Відгуки про відділення лабораторних аналізів в ОН Клінік Харків (м. Пушкінська)

Хочу подякувати медсестрі Міщенко Світлані Петрівні за професіоналізм і чуйне ставлення. Сподобалося мати з Вами справу!
Наталія
Харків, 16.01.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Наталіє. Нам приємно, що звернення до нашого медичного центру було комфортним. Дякуємо за добрі слова та бажаємо міцного здоров'я Вам.
Служба контролю якості ОН Клінік
Забирав результати ПЛР-тесту для виїзду за кордон, це було 09.10.2021 р. о 19:30 вечора. На ресепшені була лише одна співробітниця, була черга із пацієнтів. Деякі кашляли, переживав, що поїздка за кордон погано скінчиться. Лише за більш ніж 30 хвилин вдалося забрати результати ПЛР-тесту. Ходжу лікуватися і перевірятися у вашу клініку, прохання вжити заходів для зменшення черг, адже це не комунальна установа.
Максим
Харків, 23.10.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Максиме. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важлива думка та зворотній зв'язок від наших реальних пацієнтів, завдяки чому ми можемо покращувати якість обслуговування. Комфорт та якісне надання послуг є нашим пріоритетним завданням. Просимо вибачення, якщо Ви відчули дискомфорт. Більш детальна інформація була надана Вам у телефонному режимі. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я та всього доброго.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у Рижкової Наталії Олександрівни. Лікар сподобалася своїми професійними та людськими якостями. Але є претензії не до лікаря, а до дотримання термінів виконання аналізів. Замість 2-х днів, як заявлено, аналізи прийшли на 5-у добу. Довелося тричі переносити запис на повторний прийом, зайвий раз витрачати час та гроші на "порожній" приїзд до клініки. Ціни на аналізи, порівняно з "Сінево", дуже завищені! Оцінка лікаря – 5, лабораторії – 3.
Ніна
Харків, 14.10.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ніно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості та вибір нашої клініки. Хочемо відзначити, різні лабораторні дослідження мають певні терміни готовності залежно від графіка постановок лабораторії та технологічних процесів. Відповідно, готовність кожного аналізу визначається у міру його виконання, заявлені регламентні терміни не порушені, результати видано. У клініках нашої мережі офіційно надаються платні медичні послуги згідно із затвердженим прайсом. Кожен пацієнт має право вільного вибору медичного закладу з урахуванням прийнятної якості та вартості послуг. Більш детальна інформація була надана Вам у телефонному режимі. Завжди готові допомогти, бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Усе чудово
Андрій
Харків, 13.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Андрію. Раді, що звернення в наш медцентр було комфортним. Завжди готові допомогти і будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Я вдруге здаю у вас ПЛР-тест і ось зараз сиджу в холі вже 1 годину 25 хвилин з моменту мого таймінгу. Я затримався через затори і все розумію, що мене можна було зрушити через живу чергу, але не більше, ніж на годину вже. У перший раз я приїхав без запізнень у призначений час і теж просидів 50 хвилин перед тим, як мене покликали до кабінету. Всі ми дорослі люди і плануємо свій час. Я просто в шоці з настільки байдужого ставлення!!
Олександр
Харків, 10.09.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Олександре. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. У нашій клініці прийом пацієнтів здійснюється за попереднім записом для зручності пацієнтів. Зі свого боку, завжди переконливо просимо всіх пацієнтів не спізнюватися на прийоми. Також, у разі запізнення пацієнта, в деяких випадках може бути запропоновано отримати послугу за фактом знаходження в клініці у міру можливості в порядку живої черги. Хочемо зазначити, що при виникненні будь-яких питань або обставин, пов'язаних з обслуговуванням в наших клініках, можна за фактом звертатися в Службу контролю якості. З плином часу у нас немає можливості відновити хід подій. Завжди готові допомогти. Бажаємо здоров'я і всього доброго.
Служба контролю якості ОН Клінік
Стежу за своїм здоров'ям, періодично здаю аналізи. Дуже задоволений здачею в ОН Клінік. Запис за часом, приємні умови очікування і, що для мене дуже важливо, швидке виконання аналізів (КАК день у день). Буду звертатися! карта 389079
Болджев
Харків, 11.08.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день. Комфорт на кожному етапі відвідування медичного центру - один з основних принципів роботи нашої Мережі, а професіоналізм фахівців і сучасне обладнання є запорукою високих показників ефективності. Дякуємо Вам за відгук і бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
При здачі крові з вени - залишилася гематома 7 см ... Професіоналізм співробітниці, яка приймала аналізи, у мене викликає сумніви.
Карина
Харків, 08.08.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Карино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Як всім відомо, технічні питання із процедури венепункції в медичній практиці не рідкість і не є нонсенсом, виключити які в повній мірі не надається можливим. Зменшити ймовірність виникнення подібних ситуацій можливо дотримуючись рекомендації після процедури венепункції. За інформацією від медичного персоналу - процедура виконана стандартно, без особливостей. Якщо в подальшому виник дискомфорт - приносимо вибачення. Як вибачення пропонуємо додатковий варіант лояльності. Більш детальну інформацію можна отримати за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була з сестрою в клініці. Вона була записана до трихолога на 10:40. Після чого відправили на здачу крові, сказали, що це займе від 10 до 30 хвилин, але не більше 15 чекатимемо. Спустилися на перший поверх, дівчина перевірила запис на здачу крові і сказала очікувати, покличуть. У підсумку, після закінчення 40 хвилин ми підійшли до дівчини і вона уточнила ім'я/по батькові і каже "ви зайдете наступна". По закінченню 20 хвилин викликали. Це приватна клініка, в яку пішли в надії на те, що заощадимо час. У підсумку вийшли з клініки о 12:30. Провели 2 години, з урахуванням того, що у самого лікаря були 15 хвилин. З таким успіхом можна піти в держ. поліклініку і витратити менше часу, навіть відсидівши в черзі. Проблема полягає в тому, що сказали максимум 30 хвилин очікувати, а очікували 1 годину. Якщо не впевнені в тому, що говорите, не витрачайте час своїх клієнтів !!!
Валентина
Харків, 07.07.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Валентино. Ми ведемо діалог тільки з реальними пацієнтами медичного центру, таким в даному випадку ви не є. Хочемо зазначити, що всі послуги в медичному центрі надаються згідно з попереднім записом. Ми завжди йдемо назустріч і готові допомогти нашим пацієнтам. У разі, якщо пацієнту необхідно отримати додаткові послуги без попереднього запису за фактом знаходження в медцентрі - послуги надаються по мірі можливості. Зворотний зв'язок по ситуації пацієнт отримав особисто в телефонному режимі. Бажаємо здоров'я Вам і Вашим близьким. Всього найкращого.
Служба контролю якості ОН Клінік
Заповнювала анкету під час здачі тесту ПЛР, вказала дані закордонного паспорта, який був у мене на руках (без біометрії) і розраховувала, що саме ці дані потраплять у результат тесту. Отримала результати тесту, і вдома виявила, що зазначений не той паспорт (а той, який я вказувала раніше і залишився у них в базі). Сенс тоді заповнювати цю анкету? А якби той паспорт, який зберігається в базі був уже прострочений?
Інна
Харків, 17.06.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Інно. Дякуємо за вибір нашої клініки. Комфорт наших пацієнтів - одне з пріоритетних завдань, але на жаль, повністю виключити вплив людського фактора неможливо. Тому завжди готові нести відповідальність за недоліки в роботі та оперативно запропонувати варіанти вирішення. Просимо вибачення за ситуацію. Дякуємо за розуміння, завжди готові допомогти.
Служба контролю якості ОН Клінік
До записів ставляться жахливо. Попросту втратив час. У понеділок записався на середу на здачу аналізу, приходжу, а виявляється, що мене записали на вівторок. Записувався за телефоном, жінка говорила, що уточнить з керівництвом і передзвонить, щоб "підтвердити запис". У підсумку, мені ніхто так і не передзвонив. Навіть так, записали мене на вівторок, але ніхто не подзвонив, не поцікавився, чи буду я, чи пам'ятаю я, їм все одно. Подумайте перед тим, як записуватися до них на прийом, чи не втратите ви свій обідній час просто так, як я сьогодні.
Владислав
Харків, 19.05.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Владиславе. З боку Служби контролю якості нам не вдалося конструктивно поспілкуватися з Вами в телефонному режимі. Для отримання зворотного зв'язку по Вашому запиту можна звертатися в Службу контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). всього найкращого.
Служба контролю якості ОН Клінік
Здала аналіз клінічної крові 26.04.2021 - результатів немає, коментарів немає, пропозицій з боку клініки, як розв'язати це питання, - немає (
Тетяна
Харків, 03.05.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Тетяно. Дякуємо за діалог. Комфорт наших пацієнтів - одне з пріоритетних завдань, тому приносимо вибачення за дискомфорт і пропонуємо додатковий варіант лояльності. Більш предметну інформацію Ви отримали в телефонному режимі. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Здавала тест 05 квітня 2021 року. Сьогодні 12 квітня, результат тесту не видають на руки і не надсилають на зазначену ел.пошту. Клініка не відповідає сучасному медичному закладу. Стіни красиві, а обслуговування як і було в совку.
Олена
Харків, 12.04.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Олено. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Наша команда щодня працює над оптимізацією виробничих процесів. Приносимо вибачення за дискомфорт під час звернення до медичного центру. Завжди готові допомогти в разі потреби. Бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік

Адреса: Харків, вул. Ярослава Мудрого, 30а

ОН Клінік Харків Пушкінська
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 20:00, Сб: 8:00 - 19:00, Нд: 8:00-17:00
Запис по телефону: 0 800 30 11 77 Цiлодобово.
  • По мапі
  • Аеропанорама