Відгуки про лікарів-гастроентерологів ОН Клінік

Была 23.01.23 у гастроэнтеролога Шевченко Д.Ю.. Это просто ужас, лечение назначено совсем не верно. У меня дисбактериоз, кишечная палочка. Выписала антибиотики, я их купила, а они предназначены для почек, при воспалении мочевого пузыря и острых циститов. Ни слова о кишечнике, дисбактериозе в инструкции нет. Мне ещё фармацевт в аптеке сказала, что для моей проблемы этот антибиотик совсем не подходит, и удивилась что мне его назначили. А если бы мне не сказал фармацевт, и я не прочла бы инструкцию, а просто начала принимать. Я бы и кишечник не вылечила, и почки посадила бы этими антибиотиками. Это уже вредительство. Ещё посмотрела образование этого "врача", она закончила гуманитарный вуз, по специальности "Врачебное дело". Вот что закончила, так и лечит - то есть никак.
Таїсія
Дніпро, 26.01.2023
Оцінка:
Доброго дня, дуже задоволена вашою клінікою, а саме лікарем Жила Л. Г., на прийомі була уважна, все гарно пояснює, лікування підійшло. Дякую.
Оксана
Чернігів, 23.01.2023
Оцінка:
Був на прийомі у лікаря Жили Л.Г., це дуже уважний, спокійний та грамотний лікар. Лікування допомогло, дуже дякую. Рекомендую.
Павло
Чернігів, 19.01.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Павло. Вдячні Вам за відгук та добрі слова нашому спеціалісту. Ми раді, що лікування допомогло. Також вдячні Вам за рекомендації, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Велике спасибі Станковій Олені Вікторівні! Найкращий лікар! Дуже грамотне лікування, без зайвих призначень. По більше б таких врачей♥️Всем раджу! Спеціаліст своєї справи! Спасибі Вам за все!
Дорина
Оцінка:
Доброго дня, Дорино. Ми раді отримати від Вас добрі слова на адресу нашого лікаря Олени Вікторівни. Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Якщо Вам потрібен гастроентеролог, то йдіть до Орленка, лікар уважний, думаючий, з індивідуальним підходом! Пройшла багатьох лікарів у місті, Орленко найкращий, ходжу до нього вже років 10, ще коли він у лікарні в стаціонарі працював!
Аліна
Харків, 06.01.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Аліно. Вдячні Вам за відгук та рекомендації. Нам приємно знати, що Ви задоволені якістю медичного обслуговування. Будемо раді бачити Вас у клініці на профілактичних оглядах, будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Яцентна Світлана Михайлівна дуже далека від гастроентерологічного діагнозу і лікування відповідно призначила не вірно. Трата часу і коштів, в результатах УЗД на мій погляд зовсім, зовсім нічого не розуміє. Від призначення стало ще гірше, допомогла госпіталізації. Хотіла консультацію Фролової Еліни але були зайняті дні 3.01. 2022.
Нікончук Галина
Черкаси, 05.01.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Галино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка. Нами перевірена інформація та зазначаємо, що лікувально - діагностична тактика була визначена в повному обсязі згідно об'єктивних клінічних даних на день прийому. Більш детальна інформація Вам повідомлена телефоном. Очікуємо на повторному прийомі в клініці згідно попереднього запису. Бажаємо швидкого одужання.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у гастроентеролога Шканд Тетяни Віталіївни. Лікар від Бога!!! Найнеприємніше це гастроскопія. Я дуже переживала і боялася, але все пройшло швидко і безболісно. А потім Тетяна Віталіївна зробила призначення дала рекомендації. Дуже сподобався її підхід до лікування. Я дуже рада, що потрапила саме до цього лікаря! Після її призначень швидко минули болі. І ліки призначила не за всі гроші світу.
Юлія
Харків, 07.12.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Юліє. Дякуємо за щирий та змістовний відгук. Ми раді, що Ви залишились повністю задоволені якістю медичного обслуговування і отримали бажаний результат від лікування. Завжди готові допомогти у разі необхідності та зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Владислав
Черкаси, 10.11.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Найкращий лікар! Відмінний фахівець і дуже хороша людина! Рада що потрапила саме до нього!
Ірина
Харків, 25.10.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ірино. Нам приємно отримувати зворотній зв'язок та знати що пацієнт залишився задоволений. Дякуємо за відгук, міцного Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Наиа
Черкаси, 03.10.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я вже майже два роки як маю визначений діагноз і просто прийшов проконсультуватись щодо мого стану здоров'я (мій колишній лікар зараз у евакуації). Але склалося враження, що під час прийому лікарка взагалі не слухає пацієнта, а аналізи призначає по якійсь методичці, зробленої 50 років тому. вже 5 років. Я не розумію, навіщо було ставити мені панкреатит, якого в мене і близько, на щастя, немає (зданий аналіз це лише 100% підтвердив), та виставляти себе повною клоунесою. Вкрай не рекомендую.
Микола
Харків, 07.09.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Миколо. Вдячні Вам за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка та вважаємо недоречними публічні образи в сторону практикуючого лікаря. Нами перевірена медична документація та зазначаємо, що лікувально - діагностична тактика визначена в повному обсязі на підставі об'єктивних клінічних даних та вимог чинного законодавства. Пацієнт має право погоджуватись або ні з професійною думкою лікаря. Більш детальна інформація Вам надана телефоном. При виникненні будь-яких питань ми завжди готові надати вичерпну відповідь. Сподіваємось на продовження співпраці, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
В клініці хороша лікарка-гастроентерологиня Шкандт Тетяна Віталіївна, влучно назначила ліки, які допомогли при гастриті, викликаному гелікобактером. Також сподобалась гінекологиня Удовіченко Олена Олександрівна. Це найкраща жіноча лікарка, у якої я коли-небудь була: уважна, лагідна, весела, вислухає, обережно огляне і все зрозуміло пояснить. Із мінусів хочу виділити лабораторію. Медсестри неакуратні. Щоразу після забору крові чверть передпліччя синюшно-темне і дуже болить. Такі забори крові не варті тих немалих грошей, що сплачуються за аналізи. Також ДУЖЕ не сподобалася лікарка-гастроентерологиня Селіванова Лариса Ігорівна. Методи лікування - радянські! І діагнози у неї також радянські. Поставила хронічний гастрит! Цього діагнозу в сучасній медицині не існує. Місяць я пила препарати, сиділа на дієті, гелікобактер зник, хоча антибіотики я не пила (це єдиний плюс). Але після цього лікарка прописала ще більш жорстку дієту, де практично нічого не можна, назначила декілька аналізів неаргументованих, ще й знову прописала ліки, які я пила при гелікобактері... А я скаржилася на печію і вздуття!!! Як висновок: я сходила до двох інших гастроентерологів, які в один голос сказали, що гастрита в мене немає, симптомів інших хвороб ШКТ - також, а причина поганого самопочуття - психологічна (тривожність і нерви). А препаратами, які я цей весь час пила за назначенням лікарки Селіванової, можна було людей п'ять від гастриту вилікувати. От і все. Викинуті на вітер гроші, які під час війни дуже важко заробляються
Юлія
Харків, 28.08.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Вітаємо, Юліє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалась така думка. Лікар Лариса Ігорівна є кваліфікованим фахівцем з великим досвідом роботи. Метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. Кожен лікар має право на свою професійну думку та рекомендує пацієнту найбільш доцільний варіант лікувальної тактики відповідно до об'єктивних клінічних даних на момент звернення. Пацієнт може погоджуватися або ні з рекомендаціями лікаря. Якщо виникла така необхідність, у клініці завжди є можливість змінити лікаря, кожний напрямок представлений кількома фахівцями. Кожен пацієнт має право на свій розсуд обирати лікаря та найбільш прийнятний для себе медичний заклад, з урахуванням вартості та якості послуг. Бажаємо Вам міцного здоров'я, сподіваємось на продовження співпраці.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.