Logo
0 800 30 11 77
...
Ігор
Полтава, 12.12.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
...
Андрій
Полтава, 10.12.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день! На сайті ми публікуємо відгуки тільки реальних пацієнтів. На жаль, ми не змогли ідентифікувати Вас, як пацієнта нашого медичного центру, тож змушені приховати Ваш відгук. Якщо ви не згодні з цим рішенням, просимо Вас представитися будь-яким зручним для Вас способом: зв'язатися зі Службою контролю якості за телефоном 0-800-50-71-70 (з 10.00 до 17.00), електронною поштою [email protected] або через форму на сторінці http://onclinic.ua/quality-control.html, вказавши номер карти або час та дату відвідування. Дякуємо за розуміння.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у Ступар Н.М. та максимально не задоволена швидкістю завершення прийому. Мені здавалось, наче я не записувалась на прийом, а просто під дверима стояла чекала коли можна зайти швидко задати пару питань. Також не сподобалося те, як саме мені оглянули горло.. у мене були скарги на першіння в горлі, лікар при освітленні яке присутнє в кабінеті заглянула швиденько в горло присвітивши при цьому телефоном і просто сказала «ну червоненьке», а те що у мене були білі «цяточки» в горлі навіть не помітила. Якщо у Вас не вистачає часу на нормальний прийом пацієнта, не ставте такий щільний запис лікарю. Я не вперше являюсь пацієнтом Вашої клініки, але вперше зіткнулася з таким не приємним враженням.
Альона
Полтава, 14.01.2023 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Альоно. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, що у Вас склалось таке враження. Всі послуги в клініці надаються згідно встановлених стандартів. Прийом пацієнтів проводиться за попереднім записом згідно регламенту, який є достатнім для якісного прийому та профільного огляду пацієнта. Нами перевірена інформація та зазначаємо, що в даній ситуації прийоми лікаря були проведені по регламенту часу без жодних скорочень. Більш детальна інформація Вам надана телефоном. Будемо раді бачити Вас у клініці на профілактичних оглядах, зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Була на прийомі у Ступар Н. М. з приводу білого болю у горлі та білого нальоту. Вона була дуже не уважна, не зібрана, не могла договорити речення і пояснити нормально, що робити. Майже не оглянула горло, сказала, що нічого не бачить, але то навіть неозброєним оком можна було розгледіти. Виписала люголь та хлорофіліпт. Запізнилася на півгодини, тож мені треба ще було чекати. Посеред візиту до неї заходив чоловік на декілька хвилин, але ж я і так чекала, і то просто гаяння мого часу, невже не можна було робити свої приватні справи після пацієнту? Я таку консультацію могла і у гуглі отримати, а не за ті гроші, що я заплатила. Ніколи такого не було у лікарні, а я ходила до різних лікарів.
Валерія
Полтава, 05.11.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Валеріє. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Шкодуємо, якщо у Вас був дискомфорт під час візиту та перепрошуємо за незручність. Нами перевірена інформація та зазначаємо, що на первинному прийомі лікар встановлює попередній діагноз на підставі об'єктивних клінічних даних. Призначає подальшу лікувально-діагностичну тактику згідно рекомендацій за маршрутом пацієнта. За результатами додаткових обстежень встановлюється кінцевий діагноз та лікування з урахуванням виявлених чинників. Більш детальна інформація Вам повідомлена телефоном. Будемо очікувати Вас у клініці на повторному прийомі згідно попереднього запису. Зичимо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Оформила візит мамі до лікаря Ступар Н.М. Прийомом не задоволені. Лікар настільки неуважна, що навіть не побачила всі аналізи, що мама принесла з собою, направила літню жінку йти повторно здавати аналізи, дякувати працівникам з ресепшену клініки, які надали пояснення, що лікарю треба перегортати всі папери, що їй надано і бути уважним. Від прийому у лікаря залишилось неприємне враження, більше звертатись не будемо.
Ірина
Полтава, 27.09.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня, Ірино. Дякуємо за діалог зі Службою контролю якості. Нам шкода, що у Вас склалась така думка. Згідно перевіреним даним підтверждуємо вплив людського фактора, приносимо вибачення за ситуацію. Будемо очікувати пацієнтку на повторному візиті згідно попереднього запису. Бажаємо Вам та Вашим близьким міцного здоров'я та миру.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулася у ON Clinic до сімейного лікаря Ступар Н. М. Лікар була уважна, відповідала на всі запитання, надала рекомендації стосовно здоров’я. Прийомом задоволена.
Ніна
Полтава, 02.02.2022 Показати відповідь
Оцінка:
Добрий день, Ніна. Дякуємо за відгук. Щиро раді, що змогли Вам допомогти, і Ви залишилися задоволені роботою нашого медичного центру та професіоналізмом лікаря. Будьте здорові.
Служба контролю якості ОН Клінік
Звернулася в клініку до лікаря Третьякової Лесі Олександрівни з постковідним сіндромом. Лікар уважно вислухала, провела огляд, виявила потреби, назначила лікування та обстеження для уточнення проблеми зі станом здоров’я. Лікар дуже сподобалася, як кваліфікований спеціаліст. Будемо звертатися ще, з великим задоволенням!
Валерія
Полтава, 13.08.2021 Показати відповідь
Оцінка:
Доброго дня. Дякуємо за позитивний відгук про нашого спеціаліста. Нам приємно, що наш лікар Третьякова Л.О. змогла виправдати Вашу довіру, і Ви задоволені результатом візиту в медичний центр. Завжди готові надати якісну медичну допомогу в разі потреби та бажаємо міцного здоров'я.
Служба контролю якості ОН Клінік
Залишити відгук
Заповніть форму, і ми зв'яжемося з Вами у найближчий час
Натискаючи на кнопку Відправити Ви даєте згоду на обробку даних, та погоджуєтеся з умовами угоди
Перевищено ліміт запитів. Спробуйте через 5 хв.