Logo
0 800 30 11 77
Проходила обстеження ФГДС у Потапенко Марини Володимирівні.Я була приємно вражена щирим відношенням до мене, як до пацієнта, який боявся проходити цю життєво необхідну процедуру. Вона зуміла мене налаштувати тільки на позитив. Гарно та кваліфіковано пояснила, як потрібно себе вести під час цього обстеження, За потреби можу рекомендувати знайомим та друзям.
Ганна
Полтава, 09.12.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ганно. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви залишилися задоволені результатом звернення до нашого лікаря Потапенко Марини Володимирівни. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Проходила обстеження у лікарів Велічко І.О та Потапенко М.В пройшло все чудово, дуже уважні лікарі, професіонали своєї справи, буду звертатися ще.
Катерина
Полтава, 28.08.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Катерино. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до наших лікарів Величко Ірини Олексіївни та Потапенко Марини Володимирівни. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Робили колоскопічне обстеження. Серйозне і зовсім не дешеве (з наркозом, з гістологією). Відео обстеження, яке для онкологів потрібне, не ведеться (уточнення, коли ми робили обстеження, зовсім не думали, що прийдеться до онкологів звертатися). Але коли робили обстеження лікарі, вони ж розуміли, що нам прийдеться звертатися. Онкологія, приймає лише, і хоче бачити лише записи обстеження, а не ваші описи. Про те, що у вас не ведеться запис ніхто теж не попереджав. Безкоштовне ЕКГ і те ведеться запис і віддали, в не вашій лікарні. Я вважаю, за такі гроші і з такою апаратурою, ви повинні вести записи оглядів працівників
Наталія
Полтава, 24.04.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Наталіє. Шкодуємо, що у Вас склалась така думка. Хочемо зазначити, що всі лікувально-діагностичні процеси в клініці проводяться в рамках вимог чинного законодавства. При запису на прийом пацієнт отримує стандартну інформацію про послугу, якщо у пацієнта виникають додаткові питання - ми залюбки надаємо інформацію. Нами перевірено факти і зазначаємо, що були виконані всі обов'язкові умови по даній діагностиці, в тому числі додаткове лабораторне дослідження матеріалу. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я та миру.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу висловити вдячність Дігтяр Геннадію Івановичу та його медсестрі! Така неприємна процедура як гастроскопія пройшла дуже обережно, з поясненнями та максимально комфортно.
Коваленко Тетяна
Полтава, 25.02.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Тетяно. Щиро дякуємо за позитивний відгук. Ми раді, що звернення до лікаря було комфортним та інформативним для Вас. Завжди раді допомогти, зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на Відеогастродуоденоскопії у Марини Володимирівни, хочу висловити свою вдячність за чуйність та доброзичливе ставлення. Дуже боялася проходити дане обстеження, але Марина Володимирівна справжній професіонал своєї справи. Обстеження пройшло швидко, зовсім не боляче, кожні дії лікар проговорювала та заспокоювала.
Альона
Полтава, 01.12.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Альоно. Дякуємо, що обрали нашу клініку та поділились своїми враженнями. Згодні з Вами, діагностична процедура дійсно проходить швидко та без болю і в комфортних умовах. Сподіваємось, Ваш відгук допоможе визначитись тим людям, хто потребує подібну діагностику. Міцного Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Мені дуже сподобалось обслуговування. Дуже чуйний персонал, кваліфіковані лікарі, апаратура високої якості. Дай бог всьому персоналу миру та благополуччя.
Валентина
Полтава, 28.10.2022
Оцінка:
По состоянию здоровья мне было необходимо пройти эзофагогастродуоденоскопию (глотнуть зонд). Я всю жизнь боюсь этой процедуры, так как помню ещё с советского союза эти толстенные шланги, которые тебе силой заталкивают в рот. Но, придя на процедуру в клинике, я была очень обрадована: современное оборудование, никаких толстых шланг, приветливый персонал. Процедура длилась около минуты. Прошла абсолютно безболезненно и комфортно психологически. Мне кажется, что это ещё очень зависит от врача. Поэтому выражаю огромную благодарность врачу Потапенко Марине Владимировне за эмпатию. Марина Владимировна озвучивала каждое своё движение, а это очень успокаивает.
Тамара
Полтава, 09.01.2022
Оцінка:
Робила процедуру ФГДС 21.08.21 у лікаря Дігтяр Г. І. Дуже боялася. Але лікар зумів заспокоїти і зробив цю важку для пацієнта процедуру професійно, за що йому вдячна. Раджу всім звертатися в цю клініку до даного лікаря. Не пошкодуєте.
Ілона
Полтава, 22.08.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Дякуємо за відгук і добрі слова про наш фахівця. Ми раді, що діагностична процедура пройшла в комфортній атмосфері, і Ви залишилися задоволені результатом. Завжди готові допомогти. Бажаємо здоров'я і гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік
Були позитивні відгуки про цей центр до сьогоднішнього дня. Записалася на 10:00 на ФГДС і мене прийняли в 11:00 і це після моїх численних звернень до адміністратора. Записатися в приватну клініку, заплатити гроші і сидіти під кабінетом годину межа моїх мрій.
Марія
Полтава, 17.08.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Марія. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості і вибір нашої клініки. Клініка завжди готова нести відповідальність за всі недоліки в роботі, якщо такі є. Приносимо свої вибачення за дискомфорт. Більш детальна інформація була Вам надана в телефонному режимі. Ми раді, що питання вичерпане. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Пройшла гістероскопію у лікаря Потапенко М. В. Якістю наданих послуг дуже задоволена! Обстеження пройшло швидко і безболісно! Лікар вічливий, приємний у спілкуванні. У кабінеті чисто. Апаратура сучасна. Є з чим порівнювати! Усім рекомендую! Бажаю усім міцного здоров’я!
Ольга
Полтава, 05.08.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ольго. Вдячні Вам за позитивний відгук. Ми раді, що у Вас залишилися лише приємні враження після відвідування нашого медичного центру. Згодні з Вами, в медичних центрах нашої Мережі працюють лише кваліфіковані спеціалісти, які використовують у своїй роботі інноваційне обладнання. Завжди готові допомогти в разі необхідності. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулася до ОН Клінік до лікаря ендоскопіста Потапенко М. В. для проходження обстеження шлунку. Лікар перед обстеженням дала знеболювання, пояснила все доступно, заспокоїла. Провела обстеження дуже швидко, майже безболісно. Після процедури дала детальне пояснення стосовно обстеження. Лікар сподобався, можу рекомендувати як гарного спеціаліста.
Олена
Полтава, 22.03.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Олено. Ми раді, що діагностична процедура була для Вас інформативна і зрозуміла, а головне, Ви залишилися задоволені результатом. Хочемо зазначити, що важливою частиною якісної діагностики та лікування є сучасне і високотехнологічне обладнання, яке використовується у нас в клініці. Дякуємо за відгук і бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Продовження до мого попереднього відгуку. Ходив 3 рази, виявили виразку шлунку і лікар назначив лікування, притримувався рекомендаціям лікування, виконував все дисципліновано. Після попередніх візитів в клініку, вирішив не звертатись в ОН КЛІНІК, тому що, були претензії по пунктуальность (сумарно за 3 відвідування 2 години чекати, для мене дуже багато) але потрібно було здати аналіз на хелікобактер пілорі, тож я пішов в інший заклад - результат виявився негативний. Щоб дізнатись чи виразка зарубцювалась потрібно ще пройти ФГДС, ця процедура не дуже приємна, хто це робив, той розуміє мене, отже вирішив свої принципи відкинути і прийти на процедуру в ОН КЛІНІК, а саме до лікаря Потапенко Марина Володимирівка, тому що вона мені попередній раз зробила цю процедуру і я залишився задоволений її виконанням своєї роботи. Сьогодні був четвертий візит в ОН КЛІНІК - ЗНОВУ ФІАСКО. Записався на 11:40 ( на раніше було занято) їсти перед процедурою заборонено, тож останній прийом їжі був о 20:00 попереднього дня, щоб не затягувати з прийомом їжі взяв з собою шейкер з коктейлем, щоб після процедури не залишати шлунок порожнім, не можна, так як не знаю чи зарубцювалась виразка. Коли на годиннику було 12:00, уже відчував що довго не можу без їжі, маленька біль почала з'являтись, о 12:14 уже звернувся до адміністраторів, так як уже 34 хвилини затримується прийом, повідомив ім що більше очікувати не буду. Після попередніх 3 разів сказали, що 20% знижки буде на ФГДС, за те що дуже довго очікував. На четвертий раз була надія, що в цей раз не буде такої проблеми. Після цього випадку було запропоновано пройти БЕЗКОШТОВНО ФГДС- дякую, не потрібно, не люблю халяву, краще заплачу за послугу в іншій клініці. П. С : керівництво беріть на себе відповідальність, якщо ви персонал навчали як потрібно виходити з таких ситуацій, тоді можете і їм догану виносити. Але мені здається, що адміністратори діяли по регламенту. ОН КЛІНІК, бажаю вам розвитку!!!
Дмитро
Полтава, 26.02.2021
Оцінка:

Адреса: Полтава, пр. Першотравневий, 18-А

ОН Клінік Полтава
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 19:30, Сб - Нд: 9:00 - 17:00
Запис по телефону: 0 800 30 77 33 Цілодобово.
  • По мапі
  • Аеропанорама
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.