Відгуки про лікарів-трихологів у Харкові (м. Пушкінська)

Хочу виказати подяку лікарю трихологу Дунаєвій Надії Анатоліївні за чутливе, уважне і професійне відношення до моєї післяковідної проблеми з волоссям. Грамотно підібране лікування допомогло отримати бажаний результат, навіть краще.
Лариса
Харків, 15.12.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ларисо. У нашому медцентрі працюють лише кваліфіковані спеціалісти, які знаходять індивідуальний підхід до кожного пацієнта. У високих професійних якостях нашого лікаря Ви змогли переконатися на власному досвіді. Бажаємо Вам здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Прийшла із проблемою випадання волосся. Записалася на прийом, призначили аналізи на значну суму грошей. Довелося здавати, щоб лікар пояснила, в чому проблема. У результаті, за результатами аналізів мені ніхто до ладу нічого не порекомендував, що робити з тими аспектами, де все гладко, може якого лікаря звернутися. Покивали просто головою, сказали, що у вас тут трохи підвищена норма, там не все гаразд, а до кого звертатися, що з цим робити, гадайте самі, так би мовити. Потім призначили процедури на 6 тисяч, після яких нічого не змінилося, волосся як випадало, так і випадає, навіть напевно ще гірше стало. Загалом, єдиний висновок, який можна зробити - це просте викачування грошей із пацієнтів. Лікування нуль роблять все можливе, щоб пацієнт якомога довше продовжував ходити і викидав великі гроші за своє лікування. Після цього візиту звернулася до іншого лікаря в іншу клініку і навіть не за цим профілем, де мені докладно пояснили, розповіли, що з цим усім робити і як усе лікувати. Добре, що ще залишилися лікарі, які справді хочуть допомогти пацієнтові, а не просто зрубати бабло. Про похід до ендокринолога Веселова, це взагалі окрема тема. Склалося таке відчуття, що людина взагалі раніше ніколи не працювала в цій сфері, призначала такого, що на голову не натягнеш. Проконсультувалася з іншими лікарями і вони взагалі здивувалися, що лікарка могла таке призначити. Загалом, шкода лише витрачених грошей на цю богадельню!
Дар'я
Харків, 17.11.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Дар'є. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. У нашій клініці використовуються принципи доказової медицини, а також працюють лише кваліфіковані фахівці. Діагнози та варіанти лікування пропонуються виходячи з повної клінічної картини, показань та підкріплені результатами інструментальної чи лабораторної діагностики. Кожен пацієнт приймає інформацію індивідуально, вправі приймати рішення на власний розсуд погоджуватися чи ні з рекомендаціями лікаря. На даний момент ми так і не отримали від Вас обіцяні медичні документи з іншою думкою фахівців. Ми завжди готові до конструктивного діалогу та комплексного аналізу ситуації. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Хочу дати чесну відгук про клініку (менше про доктора, оскільки він ланка клініки). Клініка супер. Все акуратно. Консультація у лікаря 340 грн. Гаразд. Але потім діагностика (треба-не треба за 3000 грн зашкалює) і це тільки початок (аналізи). А потім ще повторні консультації у свого лікаря та інших фахівців. А коли буде встановлено діагноз, тоді тільки пропишуть препарати. Поки я відчуваю тільки викачування грошей.
Ірина
Харків, 17.02.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ірино. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що першочерговим завданням лікаря є надання кваліфікованої медичної допомоги. Для визначення тактики терапії важливо виявити причину захворювання, у зв'язку з цим лікар рекомендує додаткові обстеження. У клініках нашої мережі офіційно надаються платні медичні послуги відповідно до затвердженого прайса. Кожен пацієнт має право вільного вибору медичного закладу на свій розсуд з урахуванням прийнятної якості та вартості послуг. Більш детальна інформація була Вам надана в телефонному режимі. Завжди готові допомогти, бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Барабаш Інна Леонідівна медсестра високої кваліфікації, дуже чуйна і уважна людина. Відноситься до пацієнтів з великим тактом і розумінням. Спасибі!
Ірина
Харків, 31.12.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ірина. Дякуємо за відгук. У нас працюють тільки кваліфіковані фахівці, які завжди знаходять індивідуальний підхід до кожного пацієнта, у чому Ви змогли переконатися на власному досвіді. Бажаємо Вам здоров'я і гарного настрою.
Служба контролю якості ОН Клінік
З Новим роком, Подпорінова Зоя Анатоліївна! Ви прекрасний лікар, прекрасний фахівець, чуйна людина! Ваші знання дуже допомогли мені. І мезотерапію Ви робите дуже класно! Спасибі вам! Буду продовжувати спостерігатися у Вас.
Ірина
Харків, 31.12.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ірина. Дякуємо за відгук. Нам приємно, що Ви залишилися задоволені якістю медичного обслуговування. Кваліфіковані фахівці, сучасне обладнання та якісні витратні матеріали - є запорукою високих показників ефективності лікувально діагностичних процесів. Завжди готові допомогти в разі потреби. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Добрий день. Перший раз в житті пишу відгук, ось дійсно сил немає. Є постійним клієнтом Он клінік. Спостерігаюсь у декількох лікарів. Дуже задоволена роботою Орленко та Скорикової, лікарі які дійсно допомагають привести здоров'я в порядок, до цього зверталась до фахівців в інших мед. установах та залишилася незадоволена результатом. А тепер до поганого, з початку осені постійно відбуваються збої за часом записи, найголовніше що адміністратори повідомляють про це коли вже сам до них підходиш, як мінімум потрібно попередити і вибачитися. Почитала відгуки про клініку і в шоці від формату відповідей незадоволеним відвідувачам вашої клініки. Одній дівчині відповіли щось на кшталт "Ви закотили істерику ...", яку б істерику не влаштує клієнт, неприпустимо так відповідати. Нещодавно пішла до трихолога, мені назначелі аналізи на гривень 900 (і я не обурювалася, ну треба ж), коли хотіла записатися на прийом, виявилося що лікар у відпустці і я записалася до іншого. Коли прийшла на прийом, лікар навіть не спромігся прочитати мою карту (попередній лікар докладно розписав діагнози Скорикової та Орленко і те, чим я лікуюся, а також, чим хворіла). Питав у мене цю інформацію (і то, неповному обсязі), далі мені повідомили, що якщо я хочу отримати схему лікування, повинна сплатити 200 гривень (ну ладно, раз потрібно). І що я отримую? Шампунь від випадіння волосся і базові вітаміни для волосся. Все б добре, але навіщо я здавала аналізи на 900 гривень і де пояснення результатів? Я вкрай незадоволена сьогоднішнім прийомом, а також, хочу щоб коли мій перший лікар повернеться з відпустки, мені докладно розповіли про результати аналізів і виписали нормальне лікування (або обгрунтували дану схему лікування, а також, навіщо тоді мені потрібно було здавати аналізи) і я не хочу знову платити за це. Довелося писати відгук, так як розбиратися в клініці не було часу, тому що прийом знову затримали (на 20 хвилин). Номер карти 50163.
Олександра
Харків, 22.12.2018 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Олександра. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Хочемо зазначити, що дійсно іноді трапляються затримки прийому, і не завжди можемо вплинути на причини. Ми завжди акцентуємо увагу нашим пацієнтам на важливість дотримання регламенту запису і мінімізацію запізнень на прийоми, через які і відбуваються збої графіка прийому лікаря. Ми вдячні всім пацієнтам за об'єктивну оцінку роботи клініки і наших фахівців, формат розбору і відповідей проводиться тільки в діловому стилі без переходу на особистості. Обсяг призначеної діагностики завжди аргументований, визначається виходячи з проблеми для виявлення всіх етіологічних факторів. Якщо проблема звернення вторинна, необхідний комплексний підхід в діагностиці і подальшому лікуванні, найчастіше потрібна корекція стану та спостереження у лікарів кількох спеціальностей. Кожен пацієнт сприймає інформацію в силу своїх можливостей, звідси і виникає непорозуміння. Якщо інформація є незрозумілою - завжди можна задати питання лікарю на прийомі або через операторів контактного центру. Ми раді, що на даний момент Вам зрозуміла запропонована тактика, очікуємо на черговому прийомі в клініці згідно із записом. Завжди готові допомогти!
Служба контролю якості ОН Клінік

Адреса: Харків, вул. Ярослава Мудрого, 30а

ОН Клінік Харків Пушкінська
Приймаємо: Пн - Сб: 9:00 - 15:00
Запис по телефону: 0 800 30 11 77 Цiлодобово.
  • По мапі
  • Аеропанорама