Відгуки про лікарів-на рентгенологах у Харкові (м. Палац Спорту)

Сегодня сделал кт Доктор тупа скопировал результаты январские. А я делал контроль через 10 дней от начала ковид. Выводы.........
Максим
Харків, 30.04.2021
Оцінка:
Добрий день, записався на проходження КТ, на 19.12.2020, за телефоном сказали очікувати результат 30-40 хвилин, по приїзду в клініку сказали чекати 1 годину-1: 30 год, приходимо через 1 годину за аналізами, кажуть вже 2 години, вищий рівень, вважаю, що за 1000 грн які беруть за КТ це занадто!
Сергій
Харків, 19.12.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Сергій. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Комфорт для пацієнта на всіх етапах надання медичних послуг в нашій клініці - одне з пріоритетних завдань. Над забезпеченням поліпшення якості сервісу щодня працює команда фахівців клінік. За дану ситуацію приносимо вибачення. Більш детальну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Будемо раді допомогти в разі потреби. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Відгук вкрай негативний. Вибрали цю клініку в надії уникнути черг, тобто великого скупчення людей в замкнутому просторі, що є найбільшою небезпекою інфікування COVID 19. Записалося заздалегідь, прийшли вчасно. Але зіткнулися з затримкою в 25 хвилин, які провели в замкнутому невентильованому просторі в компанії інших, ймовірно інфікованих, відвідувачів. Вкрай не рекомендую записуватися і відвідувати даний заклад.
Дмитро
Харків, 24.11.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Дмитро. Хочемо зазначити, що в умовах пандемії всі співробітники і пацієнти клініки несуть особисту і соціальну відповідальність за поширення інфекції. У свою чергу, персонал ОН Клінік дотримується всіх режимних заходів, рекомендованих МОЗ України. З огляду на те, що захворювання COVID-19 на ранній стадії може протікати безсимптомно або з мінімальними проявами, неможливо достовірно встановити наявність вірусу без проведення відповідних лабораторних досліджень. Для пацієнтів, які звертаються за підтвердженням інфікування коронавірусів COVID-19, в клініці організовано окремий пункт прийому та забору матеріалу для лабораторних досліджень. Це виключає можливість контактування імовірно інфікованих осіб з іншими пацієнтами клініки. Приносимо вибачення за доставлений дискомфорт, ми готові нести відповідальність за всі недоліки в роботі. Більш детальна інформація про додатковий варіант лояльності була надана особисто пацієнтові в телефонному режимі. Завжди готові допомогти в разі потреби. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Робила КТ грудної клітини. Все швидко, культурно. Результат через 15 хвилин. Спасибі персоналу.
Юлія
Харків, 02.11.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Юлія. Дякуємо Вам за позитивний зворотний зв'язок. Нам приємно, що Ви залишилися задоволені результатом звернення в нашу клініку. Завжди готові допомогти в разі потреби. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Гірше місця не буває !!!!!!!! Не йдіть сюди ніколи, заплатите дорожче, менше, але не сюди !!!!!! Вам кажуть приїжджайте на 8.15 і 08.30 але краще до 8.00 приїжджаєш плануючи 5-10 хвилин процедура і зі слів мега-зухвалої, що закочує очі, недоторки на стійці, результат 20 хв. Але по приїзду тобі кажуть: ваш час на 09.30 і пофіг що ти о 7 годині їдеш через все місто і плануєш на роботу потрапити до 10 з результатом. Але !!!!!!!! Горді панянки за стійкою на критику і прохання змістити не реагують. Крім того, в приватній клініці запис не працює. Приходять пізніше, заходять раніше. А ти дихаєш в коридорі усіма аналізами які приносять. Хоча оплата за чеком 5200грн !!!!! 5200 НЕ 520 не 52. Тут чіткості немає, і керівництву все одно. Не плануйте свій час під лікарню ОНКЛІНІК.
Banikevich Maksim Ivanovich
Харків, 22.10.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Максим. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Як всім відомо, в даний час складна епідеміологічна ситуація і всі медичні установи мають істотне навантаження. У нашій клініці прийом пацієнтів проводиться за попереднім записом. Незважаючи на великі навантаження, намагаємося піти назустріч кожному пацієнту і запропонувати оптимальне рішення в кожній ситуації, що і було в даному випадку. Ми поважаємо думку кожного нашого пацієнта, при цьому просимо всіх бути взаємоввічливими і з розумінням ставиться до роботи в складних для всіх умовах. У будь-якому випадку, приносимо вибачення, якщо Ви відчули дискомфорт під час відвідування клініки. Бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Як виявилося зробити кт легень не представляється можливим. Сьогодні 17 жовтня найближчий запис на 29. А значить доживе людина до 29 числа зробимо КТ, ні - вмирайте на здоров'я. Більш не буду ваш клієнтом, нікому не пораджу звертатися в дану клініку. Марно
Сергій
Харків, 17.10.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Сергій. Для нас цінні всі відгуки від наших реальних пацієнтів. Як всім відомо, в даний час складна епідеміологічна ситуація і всі медичні установи мають істотне навантаження. У нашій клініці прийом пацієнтів проводиться за попереднім записом. Незважаючи на великі навантаження, намагаємося піти назустріч кожному пацієнту і запропонувати оптимальне рішення в кожній ситуації, що і було в даному випадку. Приносимо вибачення, якщо Ви відчули дискомфорт, при цьому просимо з розумінням ставиться до роботи в складних для всіх умовах. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дзвонив на гарячу лінію, переходив за підказками і залишив заявку на передзвін. Все це було до 9 ранку до 10 вечора мені так ніхто і не передзвонив. Ціни вище ніж у інших і навіщо робити функцію передзвону якщо ніхто не дзвонить?
Олександр
Харків, 13.10.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня Олександр. Над забезпеченням поліпшення якості сервісу щодня працює команда фахівців клініки, але на жаль, технічний момент мав місце бути. Приносимо вибачення за дискомфорт. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Дякую дуже уважному, ввічливому і чуйному оператору контактного центру Тетяні! Не байдужість і бажання допомогти присутні в цій людині в повній мірі. Дала повне і чітке роз'яснення на питання, що цікавлять мене питання і допомогла вирішити мою проблему, приділивши належно часу і уваги. Дякую за залучення таких професійних працівників!
Тетяна
Харків, 23.09.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Тетяна. Дякуємо за позитивний зворотний зв'язок і діалог зі Службою контролю якості. Ради, що звернення в клініку було для Вас комфортним і результативним. Ми постійно удосконалюємо якість послуг, що надаються медичними центрами нашої Мережі. Нам важливо знати, що Ви задоволені рівнем сервісу та медичного обслуговування в клініці. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Висловлюю подяку доктору Хлоп'яник Олені Вікторівні. Залишився дуже задоволений якістю обслуговування і висококваліфікованим фахівцем. Правильно і дуже швидко поставлений діагноз дав можливість лікарю терапевту вчасно почати лікування. Велике дякую за якісну роботу. Я рекомендую КТ в ОН - Клініці.
Микола Васильович
Харків, 10.09.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Миколо Васильовичу. Дякуємо за позитивний зворотний зв'язок і високу оцінку роботи нашої клініки. Ради, що рівень професіоналізму лікаря Хлоп'яник Олени Вікторівни виправдав надану Вами довіру. Центри «ОН Клінік» оснащені сучасним високотехнологічним обладнанням, що в поєднанні з професіоналізмом лікарів дає можливість проводити максимально точну діагностику. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом звернення до клініки, рівнем сервісу і якістю медичного обслуговування. Бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
Робила комп'ютерну томографію. У центрі дуже чисто, персонал в масках, є САНІТАЙЗЕР. Все дуже швидко і компетентно. Результат віддали на диску, плюс роздрукований висновок. Спасибі.
Наталія Олександрівна
Харків, 22.08.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Наталія Олександрівна. Дякуємо за позитивний зворотний зв'язок. У розпорядженні фахівців «ОН Клінік» сучасне високотехнологічне обладнання, що робить діагностику максимально інформативною і точною. Нам важливо знати, що Ви задоволені результатом звернення до клініки, рівнем сервісу і якістю медичного обслуговування. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік