Хочу поділитися своїми враженнями про Ступар Н.М.
В мене були приступи кашлю. Спати міг тільки сидячи і то засинав під ранок. Наталія Миколаївна підійшла до мого питання комплексно і знайшла причину .
До того я звертався до декількох лікарів протягом року, але допомогти змогла Ступар Н.М.
Дякую
Віталій
Полтава, 16.08.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Віталію. Дякуємо за позитивний відгук. Приємно знати, що Ви задоволені результатом звернення до нашого лікаря Ступар Наталії Миколаївни. Завжди раді вітати у клініці на профілактичних візитах та готові допомогти. Зичимо здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Не сподобалась консультація у лікаря Ступар Наталії Миколаївни.
Завжди думав, що приходячи у платну клініку, можна розраховувати на персоналізований і уважний підхід.
Але, на жаль, на сьогоднішньому прийомі стикнувся з протилежною ситуацією.
Буду записуватись до іншого спеціаліста.
Не рекомендую цього лікаря.
Єгор
Полтава, 25.05.2023
Показати відповідь
Доброго дня, Єгоре. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Ми шкодуємо, якщо у Вас склалось таке враження. Відзначаємо, що перш за все метою кожного лікаря є надання кваліфікованої допомоги пацієнту. За висновком консультації пацієнт завжди отримує консультативне заключення з рекомендаціями щодо подальшої лікувально-діагностичної тактики. Безумовно, взаєморозуміння лікаря й пацієнта є важливим для досягнення успіху у лікуванні. У клініці завжди є можливість змінити лікаря, якщо виникла така необхідність, кожний напрямок представлений кількома фахівцями. Будемо раді бачити у клініці. Завжди готові допомогти. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Вперше звернулась в клініку, дуже задоволена професіоналізмом лікаря, гарною організацією лікування і діагностування. Дякую персоналу клініки і лікарю.
Лікування було ефективне, своєчасне і в міру, буду рекомендувати всім своїм знайомим, друзям і клієнтам. Мені було дуже приємно спілкуватись з лікарем і персоналом, моя дочка і чоловік теж пройшли лікування в цій клініці і я тепер всім кажу – «За здоров’ям тільки в ОН Клінік». Дякую Третяковій Л. О.
Олена
Полтава, 09.06.2021
Показати відповідь
Добрий день. Дякуємо за позитивний відгук. Згідні з Вами, наші лікарі комплексно підходять до діагностики та лікування, враховуючи індивідуальні особливості кожного пацієнта. Також у розпорядженні наших спеціалістів є потужна матеріально-технічна база, яка сприяє ефективності процесу одужання. Завжди готові допомогти в разі потреби та бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашим близьким.
Служба контролю якості ОН Клінік
07.11.2020г записалася на щеплення яке повинно було бути проведено 21.11.2020г. У Он клінік знаходилася на протязі 1,5 години, пройшла навіть огляд лікаря, оплатила вакцину, почекала «хвилиночку» 15-20 хвилин перед тим як потрапити в процедурний кабінет і виявилося що вакцини немає. Хочеться запитати: «Це ті високі стандарти обслуговування, які обіцяє Клініка ????» Ніхто не повідомив раніше щоб не приходили, але навіть прийшов пацієнт і не перевірили є вакцина чи ні. Хочеться дізнатися чи знає керівництво про таку роботу своїх підлеглих ???
Світлана
Полтава, 21.11.2020
Показати відповідь
Добрий день, Світлана. Дякуємо Вам за діалог зі Службою контролю якості. Для нас важлива думка і зворотний зв'язок від наших реальних пацієнтів, завдяки чому ми можемо покращувати якість обслуговування. Комфорт і якісне надання послуг є нашим пріоритетним завданням. Приносимо вибачення за цю ситуацію, більш детальна інформація була Вам надана в телефонному режимі. Бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік