Не клініка, а конвеєр викачування грошей! Призначили препарати, від яких стало гірше на другий день. Слава Богу, вчасно зупинилася... Не поцікавилися, чи є алергічні реакції, анамнезом... Чергові посмішки і загальні фрази. Придумали тепер договір із пацієнтом і підсовують його на підпис пацієнту, а в договорі знімають із себе ВСЮ відповідальність за здоров'я пацієнта... НІКОМУ НЕ РАДЖУ ЦЮ КЛІНІКУ!
Може і є 2-3 нормальних лікаря, судячи з відгуків, решта - вибивання грошей! НЕ ВАРТІ ЦІ ПРИЙОМИ ЦИХ ГРОШЕЙ!
Ольга
Харків, 16.04.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що Ви залишились невдоволені візитом. При цьому, нами перевірено об'єм медичної допомоги в рамках звернення до спеціаліста. Всі призначення по додатковому обстеженню і терапії обгрунтовані на підставі об'єктивних клінічних даних. Звісно, що ситуація в динаміці може змінюватись і підчас потребувати коригування лікувально-діагностичної тактики. Для цього і призначаються повторні візити. Більш детальна інформація Вам була надана телефоном. Зичимо Вам добра і швидкого одужання.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже гарний і кваліфікований лікар!
Марія
Одеса, 10.04.2025
Дякую все добре! Чудовий лікар!
Василь
Одеса, 09.04.2025
Я була на консультації у кардіолога Петюніної Ольги Вячеславівни. Хочу щиро подякувати лікарю за професійний, а голосне – душевний та людяний підхід до моєї проблеми. Допомогла не тільки як лікар-кардіолог, а ще і заспокоїла мене. Величезне дякую за те, що в такий тяжкий час для нашої країниє такі хороші лікарі, як Ольга Вячеславівна.
Маргарита
Харків, 28.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Маргарито. Дякуємо за позитивний відгук та щирі, теплі слова. Для нас важливо знати, що Ви залишилися задоволені візитом до нашого лікаря Петюніної Ольги Вячеславівни. Ми цінуємо Вашу думку. Вдячні, що Ви особливо відзначили високий рівень професіоналізму фахівця, комфорт у спілкуванні та чуйне ставлення лікаря до пацієнта. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Ольга
Ужгород, 27.03.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Петюніна О.В. дуже вічлива, чуйна та привітлива. Все розповіла доступно.
Інна
Харків, 26.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Інно. Дякуємо за позитивний відгук та щирі слова на адресу нашого лікаря Петюніної Ольги Вячеславівни. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже задоволена клінікою On Clinic, дуже привітні адміністратори, все організовано, на який час записана, на такий і зайшла на консультацію, лікарі компетентні, позитивні, спілкуються з клієнтом. Рада, що обрала саме цю клініку, буду радити знайомим.
Людмила
Полтава, 13.03.2025
Був приємно вражений високим професіаналізмом, уважністю, доброзичливістю, бажанням допомогти в боротьбі з хворобою з боку лікаря-кардіолога Добровольської Інни Миколаївни. Вона Детально та всебічно з'ясувала стан мого здоров'я. Був складений реальний план мого лікування. Тому я вірю – у нас все буде добре! Маю велике бажання за необхідності рекомендувати своїм знайомим звертатися по медичну допомогу саме до Інни Миколаїви.
Віктор
Харків, 12.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Вікторе. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо зворотний зв'язок від наших пацієнтів. Для нас важливо знати, що Вам сподобалося спілкування з нашим лікарем Добровольською Інною Миколаївною. Приємно, що Ви особливо відзначили високий рівень професіоналізму лікаря. Вдячні за рекомендації. Завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Чудово!!! Послухала різних лікарів і можу сказати, що всі професіонали, а головне - уважні, чуйні, добре спілкуються з пацієнтами. Усім вдячна! Успіхів!
Ніна
Харків, 11.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Ніно. Дякуємо за позитивний відгук. Ми цінуємо Вашу думку. Завжди раді вітати у клініці та готові надати кваліфіковану медичну допомогу у разі необхідності. Бажаємо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дуже вдячна лікарям ОН Клінік, приємно бачити доброзичливий та зацікавлений персонал.
Світлана
Харків, 11.03.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Світлано. Щиро дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Завжди раді вітати та готові допомогти. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую Юлії Віталіївні Сівцевій, неймовірному професіоналу лікарю-кардіологу й чуйній людині. Призначено курс лікування з урахуванням мого поважного віку й усіх хронічних хвороб. Діагноз серйозний, але після маніпуляцій покращення. Бажаю лікарю сил та енергії й усім- здоров'я.
Олена
Харків, 18.02.2025
Показати відповідь
Доброго дня, Олено. Дякуємо за позитивний відгук та щирі, теплі слова. Для нас важливо знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Сівцевої Юлії Віталіївни. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам добра та здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Дмитро
Кропивницький, 13.02.2025
Показати відповідь
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік