підставі об'єктивних клінічних даних і встановленого діагнозу. Як правило, пацієнти звертаються до лікаря, щоб отримати його професійну думку, яка зафіксована в консультативному заключенні. Вибір торгових марок або виробників препаратів за пацієнтом. Всі призначення носять рекомендаційний характер і право пацієнта погоджуватись з ними або ні. Завжди готові допомогти у разі необхідності, зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день.Обслуговування гарне.Лікуюсь у Давидянц О.Я.-лікар досвідчений
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря Давидянц Ольги Ярославівни. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже гарний лікар! Звернулися з однією проблемою, але знайшли іншу. Вилікували. Дуже рекомендуємо!
Доброго дня, Оксано Олександрівно. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Ми цінуємо Вашу думку. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Прийшов до Марини Вікторівни з масою проблем. Професіональний, системний, виважений підхід лікаря, вже дає свої позитивні результати. Виявляються проблеми, в сторону яких інші спеціалісти не дивились, і все це з роками накопичувалось. Виявляємо, і поетапно вирішуємо. Дякуємо (я і дружина) Вам Марино Вікторівно за професіоналізм і небайдужість!
Доброго дня, Андрію. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших реальних пацієнтів. Нам приємно, що Ви публічно висловили щиру подяку та поділилися досвідом звернення до нашого лікаря Чернявскої Марини Вікторівни. Завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я дуже задоволена, що потрапила на прийом до лікаря Смирна І.Г., дуже уважна, відношення чудове, все розяснює зрозуміло. І що дуже важливо в наш час чуйна дуже людина. Дякую, що є такі лікарі. Повернуся до вас Ірина Григорівна із задоволенням. Ще раз дякую!
Доброго дня, Наталіє Вікторівно. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо Вашу думку. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Смирної Ірини Григорівни. Завжди раді вітати та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернувся з печінням і подразненням шлунку і кишківника, загальним розладом шлунку і травлення. Мені назначили 6 різних аналізів калу, декілька пакетів аналізів крові, ФГДС і УЗД черевної порожнини, 2 крапильниці і декілька ліків у пігулках. Страхова не прокомунікувала щл мені потрібен лікарняний. На наступний день з 10 ранку до 17:40 мені не могли надати відповідь чи відкрили мені лікарняний. Після прямої коммунікації з лікарем мені відмовились відкрити лікарняний хоча б з другого дня від звернення (поточний день). Замість цього мене почали газлайтити що я не так вже погано почуваюсь і що з такими симптомами можна працювати. Також відправляли мене до свого сімейного лікаря за лікарняним. На питання що робити з двома пропущеними робочими днями відповіді я не отримав.
Бажаю Вайда Аллі Вікентіївні працювати з розладом травлення і печінні в шлунку і кишківнику після прийому їжі кожен робочий день.
Доброго дня, Михайло. Служба контролю якості проводить конструктивний розбір по всім зверненням від реальних пацієнтів. Хочемо зазначити, що всі процеси в клініці стандартизовані відповідно до вимог чинного законодавства. В тому числі оформлення медичного висновку про тимчасову непрацездатність (МВТН) проводиться згідно вимог законодавства і за наявності обгрунтованих показань. Також зазначаємо, що цей документ не може бути оформлений постфактум або за наполегливою вимогою пацієнта та без достатніх для того показів. Інформацію про факт створення МВТН пацієнти одразу отримують сповіщенням на телефон. Зичимо Вам міцного здоров'я і завжди готові допомогти в разі необхідності та рамках спеціалізації клініки.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я дуже вдячна лікарю Чернявській Марині Вікторівні за професійне лікування. Лікар доброзичлива, чуйна людина. Лікування проходить добре. Дяку. дівчатам та рецепції, дуже привітні, ввічливі. Всім раджу звертатись до Чернявської Марини Вікторівни, не пожалкуєте. Всім миру, добра та здоров'я.
Доброго дня, Тетяно Яківно. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Нам приємно знати, що Ви цінуєте високий професійний рівень нашого лікаря Чернявської Марини Вікторівни. Завжди раді вітати у клініці та готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар-гастроентеролог дуже уважна, відповідальна та кваліфікована. Детально, чітко все підповіла, пояснила. Всі кроки дослідження хвороби, всі кроки лікування - зрозумілі та послідовні. Дякую
Доброго дня, Ганно Юріївно. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Нам приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Лікар Лопатенко Д.І. чудовий спеціаліст, дуже уважний лікар. Завжди все пояснить, підтримає і дає відчуття спокою. Вдячна йому за турботу і професіоналізм!
Доброго дня, Надіє. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємна Ваша висока оцінка професійного рівня нашого лікаря Лопатенка Дмитра Едуардовича. Раді знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до фахівця. Завжди готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякуємо гастроентерологу Чернявська Марина Вікторівна за уважність, гарний прийом, професійні, корисні поради, професійнійсть в сфері гастроентерології. Дуже вдячні !
Доброго дня. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова подяки на адресу нашого лікаря Чернявської Марини Вікторівни. Ми цінуємо Вашу думку. Завжди готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
При повторному візиті до гастроентеролога Селіванової Л. І зіткнулась з тим, що лікар почав підвищувати на мене тон з приводу того, що я не здала всі аналізи (а саме кал) При поясненні, що у мене є блювотний рефлекс і поки відклала ці аналізи, лікар обуреним тоном сказала: «Так завʼяжіть собі нос». Замість спокійного пояснення мені, як пацієнту, що без цих аналізів неможливо зробити повну картину і більш лагідного спілкування , відчула відчуття провини, зверхнє ставлення до мене лікаря. На мої питання відповіла різко. Я зауважила лікарю, що вона спілкується зі мною на підвищених тонах. Лікар знизила тон і відповіла, що вона просто емоційна і завжди так спілкується. Я пацієнт, який плачу гроші, а всі інші аналізи не безкоштовні і маю право обирати. Якщо я щось роблю не так, я прийшла розібратись зі своє проблемою саме на консультації у дружелюбному тоні. А відчула оцінку лікаря за свої питання і різкі відповіді .
Після такого звернення бажання звертатися повторно в лікарню тепер не маю. Прошу видавати вашим лікарям магній і навчити елементарним базовим скріптам спілкування з клієнтом 🙏
Доброго дня, Ірино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важливий кожен відгук від наших пацієнтів. Перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Безумовно, повага, взаєморозуміння та комфорт у спілкуванні між лікарем та пацієнтом є важливими для досягнення успіху у лікуванні. Перепрошуємо, якщо Ви відчули дискомфорт. Зазначаємо, якщо у пацієнта не виникло контакту та порозуміння з лікарем, то завжди є можливість звернутися до іншого фахівця цього профілю, оскільки усі напрямки у клініці представлені кількома спеціалістами. Більш детальну інформацію Вам було надано у телефонному режимі. Завжди готові допомогти. Бажаємо Вам міцного здоров'я та на все добре.
Служба контролю якості ОН Клінік