Logo
0 800 30 11 77
Жахливо!! Гребуть величезні гроші і при цьому не можуть закупити ліки на лікування. Прийшла на крапельницю і ще пів години чекала, коли збігають в аптеку за моїми ліками, щоб мені було що капати. На ресепшені дуже довго все роблять і шукають інформацію, через що утворюються черги.
Наталя
Харків, 03.12.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Наталя. Для нас важлива думка та зворотний зв'язок від наших реальних пацієнтів, завдяки чому ми можемо покращувати якість обслуговування. Усі співробітники націлені на пунктуальність та оперативність у виконанні своїх обов'язків. Просимо вибачення за дискомфорт. На жаль, ми не змогли зв'язатися з Вами в телефонному режимі, абонент не відповідає на дзвінки. Для отримання інформації за результатами аналізу звернення просимо вийти на зв'язок зі Службою контролю якості за номером 0800-50-71-70 (з 10:00 до 17:00). Всього найкращого.
Служба контролю якості ОН Клінік
Жахливе обслуговування. Медсестра проколола просто вену, все ліки просто сформували шишку. Немає слів Служба підтримки замість вибачень або компенсації, просто наїхала на мене. Нікому не раджу Фотовідгук залишила в Гугл картах.
Анастасія
Харків, 04.12.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Як всім відомо, технічні питання по процедурі венепункции в медичній практиці не рідкість і не є нонсенсом, виключити які в повній мірі не надається можливим. Для профілактики подібних станів необхідно дотримуватися стандартні рекомендації персоналу. У будь-якому випадку, приносимо вибачення за дискомфорт. Завжди готові допомогти, бажаємо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Проблема з видачею ліків !. Три дня видавали різні люди на рецепції, в результаті не додали з відмовками "Завтра прийде медрегистратор все видасть". Завтра прийшов медрегистратор довго дивилася в монітор і каже "у неї в програмі зазначено, що всі видано". Ці діти, які сидять на рецепції компетентні в своїх обов'язках ???
Олексій
Харків, 21.11.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день. Хочемо зазначити, що персонал клініки націлений на коректне виконання своїх посадових обов'язків, має відповідну кваліфікацію і компетенцію. Для нас важлива думка і зворотний зв'язок від наших пацієнтів. В даному випадку претензій з обслуговування від пацієнта не надходило. Зі свого боку ми отримали особисту думку пацієнта - зауважень з приводу звернення до клініки не має. Бажаємо міцного здоров'я. Всього найкращого.
Служба контролю якості ОН Клінік

Адреса: Харків, вул. Ярослава Мудрого, 30а

ОН Клінік Харків Пушкінська
Приймаємо: Пн - Пт: 8:00 - 18:00, Сб: 9:00 - 16:00, Нд: 9:00 - 13:00
Запис по телефону: 0 800 30 11 77 Цiлодобово.
  • По мапі
  • Аеропанорама
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.