0 800 30 11 77
Хочу поділитися своїми враженнями про Ступар Н.М. В мене були приступи кашлю. Спати міг тільки сидячи і то засинав під ранок. Наталія Миколаївна підійшла до мого питання комплексно і знайшла причину . До того я звертався до декількох лікарів протягом року, але допомогти змогла Ступар Н.М. Дякую
Віталій
Полтава, 16.08.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Віталію. Дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Ступар Наталії Миколаївни. Завжди раді вітати у клініці на профілактичних візитах та готові допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Не сподобалась консультація у лікаря Ступар Наталії Миколаївни. Завжди думав, що приходячи у платну клініку, можна розраховувати на персоналізований і уважний підхід. Але, на жаль, на сьогоднішньому прийомі стикнувся з протилежною ситуацією. Буду записуватись до іншого спеціаліста. Не рекомендую цього лікаря.
Єгор
Полтава, 25.05.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Єгоре. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, якщо у Вас склалось таке враження. Відзначаємо, що перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. За висновком консультації пацієнт завжди отримує консультативне заключення з рекомендаціями щодо подальшої лікувально-діагностичної тактики. Безумовно, взаєморозуміння лікаря й пацієнта є важливим для досягнення успіху у лікуванні. У клініці завжди є можливість змінити лікаря, якщо виникла така необхідність, кожний напрямок представлений кількома фахівцями. Будемо раді бачити у клініці. Завжди готові допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Вперше звернулась в клініку, дуже задоволена професіоналізмом лікаря, гарною організацією лікування і діагностування. Дякую персоналу клініки і лікарю. Лікування було ефективне, своєчасне і в міру, буду рекомендувати всім своїм знайомим, друзям і клієнтам. Мені було дуже приємно спілкуватись з лікарем і персоналом, моя дочка і чоловік теж пройшли лікування в цій клініці і я тепер всім кажу – «За здоров’ям тільки в ОН Клінік». Дякую Третяковій Л. О.
Олена
Полтава, 09.06.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день. Дякуємо за позитивний відгук. Згідні з Вами, наші лікарі комплексно підходять до діагностики та лікування, враховуючи індивідуальні особливості кожного пацієнта. Також у розпорядженні наших спеціалістів є потужна матеріально-технічна база, яка сприяє ефективності процесу одужання. Завжди готові допомогти в разі потреби та бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
07.11.2020г записалася на щеплення яке повинно було бути проведено 21.11.2020г. У Он клінік знаходилася на протязі 1,5 години, пройшла навіть огляд лікаря, оплатила вакцину, почекала «хвилиночку» 15-20 хвилин перед тим як потрапити в процедурний кабінет і виявилося що вакцини немає. Хочеться запитати: «Це ті високі стандарти обслуговування, які обіцяє Клініка ????» Ніхто не повідомив раніше щоб не приходили, але навіть прийшов пацієнт і не перевірили є вакцина чи ні. Хочеться дізнатися чи знає керівництво про таку роботу своїх підлеглих ???
Світлана
Полтава, 21.11.2020 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Світлана. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важлива думка і зворотний зв'язок від наших реальних пацієнтів, завдяки чому ми можемо покращувати якість обслуговування. Комфорт і якісне надання послуг є нашим пріоритетним завданням. Приносимо вибачення за цю ситуацію, більш детальна інформація була Вам надана в телефонному режимі. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.