Доброго дня, Ярославо. Дякуємо. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Сьогодні здавала кров,кращого лікаря і безболісної процедури не робила ніде.Завжди привітні і професіонали своєї справи.
Доброго дня, Тетяно. Дякуємо за позитивний відгук. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за відгук. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Бажаю й надалі розвиватися такому гарному медичному центру
Доброго дня, Олександро. Щиро дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Завжди раді вітати та готові допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Здавали сьогодні аналіз на алергени, дитину обкололи три рази і тільки на четвертий раз визвали більш досвідчену медсестру, яка з першого разу взяла аналіз, дуже не задоволена таким обслуговуванням, вирішіть будь ласка цю проблему .
Доброго дня. Дякуємо за вибір нашої клініки і діалог зі Службою контролю якості. Зазначаємо, що венозний доступ залежить від маси фізіологічних факторів на момент забору і є різна його складність. Технічні моменти по венепункції в медичній практиці трапляються не рідко. Нам шкода, що склалася така ситуація і перепрошуємо за дискомфорт. Бажаємо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Зверталась сьогодні в „ОН Клінік" вперше на здачу аналізів. Я дуже
боюсь здавати кров., але ви змінили
моє враження. Дівчата мед. сестри-просто чарівниці.
Чудове відношення, наскільки все швидко і чудово.
Також чудовий сервіс, на рецепції - просто молоці. І заспокоють і підтримають.
Обов'язково буду рекомендувати всім.
Доброго дня, Валеріє. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашої клініки. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти. Вдячні за рекомендації. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую, турботливий і приємний персонал клініки.
Доброго дня, Вікторе. Дякуємо за позитивний відгук. Цінуємо Вашу думку. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Здавали кров дитині 5 липня. Прекрасний персонал, підтримували і заспокоювали малюка. Велике Вам спасибі🥰
Доброго дня, Анастасіє. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашої клініки. Зичимо міцного здоров'я Вам та Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Здавала у вас аналіз на хгч. Попередньо побачивши на сайті що результат має прийти на наступний день. На наступний день почекавши вирішила зателефонувати і уточнити коли мають бути результати, на що мені відповіли що попередня дата готовності стоїть через 5 днів. Чому мене про це не попередили завчасно. Я б тоді не витрачала свій час та кошти і здала б у іншому місці. А так прийшлось переплачувати і здавати ще раз в іншій клініці.
Доброго дня, Софіє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нами перевірена інформація та зазначаємо, що терміни виконання лабораторних досліджень на нашому офіційному сайті вказано коректно. Лабораторне дослідження виконано в зазначений регламентний термін, результат відправлено на пошту пацієнта в автоматичному режимі. Більш детальну інформацію Ви отримали телефоном. Завжди готові допомогти, зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
18 серпня, я звернувся за допомогою до лікаря-дерматолога в вашу клініку. З підозрою на різнокольоровий лишай. Були взяті зразки вражених місць для підтвердження чи спростування попереднього діагнозу. Результати мали прийти на електронну пошту, але до сьогодні, 8 вересня, ніякого зв'язку не було, ні по телефону, ні на пошту. Я платив кошти, саме за те, щоб я не бігав і не переживав за те коли мені треба бігти за аналізами Сьогодні - ви проігнорували своє зобов'язання, завтра - ви нахамили, післязавтра - ви фельдшерське відділення десь на селі, навіть не районна лікарня.
Доброго дня, Олександре. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка. Нами перевірена інформація та зазначаємо, що результат лабораторних досліджень було своєчасно відправлено на електронну адресу, яку пацієнт власноруч залишив в клініці. Завжди готові допомогти, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Зателефонував на гарячу лінію вранці в суботу для того щоб записатися на здачу лабораторнога аналіза кала на паразити дітей , на гарячій лінії відповіли що сьогодні лабораторія працюе, привозьте аналіз на Першотравневу 18. До 11:00 ранку ми ледве зібрали кал і привіз його в клініку. На рецепції почув в відповідь те що лабораторія працюе з понеділка, мало того, коли я запитав чому мені про це не повідомили по телефону, то в відповідь отримав «так задавайте це питання тому кому телефонували а не нам».
Отакий сервіс в клініці. Тому останній раз ми тут обслуговувались. Я ще й пост викладу в соцмережі в дружині, а вона блогер. Думаю це крепко допоможе розвитку клініки.
Доброго дня, Дмитро. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що звернення до клініки було дискомфортним для Вас. Нами була перевірено факти та підтверджуємо, що надана Вам оператором інформація щодо можливості прийому матеріалу в клініці була коректною. В будь-якому випадку приносимо вибачення, якщо звернення до нашої клініки було дискомфортним для Вас. Сподіваємось на продовження співпраці, бажаємо здоров'я Вам та Вашим рідним.
Служба контролю якості ОН Клінік
Запишіться до медичної сестри «ОН Клінік» в Україні
Консультація лікарів в «ОН Клінік Полтава»
Адреса: Полтава, проспект Віталія Грицаєнка (пр. Першотравневий), 18-А
ОН Клінік Полтава
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 19:30, Сб - Нд: 9:00 - 17:00
Запис по телефону:
0 800 30 77 33
Цілодобово.
- По мапі
- Аеропанорама