Дуже сподобалося ставлення лікаря-дерматолога до мене: розумна, вихована і уважна лікарка - приємно
Доброго дня, Алло. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря. Ми цінуємо Вашу думку. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Тут мені дуже сподобалось, це перша приватна клініка яку я відвідав після державної, але рівень обслуговування який тут надають це прям шось з чимось, дуже все якісно! Надіюсь персоналу дуже добре платять!
Доброго дня, Тарасе. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Наш пріоритет - це якісний сервіс, кваліфікована медична допомога та комфорт пацієнтів на усіх етапах надання медичних послуг. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти у разі необхідності. Зичимо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Відвідала лікаря Христофор Василя Олексійовича. Враження залишились лише позитивні, лікар справжній професіонал своєї справи. Уважно вислухав усі мої скарги і запропонував лікування. Дуже вдячна лікарю!
Доброго дня, Ірино. Дякуємо за позитивний відгук. Раді знати, що Вам сподобалося спілкування з нашим лікарем Христофором Василем Олексійовичем та Ви залишилися задоволені результатом звернення. Завжди готові допомогти. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Консультація у дерматолога, за 10 хвилин прийому я отримала лише листок з призначенням 10 аналізів і обстежень які не стосувалися мого питання з яким я звернулась, зазначу, що обстеження які мені призначили я здавала нещодавно, для самої себе і лікар був про це повідомлений, з приводу новоутворень з якими я звернулась, то у висновку не зазначили навіть розміри, лише назву
Доброго дня, Валеріє. Дякуємо за вибір клініки і висловлену думку. Шкодуємо, що у Вас склалось таке враження. Нами перевірена інформація і зазначаємо, що запропонована лікарем лікувально-діагностична тактика коректна і відповідає вимогам чинних протоколів МОЗ по даній патології. Консультативне заключення видано. Зазвичай, за наявності попередніх обстежень, бажано їх мати з собою для ознайомлення лікарем. Для досягнення бажаного результату рекомендуємо дотримуватись всіх призначень лікаря і очікуємо на наступному візиті. Завжди готові допомогти у разі необхідності, здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Абсолютно незадоволена візитом. Лікар навіть не оглянув дитину — дивився тільки на те, що я сама показувала. Складається враження, що діагноз і призначення були готові ще до прийому. Жодного індивідуального підходу, повна байдужість. Даремно витрачений час і гроші. Не рекомендую категорично.
Доброго дня, Анно. Дякуємо за вибір клініки і висловлену думку. Шкодуємо, що у Вас склалось таке враження. Зазначаємо, що під час консультації лікар проводить профільний огляд, збір даних анамнезу життя та хвороби, визначає наявність об'єктивних клінічних даних на користь того чи іншого патологічного стану та надає відповідні рекомендації щодо подальшої тактики лікувально-діагностичних дій відповідно до стану здоров'я на момент звернення. За висновком консультації пацієнт отримує консультативне заключення і підтверждуємо коректність пропонованої лікарем тактики. Для досягнення бажаного результату від лікування рекомендовано дотримуватись призначень лікаря і з'являтись на контрольний огляд для оцінки стану в динаміці. Завжди готові допомогти, бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Відвідав лікаря дерматолога Христофор В. О. лікар зрозуміло все пояснив, детально провів обстеження. Атмосфера на прийомі була комфортною, уважне ставлення.
Рекомендую як компетентного спеціаліста, який дійсно на своєму місці.
Доброго дня, Романе. Дякуємо за позитивний відгук на адресу нашого лікаря Христофора Василя Олексійовича. Нам приємно, що Ви особливо відзначили комфорт у спілкуванні з фахівцем. Щиро вдячні за рекомендації. Завжди готові надати кваліфіковану медичну допомогу. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Не вперше звертаюсь до лікаря Христофор В. О. Лікарь уважний, вислухав усі мої скарги, пояснив лікування. Буду радити його як гарного спеціаліста своїм знайомим.
Доброго дня, Світлано. Дякуємо за позитивний відгук та рекомендації. Для нас важливо знати, що Ви високо цінуєте професіоналізм нашого лікаря Христофора Василя Олексійовича. Завжди раді допомогти. Зичимо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Василь Олексійович - лікар з великої літери, був у нього на прийомі давно, то враження дуже приємні. Лікар відмінно виконує свої обов'язки!
Доброго дня, Дмитре. Дякуємо за позитивний відгук. Нам приємно знати, що Ви високо цінуєте професіоналізм нашого лікаря Христофора Василя Олексійовича. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у лікаря Дадонова Олена Миколаївна, лікар дуже уважний, компетентний, все чітко пояснила, відповіла на всі мої запитання. Прийомом задоволена
Доброго дня, Любове. Дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви задоволені візитом до нашого лікаря Дадонової Олени Миколаївни. Завжди раді допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Загальне враження про клініку позитивне. Зверталась до лікаря дерматолога, все сподобалось, дуже уважні та ввічливі
Сервіс та обслуговування на високому рівні.
Доброго дня, Олено. Дякуємо за вибір нашої клініки та позитивний відгук. Наш пріоритет - це якісний рівень медичних послуг та сервісу. Завжди раді вітати у клініці та готові допомогти у разі необхідності. Бажаємо Вам міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Запишіться до дерматолога «ОН Клінік» в Україні
Консультація лікарів в «ОН Клінік Полтава»
Адреса: Полтава, проспект Віталія Грицаєнка (пр. Першотравневий), 18-А
ОН Клінік Полтава
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 19:30, Сб - Нд: 9:00 - 17:00
Запис по телефону:
0 800 30 77 33
Цілодобово.
- По мапі
- Аеропанорама